O Κωτσόβολος έρχεται στην Κύπρο
12:46 - 09 Φεβρουαρίου 2021
Η εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ αναμένεται να ανοίξει δύο καταστήματα στην Κύπρο, μέσα στους επόμενους μήνες. Η εταιρεία, μέλος της Βρετανικής Dixons Carphone, που δραστηριοποιείται στη Μεγάλη Βρετανία, την Ελλάδα και τις Σκανδιναβικές χώρες, επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της σε Λευκωσία και Λεμεσό.
Η εταιρεία Κωτσόβολος
Είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα τεχνολογίας στην Ελλάδα, με 93 φυσικά καταστήματα στη χώρα, ένα εξαιρετικά σύγχρονο e-shop, ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών και το μεγαλύτερο επισκευαστικό κέντρο στον κλάδο. Κάθε χρόνο, εξυπηρετεί περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια πελάτες, ενώ την περσινή οικονομική χρονιά ξεπέρασε τα 538εκ. ευρώ σε τζίρο, όντας στη δεκάδα των μεγαλύτερων διεθνών εταιριών στη χώρα. Η Κωτσόβολος τα τελευταία 6 χρόνια έχει πετύχει ανάπτυξη 58% μετά από σημαντικές αλλαγές στη διοίκηση, τις λειτουργίες και τα καταστήματά της και εισάγοντας, παράλληλα, μία σειρά από τεχνολογικές πλατφόρμες και καινοτομίες. Μάλιστα, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία του ομίλου Dixons Carphone και ορισμένα καταστήματά της θεωρούνται τα καλύτερα του είδους τους στην Ευρώπη. Η εταιρία έχει κερδίσει τα τελευταία 5 χρόνια πάνω από 100 βραβεία σε όλα τα πεδία της επιχειρησιακής δράσης της από τη στρατηγική, την επικοινωνία, την κοινωνική ευθύνη, μέχρι τις επιχειρησιακές της καινοτομίες σε καταστήματα και ψηφιακά κανάλια.
Παρακολουθώντας στενά τις δραστηριότητες της εταιρείας, καταλαβαίνει κανείς ότι παραμένει πάντα πιστή στο όραμά της, που είναι να ενδυναμώνει τους ανθρώπους για να ζήσουν μια καλύτερη ζωή με την τεχνολογία. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας ξεκίνησε πριν 2 χρόνια και μέχρι σήμερα, η άρτια εμπειρία των πελατών, τόσο στον ψηφιακό, όσο και στον φυσικό κόσμο, παραμένει προτεραιότητά της. Η αναβάθμιση των καταστημάτων της σε σημεία «εμπειρίας» και οι πρωτοποριακές υπηρεσίες που έχει υιοθετήσει δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να ζήσουν κάτι διαφορετικό, δοκιμάζοντας τις συσκευές πριν προχωρήσουν σε αγορά.
Τον Νοέμβριο του 2019, η Κωτσόβολος έφερε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Pay Express, μια υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, χωρίς να περάσουν από ταμείο. Ο σύμβουλος πωλήσεων, μέσω ειδικής εφαρμογής στο smartphone του, ολοκληρώνει τη συναλλαγή, επιτόπου. Η πρωτοποριακή εφαρμογή, που έχει ήδη βραβευτεί στο Greek Impact BITE Awards 2020, αναπτύχθηκε εσωτερικά από την εταιρεία και βασίστηκε σε τεχνολογίες της Microsoft. Αξίζει να αναφερθεί ότι χάρη σε αυτήν την τεχνολογία, το 55% των συναλλαγών της εταιρείας είναι, πλέον, paperless καθώς οι αποδείξεις αποστέλλονται με sms ή με email.
H εταιρεία δρομολογεί παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί από το eshop ή το τηλεφωνικό της κέντρο εντός 20 λεπτών. Αυτό έχει επιτευχθεί με την ανάπτυξη ειδικής εφαρμογής, που αξιοποιεί τα σύγχρονα συστήματα, παρακολουθεί το απόθεμα και τις παραγγελίες σε πραγματικό χρόνο. Χάρις σε αυτή την εφαρμογή, αλλά και άλλων προηγμένων συστημάτων, η Κωτσόβολος υπόσχεται παράδοση στο σπίτι εντός 24 ωρών ή ακόμα και την ίδια ημέρα αν η παραγγελία πραγματοποιηθεί μέχρι τις 13:00.
Τον τελευταίο χρόνο, λόγω της υγειονομικής κατάστασης, η Κωτσόβολος έχει επέμβει δραστικά στο επιχειρησιακό της μοντέλο, έτσι ώστε να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη τηλεφωνική και online ζήτηση, αλλά και να διατηρήσει ένα άριστο επίπεδο στις υπηρεσίες που προσφέρει. Αξίζει να αναφερθεί ότι πάνω από το 90% των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν την περίοδο Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2020, την πιο απαιτητική περίοδο στο retail, παραδόθηκαν μέσα σε 72 ώρες. Στο ίδιο διάστημα υποδέχτηκε πάνω από 10 εκατομμύρια χρήστες στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Επιπλέον, η Κωτσόβολος έχει μία ισχυρά ανθρωποκεντρική προσέγγιση για το ανθρώπινο δυναμικό της. Πιστεύει και επενδύει στη διαρκή ανάπτυξη και εξέλιξη των 2.600 ανθρώπων της, γεγονός που αποδεικνύεται από το ότι, κάθε χρόνο, το 70% των θέσεων στελεχών, σε όλες τις βαθμίδες και τμήματα, καλύπτονται από εσωτερικές αναβαθμίσεις.
Αξιοποιώντας την εταιρική τεχνογνωσία, τις συνεργασίες με αναγνωρισμένα πανεπιστήμια και εκπαιδευτικούς φορείς, καθώς και νέες τεχνολογίες και Learning Experience Platforms, η εταιρεία πραγματοποιεί περισσότερες από 50.000 ώρες εκπαίδευσης τον χρόνο, ενώ διαθέτει 2 υπερσύγχρονα εκπαιδευτικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τα προγράμματα Ανάπτυξης και Εκπαίδευσης δεν σταμάτησαν αυτήν τη δύσκολη χρονιά, αλλά, αντιθέτως, με γνώμονα την ασφάλεια των ανθρώπων της, η εταιρεία μετέφερε όλο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε digital περιβάλλον, μέσω της πλατφόρμας Microsoft Teams.
Παράλληλα, ανέπτυξε ένα digital learning τμήμα, που παράγει digital περιεχόμενο αλλά και σχεδιάζει, αναπτύσσει και διαχειρίζεται τη Learning Experience πλατφόρμα της εταιρείας, ώστε οι άνθρωποί της να μπορούν να ανατρέξουν όποτε το επιθυμούν και να βελτιώνουν συνεχώς τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, με διασκεδαστικό τρόπο.
Η εταιρεία πιστεύει πως η ομάδα μπορεί να γίνει καλύτερη, μόνο όταν το κάθε μέλος της ξεχωριστά φροντίζει για τον καλύτερό του εαυτό και νιώθει στα “καλύτερά” του. Και το “νιώθω στα καλύτερά μου’’, στην εταιρεία υλοποιείται σε πολλαπλά επίπεδα: σε επίπεδο ψυχικής και σωματικής ευεξίας, σε επίπεδο προσωπικής ενδυνάμωσης και σε επίπεδο κοινωνικής ευαισθητοποίησης. Αυτή η φιλοσοφία ενσωματώνεται στο πρόγραμμα “Better Me Better Team” που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: wellbeing workshops, γραμμή στήριξης και συμβουλευτικής από εξειδικευμένους ψυχολόγους, και διατροφολόγους.
Η Κωτσόβολος έχει ήδη ξεκινήσει την αναζήτηση της νέας ομάδας, που θα στελεχώσει τα 2 νέα καταστήματα, που αναμένεται να ανοίξουν τις πόρτες τους στη Λευκωσία και τη Λεμεσό τους επόμενους μήνες.
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.