Αντώνης Νεοκλέους: Επιτυχία για όλους

InBusinessNews  09/09/2020 10:00
Αντώνης Νεοκλέους: Επιτυχία για όλους

Αντώνης Νεοκλέους: Επιτυχία για όλους

InBusinessNews  09/09/2020 10:00
Ο Αντώνης Νεοκλέους δηλώνει θιασώτης της φιλοσοφίας του «winning by sharing». Μαζί με τον συνέταιρό του Γιώργο Ιακώβου ίδρυσαν την Base Element, προσδοκώντας ότι η εταιρεία τους, μέσα από τις υπηρεσίες της, θα καταστεί βασικό συστατικό επιτυχίας των πελατών της. Σήμερα, η Base Element καλύπτει όλο το φάσμα αναγκών του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας, της τεχνολογίας, της ανάλυσης δεδομένων και του σχεδιασμού εμπειρίας, έχοντας πελάτες όχι μόνο στην Κύπρο, αλλά και στο εξωτερικό.

RELATED ARTICLES


 
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Η Base Element είναι ένα Digital Agency, που ιδρύσαμε το 2011 μαζί με το συνέταιρό μου Γιώργο Ιακώβου, με σκοπό ν’ αποτελέσει το κύριο συστατικό επιτυχίας των πελάτων της σ’ ένα γρήγορα μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον. Κεντρική μας φιλοσοφία είναι πως τα πάντα πρέπει να γίνονται στρατηγικά. Δεν υπάρχει μονοδιάστατη προσέγγιση στα προβλήματα, αφού στο σημερινό οικοσύστημα όλα αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Επιλέγουμε να κοιτάμε τα πράγματα μακριά από τον θόρυβο και να εστιάζουμε στην ουσία του πώς η τεχνολογία, το μάρκετινγκ και η επικοινωνία, βοηθούν τις επιχειρήσεις να πετύχουν και να εξελιχθούν. Η φιλοσοφία αυτή απαιτεί απ’ όλους εμάς στην εταιρεία να έχουμε σφαιρική γνώση, να είμαστε ευέλικτοι και να βρισκόμαστε πάντοτε μπροστά απ’ όλες τις εξελίξεις του τομέα μας, ώστε να μπορούμε να συμβουλέψουμε και να καθοδηγήσουμε τους πελάτες μας. Υπάρχει μια μόνιμη επιθυμία και ανάγκη εξέλιξης σε προσωπικό επίπεδο, και κατά συνέπεια στο επίπεδο της εταιρείας. Πιστεύουμε ότι αυτή μας η φιλοσοφία, μας έχει φέρει σήμερα στη θέση να κερδίζουμε πελάτες και έργα στο εξωτερικό, όπου οι αγορές είναι πιο ώριμες και πιο απαιτητικές.
 
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ
Θέλουμε η εταιρεία μας να συνεχίσει να αναπτύσσεται και να εδραιώνεται πέρα από την Κύπρο. Έχουμε επενδύσει προς τη κατεύθυνση αυτή τα τελευταία χρόνια και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι υπάρχει χώρος και ανάγκη στις αγορές για τον τύπο του Digital Agency, που είναι η Base. Οι προσωπικοί επαγγελματικοί στόχοι είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με τις φιλοδοξίες της εταιρείας. Θεωρούμε πως κάθε μάνατζερ έχει καθήκον να αυτοβελτιώνεται και να εξελίσσεται, ώστε να δίνει το παράδειγμα σε νεότερα στελέχη.
 
ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Με μια λέξη θα χαρακτήριζα το κυπριακό επιχειρείν ως «challenging». Θεωρώ ότι δεν υπάρχει ένα υγιές και ώριμο οικοσύστημα, προκειμένου μια νέα εταιρεία να μπορέσει να περάσει απ’ όλα τα στάδια: Start-up, accelerate, grow και exit. Έχουν αρχίσει, ωστόσο, διάφορες προσπάθειες από επιχειρηματικούς φορείς και οργανωμένα σύνολα, οπόταν είμαι αισιόδοξος ότι στα επόμενα χρόνια, το οικοσύστημα θα μπορεί να υποστηρίξει νέους επιχειρηματίες να πάρουν τα αναγκαία ρίσκα, να χρηματοδοτήσουν τις εταιρείες τους και να βρουν τους σωστούς συνεργάτες ώστε να επιτύχουν, τόσο εντός όσο και εκτός Κύπρου.
 
ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
Σ’ ένα αρκετά μεγάλο βαθμό οι έγνοιες και ανησυχίες της καθημερινότητας αφορούν την απόκτηση νέων πελατών, τη διατήρηση των υφιστάμενων, την ανέλιξη των μελών της εταιρείας, την ανάπτυξη και διατήρηση της κουλτούρας της, κλπ. Η μεγαλύτερη ανησυχία έγκειται στο πώς σ’ ένα δεδομένα παγκόσμιο μεταβαλλόμενο περιβάλλον, που είναι πέρα από τον έλεγχο σου, να μπορείς να συνεχίσεις να επιχειρείς και να παράγεις. Ειδικότερα για τη Κύπρο που είναι η βάση μας, η ανησυχία είναι έντονη για τις πολιτικές, αποφάσεις και ενέργειες του κράτους, έτσι ώστε να δημιουργηθούν συνθήκες στη βάση των οποίων, τόσο οι ντόπιοι όσο και ξένοι επιχειρηματίες, να μπορούν να κτίσουν και να μεγαλώσουν επιχειρήσεις.
 
BUSINESS ETHICS
Είμαστε θιασώτες της φιλοσοφίας του «winning by sharing». Στη βάση της, υπάρχει η προσέγγιση ότι οι συνεργασίες και συνέργειες βοηθούν, τόσο εμάς όσο και άλλους, καθώς και το περιβάλλον στο οποίο κοινωνικοοικονομικά λειτουργούμε. Το συνολικό θετικό αποτέλεσμα, σημαίνει θετικό αποτέλεσμα και για εμάς. Το «εγώ» στο περιβάλλον που ζούμε είναι πολύ κοντόφθαλμο. Αύτη τη φιλοσοφία καλλιεργούμε και στην εταιρεία. Θεωρούμε, μάλιστα, ότι αυτός είναι ένας παράγοντας για τον οποίο αρκετά άτομα θέλουν να εργαστούν μαζί μας. Για παράδειγμα, εδώ και δύο χρόνια έχουμε δημιουργήσει ένα internship πρόγραμμα, στο οποίο επενδύουμε χρόνο και χρήμα για να βοηθήσουμε τα νέα παιδία ν’ αποκτήσουν γνώση και εμπειρίες σε ψηλό επίπεδο.
 
Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ
Η προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα όσον αφορά τον τρόπο εργασίας και παραγωγής ήταν εύκολη, καθώς η εταιρεία είχε ήδη πολιτική τηλεργασίας, «working from home». Σίγουρα υπήρχαν προκλήσεις, καθώς το γραφείο προσφέρει την ευκαιρία στον κόσμο να κοινωνικοποιηθεί, τόσο με συναδέλφους όσο και με πελάτες/συνεργάτες, αλλά φροντίσαμε με οργάνωση τηλεσυναντήσεων κοινωνικού χαρακτήρα να διατηρήσουμε το αίσθημα της εταιρικής οικογένειας. Πιστεύουμε ότι η κρίση έχει αναδείξει αρκετές ευκαιρίες στον τομέα μας, καθώς οι εταιρείες έχουν συνειδητοποιήσει πως εάν θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές, πρέπει να δώσουν άρτιες ψηφιακές εμπειρίες στους πελάτες τους.
 
BΙΒΛΙΟ - ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Το «Range: Why Generalists Triumph in a Specialized World», του David Epstein, είναι ένα βιβλίο, το οποίο πιστεύω πως ο κάθε επαγγελματίας, αλλά και γονιός, πρέπει να διαβάσει. 

Millennial Entrepreneurs Project Sponsors: PwC, CYTA, Bank of Cyprus
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας