Ermes Group: Σε καλά επίπεδα η αγορά καλλυντικών

Πλάνα για μεγάλη ανανέωση και αναβάθμιση των πολυκαταστημάτων Debenhams καθώς επίσης και του Τμήματος Καλλυντικών , υιοθετώντας  τις διεθνείς τάσεις, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και μία ξεχωριστή εμπειρία των πελατών της βρίσκεται η Ermes. 
 
Όπως ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews η Cosmetics Commercial Manager της Ermes, Ρέα Ιωαννίδου, πλέον ο Κύπριος καταναλωτής είναι πολύ πιο ενημερωμένος και απαιτητικός ιδιαίτερα σε ότι αφορά τα προϊόντα που θα αναζητήσει και αυτό καθιστά αναγκαίο τον σχεδιασμό πιο σύγχρονων Lifestyle καταστημάτων, με τρόπο που να εξυπηρετούνται στο 100% οι απαιτήσεις όλων των πελατών, τόσο σε πιο γνωστά όσο και σε πιο εξειδικευμένα προϊόντα και brands. Ήδη, ανέφερε η κα Ιωαννίδου, στο Debenhams του The Mall of Cyprus έχει δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος χώρος καλλυντικών στην Κύπρο, με 830 τμ, όπου ο καταναλωτής θα βρει, πέραν των γνωστών premium καλλυντικών του Ομίλου; trendy και niche αποκλειστικά brands,  ειδικό τμήμα για φυσικά προϊόντα και δερμοκαλλυντικά,  καμπίνες ομορφιάς, nail bar και άλλες υπηρεσίες για περιποίηση πελατών.

Διαβάστε ακόμα: Π. Μιντίκκης: Νέα σύγχρονη μονάδα παραγωγής παρασκευασμένων προϊόντων

Διαβάστε ακόμα: Κ. Ρουσιάς: Οι Κύπριοι θέλουν πλέον μικρά διαμερίσματα

Διαβάστε ακόμα: “Ξεφόρτωσαν” €2,87 δις δάνεια σε funds
 
Σε καλά επίπεδα η αγορά καλλυντικών
Η κα Ιωαννίδου σημείωσε ότι η αγορά καλλυντικών στην Κύπρο, σε γενικές γραμμές, κρατιέται σε καλά επίπεδα, καθώς η προσωπική φροντίδα και ομορφιά είναι πλέον σημαντική τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες όλων των ηλικιών.  Τόνισε, ωστόσο, πως το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή έχει αλλάξει κατά πολύ, τα τελευταία χρόνια. «Είναι πολύ ενημερωμένος για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί, ζητεί την ανανέωση και αυτό μας αναγκάζει να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση», προσθεσε η κα Ιωαννίδου. Μεγάλη σημασία από τον πελάτη δίδεται συνήθως στη σχέση που έχει ένα Brand με την παγκόσμια αγορά,  τη διεθνή αναγνώριση του αλλά και τη δραστηριότητα που έχει στα social media.
 
Μεγάλη μερίδα καταναλωτών φαίνεται να στρέφεται σε πιο εξειδικευμένα brands, άλλοι στα πιο φυσικά, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα πιο lifestyle προϊόντα σε πιο προσιτές τιμές, χωρίς όμως να χάνουν τη δυναμικής τους και τα premium καλλυντικά γνωστών οίκων.

Δειτε Επισης

Ολοκληρώθηκε ο 15ος Κυπριακός Διαγωνισμός Οίνου-Διαγωνίστηκαν 27 οινοποιεία
Ισραήλ: Ακυρώνει τη συμφωνία ελευθέρου εμπορίου με την Τουρκία
Φωνάζουν για απανωτές αυξήσεις στο χοιρινό οι υπεραγορές-Ζητούν παρέμβαση των θεσμών
Με μεγάλη επιτυχία η απογευματινή εκδήλωση της Gaggenau στη Λευκωσία (pics)
Άλκης Γαλατόπουλος: Πορεία πέραν των 60 ετών για την Novario-Tι είπε για την προσθήκη των προϊόντων Gaggenau
R. Ramalho: Τα προϊόντα Gaggenau προσφέρουν την εμπειρία της πολυτέλειας
Έρχεται νέα υπερσύγχρονη υπεραγορά Αλφαμέγα στο Παραλίμνι-Όλες οι πληροφορίες
Θέλουν να βάλουν πίεση σε ό,τι αφορά τον έλεγχο των τιμών στο λιανεμπόριο-Η πρόθεση της Βουλής
Κίνα: Άλμα 26,7% στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων στο τετράμηνο
Jumbo: Αυξημένες κατά περίπου 3% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο