«Επιστροφή χρημάτων»-H νέα τάση στις επιχειρήσεις που άλλαξε την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων
14:13 - 21 Ιουλίου 2021

Η νέα τεχνολογία εκτός του ότι έφερε επανάσταση στον τρόπο ζωής μας, άλλαξε επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να εμπορεύονται με υφιστάμενους και καινούριους πελάτες.
Οι εκπτώσεις φθίνουν την επωνυμία και βιωσιμότητα της επιχείρησής σας
Μέχρι σήμερα, ο πιο εύκολος τρόπος για μια επιχείρηση προσέλκυσης καταναλωτών, ήταν να ακολουθήσει τον παραδοσιακό δρόμο: προσφορές και εκπτώσεις. Οι εκπτώσεις είχαν ως στόχο να φέρουν περισσότερες πωλήσεις βραχυπρόθεσμα. Τα τελευταία χρόνια -και ειδικά αυτή την εποχή που διανύουμε- έχει αποδειχθεί ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις δημιουργούσαν τη συνήθεια στον καταναλωτή να αναμένει αυτή την περίοδο, με αποτέλεσμα να απομακρύνεται από την αγορά για μεγάλο χρονικό διάστημα δυσκολεύοντας την επιχείρηση να έχει σταθερές πωλήσεις διαχρονικά.
Για να διατηρήσουν τις πωλήσεις επένδυαν σε μεγάλο βαθμό σε παρατεταμένες προωθητικές ενέργειες εκπτωτικού τύπου, στοχεύοντας στη δημιουργία μιας επιχείρησης με περισσότερα έσοδα, και περισσότερους αφοσιωμένους πελάτες. Αυτό όμως έφερνε το αντίθετο αποτέλεσμα που ήταν η μείωση στα περιθώρια μικτού κέρδους, που μεταφραζόταν σε καθαρές ζημιές και προβλήματα στη ρευστότητα. Η έκπτωση επηρεάζει αρνητικά το περιθώριο κέρδους του προϊόντος.
Αρνητικές προσδοκίες: Οι επαναλαμβανόμενες εκπτώσεις προκαλούν τις λάθος εντυπώσεις στους καταναλωτές. Οι κανονικές τιμές θεωρούνται υπερτιμημένες και αποφεύγονται οι αγορές σε περίοδο μη εκπτώσεων
Πλήττει τη φήμη και αξιοπιστία της επιχείρησης: Οι μόνιμες εκπτώσεις, λαμβάνονται από τους καταναλωτές ως έλλειψη ποιότητας ή αξιοπιστίας των προϊόντων. Όταν ένα προϊόν υποτιμηθεί από τον καταναλωτή δύσκολα ανακάμπτει.
Γενικά οι εκπτώσεις ελκύουν καταναλωτές που τους ενδιαφέρει η «ευκαιρία» και όχι πιστούς πελάτες που είναι το μέλλον μιας επιχείρησης
Γιατί «επιστροφή χρημάτων» αντί έκπτωσης;
Η επιστροφή χρημάτων προσφέρεται από τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν έντιμη τιμολογιακή πολιτική στους καταναλωτές ως επιβράβευση που επέλεξαν το προϊόν ή την υπηρεσία του και όχι ως μείωση της αξίας του προϊόντος.
Εάν η επιχείρηση προσφέρει εκπτώσεις σε συνεχή βάση, θα επηρεάσει τα περιθώρια πωλήσεών. Αντιθέτως προσφέροντας την «επιστροφή χρημάτων» , δίνετε κίνητρο στον καταναλωτή να υποστηρίξει το προϊόν για να πάρει την επιβράβευσή του διατηρώντας συνάμα την επωνυμία της επιχείρησης ψηλά στη συνείδησή του.
Είναι ένας αποτελεσματικός και βιώσιμος τρόπος για να αυξηθούν οι πωλήσεις αφού η «επιστροφή χρημάτων» επιβραβεύει τους πιστούς πελάτες που αναγνωρίζουν την ποιότητα του προϊόντος. Λειτουργεί ως πρόγραμμα επιβράβευσης και αυτό αναβαθμίζει την εικόνα της επιχείρησής στο υποσυνείδητο του καταναλωτή και τον συνδέει μακροχρόνια με το προϊόν. Ο καταναλωτής πλέον προσδοκά στην επιβράβευση που του προσδίδει ικανοποίηση και όχι στην έκπτωση.
Η Buyway365 έχει δημιουργηθεί ακριβώς πάνω σε αυτή την παγκόσμια τάση που άλλαξε τον τρόπο που προσφέρεται το προϊόν στους καταναλωτές και βοήθησε χιλιάδες επιχειρήσεις στο εξωτερικό να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Η Buyway365 συνεργάζεται με την JCC και CRM.com και στηρίζεται από το ΙnBusinessnews.
Για να μάθετε περισσότερα στο πώς να οδηγήσετε την επιχείρησή σας σε αυτόν τον νέο τρόπο λειτουργίας, κάντε κλικ εδώ.