ΙδΕΚ: Chatbot για ενίσχυση της εμπειρίας εξυπηρέτησης συνεργατών

Το ΙδΕΚ έχει θέσει σε λειτουργία στην ιστοσελίδα το Chatbot Diana που παρέχει στους επισκέπτες τη δυνατότητα εξυπηρέτησης, τόσο στην Ελληνική όσο και την Αγγλική γλώσσα.

Το Chatbot θα δοκιμαστεί αρχικά σε πιλοτική βάση για να απαντά σε ερωτήσεις γενικής φύσεως για όλα τα προγράμματα και τις διαδικασίες του ΙδΕΚ ενώ είναι εκπαιδευμένο στις ανοιχτές προσκλήσεις «Νησίδες Αριστείας» και «Μεταδιδάκτωρ». Σε μεταγενέστερο στάδιο η χρήση του θα διευρυνθεί.

Η πιλοτική ανάπτυξη έγινε σε συνεργασία με την εταιρεία Ravatar και αποτελεί πρωτοβουλία επιτάχυνσης για την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης.

Το Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας, ενθαρρύνει το κοινό να εκμεταλλευτεί και να χρησιμοποιήσει το νέο δίαυλο επικοινωνίας με το ΙδΕΚ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το chatbot και τις Υπηρεσίες του ΙδΕΚ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Συνεργατών του Ιδρύματος στο τηλ.: 22205000 ή μέσω email στο support@research.org.cy.

Δειτε Επισης

«Καμπανάκι» ΔΝΤ για την τεχνητή νοημοσύνη-Οι κοινωνικές ανισότητες θα αυξηθούν
Γ. Ανδρονοπούλου: Ο αντίκτυπος της παρουσίας της Microsoft στην Κύπρο-«Ξεκινάμε την μεγαλύτερη επένδυση...»
Η υιοθέτηση τεχνολογιών από ΜμΕ για να ενισχύσουν την κυβερνοασφάλεια
Πρόγραμμα $230 εκατ. για στήριξη των Generative AI startups από την Amazon Web Services
Ο δρόμος των κυπριακών επιχειρήσεων προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό και πόσο υπολογίζουν την... ασφάλεια
Digital Cyprus Conference 2024: Τιμητική βράβευση σε Ιπποκράτη Σταματίου και Aντωνία Μιχαήλ
Αντρέας Κωνσταντινίδης για κυβερνοαπειλές: Δράστε σήμερα, ασφαλίστε το αύριο
Ιωάννης Σολωμάκος: Η σημασία της στρατηγικής «Zero Trust»
Βασίλης Χαραλάμπους: Τι να προσέξουν οι οργανισμοί για την ασφάλεια των data
Η σημασία της ηθικής ένταξης της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις