Η απόκτηση επιχειρηματικής φήμης και η... τέχνη για να τη διατηρήσετε

To Cyprus Institute of MarketingThe Cyprus Business School (CIM) διοργανώνει για 13η συνεχή χρονιά το «CIM Summit 2021 Navigating the Future», την Παρασκευή 9 Απριλίου 2021, στις 11:00 π.μ.

Το Συνέδριο, το οποίο θα διεξαχθεί διαδικτυακά, αποτελεί σημείο αναφοράς για όλους όσοι εμπλέκονται στους τομείς της διοίκησης και του μάρκετινγκ στην Κύπρο, αλλά και ευρύτερα στην Ευρώπη.

Έχει ως στόχο να ενημερώσει τις κυπριακές επιχειρήσεις για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του μάρκετινγκ και της διοίκησης, και απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, ανώτερους κυβερνητικούς υπαλλήλους, διευθυντές μάρκετινγκ, διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού, διευθυντές πωλήσεων, διευθυντές παραγωγής, διευθυντές logistics και γενικότερα, σε κάθε στέλεχος που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις τελευταίες τάσεις στον κόσμο των επιχειρήσεων.

Ένας από τους ομιλητές του Συνεδρίου είναι ο Jonathan Haslam, CBE, FRGS, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Haslamedia. Ο Jonathan διετέλεσε Γραμματέας Τύπου του πρώην πρωθυπουργού Τζον Μαγιόρ και εργάστηκε στο πρωθυπουργικό γραφείο στην Downing Street για περισσότερα από έξι χρόνια. Κατείχε θέσεις σε επτά κυβερνητικές υπηρεσίες. Στον ιδιωτικό τομέα, ο Jonathan ανέλαβε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη δημιουργία φήμης για το London Metal Exchange και έχει εργαστεί σε εταιρείες FTSE 100 και 250, συμπεριλαμβανομένης της Aviva. Είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Haslamedia Ltd (www.haslamedia.com), μιας εταιρείας συμβουλευτικής επικοινωνίας που ασχολείται με περίπλοκες οικονομικές, εταιρικές και κυβερνητικές υποθέσεις. Ο Jonathan απασχολείται ευρέως ως εξειδικευμένος ειδικός στην κατάρτιση μέσων και δεξιοτήτων παρουσίασης, ενώ εμφανίζεται τακτικά στα μέσα ενημέρωσης σχολιάζοντας τις δημόσιες υποθέσεις.

Σε έναν κόσμο όπου η εμπιστοσύνη στους πολιτικούς, τους θεσμούς και τις επιχειρήσεις κλονίζεται, ο Jonathan, μέσα από την παρουσίασή του με τίτλο «How to build a reputation in years and lose it overnight», θα διερευνήσει τους λόγους οι οποίοι προκαλούν την δυσπιστία των πολιτών και τον αντίκτυπο του φαινομένου αυτού στις επιχειρήσεις. Θα συζητήσει επίσης τα θετικά της διαφάνειας και των αποτελεσματικών επικοινωνιακών στρατηγικών για τη μακροζωία μιας εταιρείας και για ένα βιώσιμο μέλλον για την επόμενη γενιά.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφή, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: The Cyprus Institute of Marketing-The Cyprus Business School (CIM)

Πλατινένιος Χορηγός: MetLife

Χρυσοί Χορηγοί: Green Energy, Cablenet

Αργυροί Χορηγοί: McDonalds, , Iron Mountain,  Gan Direct, C.A. Papaellinas Group Χάλκινοι Χορηγοί: Zorbas Bakeries, Tototheo, KPMG, Kean, Jamie’s Italian, FXTM, Four Seasons, Alphamega

Υποστηρικτές: Panayiotides Promotional Gifts, Lightblack, Kitchen Studio, DHL, Commercial General Insurance, British High Commission Nicosia Συνεργάτης: CharalambidesChristis

Ειδικός Συνεργάτης: Bank of Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business magazine, GOLD magazine

Συντονιστής: IMH

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ, τηλ.: +357 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης