Σόλια Κυπριανού: Οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι «workaholic»

InBusinessNews  10/02/2020 10:03
Σόλια Κυπριανού: Οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι «workaholic»

Σόλια Κυπριανού: Οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι «workaholic»

InBusinessNews  10/02/2020 10:03
Η Σόλια Κυπριανού έχει σπουδάσει Business and Human Resources Management. Ωστόσο, επέλεξε να ξεκινήσει την δική της επιχείρηση και να δημιουργήσει το brand «Solly the Dolly.» Ο εταιρικός της στόχος για τα επόμενα πέντε χρόνια είναι η επέκταση της στο εξωτερικό, στον τομέα του ρουχισμού, παιχνιδιού, accessories αλλά και του βιβλίου, αφού ως μέρος του project «Solly the Dolly» η Σόλια Κυπριανού γράφει παιδικά βιβλία.  

RELATED ARTICLES


 
Η Founder του brand «Solly the Dolly» είναι μέλος της γενιάς των millennials. Των νεαρών επιχειρηματιών που αλλάζουν το πρόσωπο των επιχειρήσεων ανά το παγκόσμιο. Αυτοί που αν και εξακολουθούν να επικεντρώνονται στη διασφάλιση της κερδοφορίας των εταιρειών τους, ενδιαφέρονται επίσης να συντελέσουν τη δική τους αλλαγή στην κοινωνία.

Η Σόλια Κυπριανού αποκαλύπτει στην κάμερα του InBusinessNews πτυχές της επαγγελματικής και προσωπικής της ζωής.
  
 

Ποιοι είναι οι δικοί σας προσωπικοί εργασιακοί στόχοι για την επόμενη 5ετία;
Στα επόμενα πέντε χρόνια το brand «Solly the Dolly» θα είναι στο εξωτερικό ως franchise. To «expansion» είναι ένα από τους μεγαλύτερους μας στόχους στον τομέα του ρουχισμού, του παιχνιδιού, του βιβλίου και των accessories.
 
Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε όταν δημιουργήσατε την δική σας επιχείρηση; Πόσο δύσκολο ήταν;
Ενώ έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου στο Business and Human Resource Management, επέλεξα να ασχοληθώ με κάτι διαφορετικό. Συνεπώς άρχισα με Market Research, Suppliers, Customer Needs κ.α. και αυτό δεν σταματά ποτέ. Πάντα υπάρχει ένα καλύτερο «option» γι’ αυτό δεν καθησυχάζεσαι ποτέ μέχρι να βρεις την κατάλληλη φόρμουλα, κάτι το οποίο με κρατά σε εγρήγορση κάθε επόμενη μέρα. Επιλέγω να έχω τον έλεγχο και τη διαχείριση από το Α ως το Ω, το κατάστημα, το quality control, τον σχεδιασμό, την παραγωγή, την ανάπτυξη ιδεών εντός και εκτός Κύπρου. Επιπλέον, πιστεύω και επιμένω πως  για να δημιουργήσεις και να κτίσεις μια επιχείρηση η οποία χαρακτηρίζεται από το personal touch κυρίως στην επαφή με τους πελάτες, πρέπει να το κτίσεις μόνος σου και να περάσεις, να δημιουργήσεις και να ζήσεις όλες τις φάσεις της επιχείρησης και τις καλές και τις λιγότερο καλές για να μπορέσεις να δώσεις καθήκοντα σε κάποιον τρίτο άτομο. Χεριάζετε υπομονή και επιμονή.
 
Τι σας ώθησε στο να ξεκινήσετε την δική σας επιχείρηση;
Έχω ανατραφεί με τρόπο που πάντα ένιωθα ανεξάρτητη ως άτομο. Έτσι νοιώθω και στην δουλειά μου. Οφείλω να ομολογήσω πως είμαι workaholic. Έτσι, αν έχεις τις δυνατότητες, την ιδέα και την όρεξη γιατί όχι; Δούλευα αρκετά χρόνια ως υπάλληλος και όταν πλέον ένοιωσα ότι είχα την εμπειρία για να κτίσω κάτι δικό μου, πήρα το ρίσκο και το έκανα και δεν το μετανιώνω!
 
Ποιο βιβλίο έχετε διαβάσει πρόσφατα;
Το βιβλίο το οποίο διαβάζω αυτό τον καιρό είναι το παιδικό βιβλίο το οποίο γράφω και ολοκληρώνω για να παρουσιαστεί ως μέρος του νέου project του Solly the Dolly.
 
Ποιο social media χρησιμοποιείτε περισσότερο;
Το social media που χρησιμοποιώ περισσότερο είναι το Instagram, το οποίο έχω ξεχωρίσει ως προς την δυνατότητα του να προσφέρει στο χώρο της δουλειάς μου και κυρίως του αντικειμένου μου, αφού η οπτική επαφή και μετάδοση μηνυμάτων στον αγοραστή αποτελεί πλέον την μεγαλύτερη κάλυψη αναγκών στις προσφερόμενες επιλογές . Επιπλέον, πιστεύω ότι ένας δυνατός συνδυασμός, τόσο για την προσωπική όσο και επαγγελματική προβολή ενός ατόμου είναι το Instagram και το Facebook.
 
 
Οργανωτής: ΙΜΗ, Χορηγοί: PwC, CYTA, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR, Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Alpha Cyprus

 

Πίσω στην αρχή της σελίδας