Bed and Bath: Κάθε μέρα και στόχος

Bed and Bath: Κάθε μέρα και στόχος

Bed and Bath: Κάθε μέρα και στόχος

Όταν αποφάσισε πως είχε έλθει η ώρα για τη μεγάλη αλλαγή, φόρτωσε τις εμπειρίες 13 χρόνων σε μάρκετινγκ και ΜΜΕ στο επαγγελματικό όχημα, που θα την οδηγούσε στον νέο της προορισμό, και ξεκίνησε. Η νέα αρχή θα γινόταν στον κόσμο των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα στην οικογενειακή εταιρεία, A.Fam Investments Bed & Bath Cyprus, της οποίας η Ελίζαμπεθ Αντωνιάδου είναι σήμερα managing director. Από το νέο της πόστο μιλά για το επιχειρηματικό περιβάλλον και για τα εταιρικά πλάνα. 

RELATED ARTICLES



Διαβάστε ακόμα: Amara και Parklane ανεβάζουν τον πήχη για τα ξενοδοχεία
 
Ήταν για την ίδια μια απόφαση ζωής το να αφήσει τα ΜΜΕ χάριν της οικογενειακής επιχείρησης. Βοήθησε στο να την πάρει η κούραση από τους έντονους ρυθμούς που χαρακτήριζαν την καθημερινότητά της στη δουλειά και έφυγε με το σκεπτικό πως κάλλιστα θα μπορούσε, εάν ήθελε, να επιστρέψει κάποια στιγμή. Εξάλλου, ξεκινούσε για ένα χώρο που ήδη αγαπούσε, την οικογενειακή επιχείρηση, η οποία βρισκόταν ενώπιον σημαντικών προοπτικών για ανάπτυξη της προϊοντικής της γκάμας, αλλά και της σχέσης της με το αγοραστικό κοινό. Τα εργασιακά και ακαδημαϊκά της εφόδια μπορούσαν να αποδειχθούν πολύτιμα και στις δυο περιπτώσεις. Έχει σπουδάσει communications & media στο City University of New York με minor στις δημόσιες σχέσεις και συνέχισε με MΒΑ στο NYIT Manhattan Campus και στο CIIM.

Διαβάστε ακόμα: Altamira: Διαμερίσματα από €64.000 έως €90.000 (photos)

Διαβάστε ακόμα: CIIM: Απόφοιτοι επιλογής

Μπροστά στις προκλήσεις
Ποιος είναι ο ρόλος σου στην Bed and Bath;

Έχω τη γενική ευθύνη της επιχείρησης: Παραγγελίες, πληρωμές, διαφήμιση, διεύθυνση προσωπικού και αναπτυξιακό πλάνο. Από μένα περνά και η καθημερινή λειτουργία της εταιρείας, ενώ αντικαθιστώ εύκολα όλα τα πόστα, από αποθηκάριο μέχρι πωλήτρια, με μεγάλη χαρά. Έχω κάνει και κατ’ οίκον παράδοση στρώματος όταν παρέστη ανάγκη. 
 
Ποιο είναι το στοίχημα που έχεις βάλει, αναλαμβάνοντας το νέο σου πόστο;
Το πρώτο μου στοίχημα ήταν να επιτύχω αύξηση πωλήσεων και μετά ανάπτυξη. Μπορώ να πω με ικανοποίηση ότι έχω καταφέρει σε αρχικό στάδιο και τα δύο. Θα συνεχίσω το αναπτυξιακό πλάνο με σταθερά βήματα.
 
Πόσο θετικό ή αρνητικό είναι για κάποιο να εργάζεται στην οικογενειακή επιχείρηση; 
Υπάρχουν θετικά αλλά και αρνητικά. Καταρχάς, σε μια οικογενειακή επιχείρηση υπάρχει απόλυτη εμπιστοσύνη και στήριξη μεταξύ των μετόχων. Είναι, επίσης, πιο ανθρωποκεντρική η αντιμετώπιση του προσωπικού αλλά και των πελατών. Χρειάζεται, όμως, μεγάλη προσπάθεια να μένουν τα εργασιακά θέματα και προβλήματα μακριά από την καθημερινότητα της οικογένειας.
 
Επιδιώκοντας το καλύτερο
Πώς δραστηριοποιείται σήμερα η εταιρεία σας στην κυπριακή αγορά;

Μετά από 13 χρόνια λειτουργίας, η εταιρεία μας είναι σε θέση να προσφέρει στην αγορά ποιοτικές λύσεις σε λευκά είδη, στρώματα, κρεβάτια και έπιπλα. Διαθέτει μεγάλες συλλογές από γνωστές διεθνείς εταιρείες του εξωτερικού, αμερικάνικες και ευρωπαϊκές.
 
Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό;
Φροντίζουμε όσοι επισκέπτονται τα καταστήματά μας να απολαμβάνουν κορυφαία ποιότητα σε καλές τιμές, όπως και εξειδικευμένη εξυπηρέτηση. Η γκάμα μας εμπλουτίζεται και διαμορφώνεται συνεχώς, ώστε να προσφέρει λύσεις με οικονομικές συλλογές, ακολουθώντας παράλληλα τις τελευταίες τάσεις της μόδας σε χρώματα και υφάσματα. Σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης απετέλεσε για εμάς η συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία στρωμάτων, King Koil, με τα τελευταίας γενιάς στρώματα - εγκεκριμένα από την ένωση χειροπρακτών Αμερικής. Όσον αφορά την Cannon Αμερικής, καθώς και τα υπόλοιπα 13 brands που αντιπροσωπεύουμε, αποτελούν με τη σειρά τους διεθνώς αναγνωρισμένα ονόματα.
 
Κάθε μέρα και στόχος
Πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι η καθημερινότητα μιας μικρομεσαίας επιχείρησης και ποιες προκλήσεις αναμένεται να αντιμετωπίσει τα επόμενα 10 χρόνια;

Κάθε μικρομεσαία επιχείρηση έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες, άρα και δυσκολίες, σε καθημερινή βάση. Για παράδειγμα, σε μια ομάδα 12 ανθρώπων είναι όλοι πολύ σημαντικοί για την ομαλή λειτουργία της εταιρείας και η απουσία οποιουδήποτε είναι ιδιαίτερα αισθητή.  Η δυσκολία αρχίζει από τα πιο απλά, όπως μια άδεια ή μια ασθένεια που αναγκάζει κάποιον να μείνει στο σπίτι. Γενικότερα αντιμετωπίζουμε κάθε μέρα, δίχως εξαίρεση, προκλήσεις που αφορούν στην αξιοποίηση του διαδικτύου, την ανάπτυξη των online αγορών, τις ανάγκες των millennials, τις οικονομικές αλλαγές και τις ανάγκες της αγοράς, που διαμορφώνονται συνεχώς.
 
Ποια είναι τα νέα trends στον τομέα σας;
Στον τομέα μας αλλάζουν τα χρώματα σε πιο παλ, τα υλικά σε πιο φυσικά, αναπτύσσονται νέες ποιότητες, διαμορφώνονται τα ύψη των κρεβατιών και επιδιώκεται όλο και καλύτερη υποστήριξη του σώματος. Ο κόσμος άρχισε να εκτιμά το περιβάλλον και να γίνεται ευαίσθητος, αναζητώντας ποιοτικά υλικά, ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής και καλό ύπνο, παράγοντες που συμβάλλουν σε αναβάθμιση της ποιότητας της καθημερινότητάς του.
 
Τι αλλαγές φέρνει στην αγορά η τεχνολογία και πόσο εσείς επενδύετε σ’ αυτή;
Η τεχνολογία καθορίζει σημαντικά την αγορά και συνεπώς τις ζωές όλων μας, εξού και στους στόχους της εταιρείας μας είναι να αναπτυχθεί, στο προσεχές μέλλον, στον τομέα των διαδικτυακών πωλήσεων. Επενδύουμε στο διαδίκτυο και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε πιο εντατικά μέσα στα επόμενα χρόνια.
  
Ποια είναι η καλύτερη επαγγελματική συμβουλή που πήρατε ποτέ και από ποιον; 
Perseverance, μου είχε πει κάποτε ο Άντης Χατζηκωστής. Να έχω επιμονή και να παρακολουθώ τα πάντα, την πορεία και την εξέλιξη.
 
 
Facts & figures: 
  • Έτος ίδρυσης: Η εταιρεία ξεκίνησε το 1992 στην Ελλάδα από τον Κώστα Αρδάμη, σημερινό διευθύνων σύμβουλο. Στην Κύπρο δραστηριοποιείται από το 2005 με τη μέθοδο του franchise.
  • Προσωπικό: 12 ατομα 
  • Kαταστηματα: Από ένα σε Λευκωσία και Λεμεσό 
  • Αριθμός κωδικών σ’ ένα κατάστημα: 2000+

     

*Το πιο πάνω ρεπορτάζ δημοσιεύθηκε στο περιοδικό InBusiness, τεύχος Δεκεμβρίου, 2019
 

Οργανωτής: ΙΜΗ, Χορηγοί: PwC, CYTA, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR, Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Alpha Cyprus

Πίσω στην αρχή της σελίδας