C.A.PAPAELLINAS LTD

Ο Όμιλος C.A.Papaellinas, μετά από ένα σχεδόν αιώνα, έχει κατακτήσει ηγετική θέση στους τομείς που δραστηριοποιείται. Αυτοί περιλαμβάνουν τη διανομή φαρμάκων, καλλυντικών, καταναλωτικών προϊόντων και δίκτυο καταστημάτων.
 
Mέσα από τη διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης με τον Kύπριο καταναλωτή, ο Όμιλος υλοποιεί τη στρατηγική της μεθοδικής επέκτασής του και ανοίγει νέους δρόμους ποιότητας και αξιοπιστίας.
Αποστολή μας είναι να κάνουμε όλο και περισσότερους ανθρώπους να ζουν και να νιώθουν καλύτερα.
 
Yπηρεσίες/Προϊόντα

Στον τομέα της ευρείας διανομής ο Όμιλος εδραιώνεται ως ο «ειδικός» σε κάποιες πολύ συγκεκριμένες και σημαντικές κατηγορίες, όπως τα χαρτικά, οι πάνες για παιδιά και ενήλικες και τα είδη προσωπικής φροντίδας και στοματικής υγιεινής. Χαρακτηριστικές είναι οι μάρκες: KLEENEX, NANNYS, NANNYS FRESH, TENDER και SENSODYNE.

Επιπλέον, ο Όμιλος, καταγράφει μια δυναμική παρουσία στον τομέα τροφίμων και ποτών, παρέχοντας στον Κύπριο καταναλωτή επώνυμα προϊόντα που διακρίνονται για την ποιότητά τους, όπως τα τρόφιμα Ελιοχώρι, GAEA, St Dalfour, παξιμάδια Έλενα και τα ποτά Lucozade και Rauch.  Στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων ευρείας διανομής του Ομίλου το τελευταίο διάστημα έχουν προστεθεί: Το φυσικό μεταλλικό Ζαγόρι, o ιταλικός καφές PELLlNΙ και τα ελληνικά απορρυπαντικά Essex.
 
Σημαντικές εξελίξεις
Το 2018 ολοκληρώνεται μια δεκαετία κατά την οποία ο Όμιλος CA Papaellinas έχει διευρύνει σημαντικά το πλαίσιο των δραστηριοτήτων του. Από τη διανομή φαρμάκων, καλλυντικών και καταναλωτικών προϊόντων ανέπτυξε ισχυρά, δικά του Retail Brands.

Το 2008 προχωρήσαμε με την εξαγορά των εμπορικών επωνυμιών Nannys , Nannys Fresh και Tender από την εταιρεία «Linette». Μέσα στα χρόνια καταφέραμε να τα καθιερώσουμε σαν ηγέτες στην κατηγορία τους, ενισχύοντάς τα με νέες καινοτόμες σειρές.

Επιπλέον, το 2017 προχωρήσαμε σε νέες στρατηγικές συνεργασίες, όπως το ελληνικό νερό Ζαγόρι, τα απορρυπαντικά πλυντηρίου Essex και ο ιταλικός καφές Pellini, οι οποίες μας επέτρεψαν να διεισδύσουμε σε νέες μεγάλες κατηγορίες της αγοράς.
 
Προκλήσεις

Η κατανόηση των αναγκών του καταναλωτή αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει το εμπόριο στην Κύπρο τη δεδομένη στιγμή. Είναι σημαντικό τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παρέχονται στον πελάτη, καθώς και η μορφή της επικοινωνίας που ακολουθείται, να ταιριάζουν στον τρόπο ζωής του.

Στην εποχή της ταχύτητας των αλλαγών οι εταιρείες οφείλουν να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν και να προσαρμόζονται στις νέες τάσεις της εποχής, έτσι ώστε να μπορούν παρέχουν στον καταναλωτή τα προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα στις δικές του ανάγκες. Η εξατομίκευση προϊόντων και υπηρεσιών είναι ένα μεγάλο στοίχημα.

Μια ακόμη σημαντική πρόκληση αποτελούν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο ευαίσθητοι σε ό,τι έχει να κάνει με την τιμή, γι’ αυτό και έχει αυξηθεί η κινητικότητα αυτών των προϊόντων, επηρεάζοντας τις πωλήσεις των εμπορικών επωνυμιών.

Επίσης, η αγορά έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια με νέους παίχτες, όπως τους discounters και τη Lidl, οι οποίοι  ακολουθούν μια επιθετική τιμολογιακή στρατηγική και έχουν καταφέρει να αποκτήσουν σημαντικά μερίδια αγοράς.
 
Τεχνολογικές εξελίξεις
Οι συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις αλλάζουν το τοπίο. Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου παρέχει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να συγκρίνει τιμές, να βρίσκει πιο εύκολα προσφορές για προϊόντα και υπηρεσίες και μ’ αυτό τον τρόπο να μπορεί να εξοικονομεί περισσότερα χρήματα.

Οι εταιρείες σήμερα οφείλουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να αφομοιώνουν εκείνες τις τεχνολογίες που θα τους επιτρέψουν να λειτουργούν αποτελεσματικά στην ψηφιακή εποχή.

Επιβάλλεται να επενδύουν συστηματικά σε νέες τεχνολογικές υποδομές, αλλά και στη δημιουργία θέσεων εργασίας σε τομείς, όπως αυτοί του Digital Marketing και του CRM. Όσο νωρίτερα αντιληφθεί ο σύγχρονος επιχειρηματίας αυτό που αλλάζει και τον τρόπο που αλλάζει, τόσο μεγαλύτερο περιθώριο θα έχει να επηρεάσει τη διαμόρφωση των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή και να αποκτήσει ισχυρότερη θέση στην αγορά που συνεχώς μεταβάλλεται.
 
Στόχοι

Η στρατηγική μεθοδικής επέκτασης και ανάπτυξης του Ομίλου είναι βασισμένη στη διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες του και επικεντρώνεται στον τομέα των μαρκών λιανικής πώλησης (retail brands).
Στόχος είναι να πρωτοπορεί στη δημιουργία τάσεων και να προσφέρει στον Κύπριο καταναλωτή  επώνυμα, ποιοτικά προϊόντα, που ικανοποιούν και τις υψηλότερες απαιτήσεις.
Ο Όμιλος σταθερά επιδιώκει την ανάπτυξη των υφιστάμενων προϊόντων και τη διείσδυση σε νέες μεγάλες κατηγορίες, μέσα από καινούργιες, ποιοτικές και αξιόπιστες συνεργασίες.
 
Διευθυντική ομάδα

Μάριος Κογκορόζης
Επικεφαλής Προϊόντων Ευρείας Διανομής
Άντρεα Χαραλάμπους
Διευθύντρια Μάρκετινγκ Προϊόντων Ευρείας Διανομής
Χρίστος Χριστοφή
Διευθυντής Πωλήσεων Προϊόντων Ευρείας Διανομής
Αντρέας Αθανασίου
Υπεύθυνος Πωλήσεων Μεσαίων και Μικρών Καταστημάτων Προϊόντων Ευρείας Διανομής
 
Facts & Figures
• Έτος ίδρυσης:

1929
• Χρόνια λειτουργίας:
89
• Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού:
Kleenex, dr. fischer, Sensodyne, Aquafresh, Lucozade, Zagori, Pellini, Rauch, Adidas, Bioten, STR8
• Σημαντικοί πελάτες/accounts:
Λιανέμπορες ανά το παγκύπριο
 
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση:
Λεωφόρος Γιάννου Κρανιδιώτη 179, 2235, Λατσιά, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22741661
Φαξ: 22482155
E-mail: info@cap.com.cy
Ιστοσελίδα: www.cap.com.cy
 
 
 

Δειτε Επισης

TEMPO BEVERAGES CYPRUS
TRYFON TSERIOTIS
SPAR ΚΥΠΡΟΥ
ROLOGIS GROUP
PATHIN TRADING LTD
P.C. SPLASH WATER PUBLIC COMPANY
LIDL
LEO PATRIOTIS LTD (AGENT-DISTRIBUTOR)
LAIKO COSMOS TRADING
IPH IAKOVOS PHOTIADES FOODSTUFF SUPPLIERS