CP HERBALIST: Οι συνταγές από φυσικά προϊόντα

Μελέτησε, ταξίδεψε, έμαθε και ξεκίνησε να φτιάχνει τις δικές της συνταγές για φυσικά προϊόντα. Η Χρυσταλλένα Πουλλή, βοτανολόγος και δημιουργός του CP Herbalist, μιλά για όσα κανείς συναντά στον δικό της κόσμο των αγνών φυτικών καλλυντικών. 
 
Η δημιουργία του CP Herbalist προέκυψε μετά την εμπειρία της κ. Πουλλή σε κλινικές στην Αγγλία. Εκεί εντόπισε πως υπήρχε μεγάλη ζήτηση από ασθενείς για εναλλακτικές λύσεις και μεθόδους θεραπείας. Έτσι αποφάσισε να σπουδάσει βοτανολόγος και πλέον, όπως η ίδια λέει, ζει το όνειρό της. Μαζί της και η ομάδα της, που αποτελείται από τον Γιώργο Κωνσταντίνου, ο οποίος ανέλαβε το business management, τον Μιχάλη Πουλλή, που έχει τον ρόλο του business και life coach, τη Σαβέλλα Γιασεμή, που είναι υπεύθυνη για τα λογιστικά και τη Δέσποινα Κονναρή στον τομέα του μάρκετινγκ.Το brand CP Herbalist, διαθέτει τρεις σειρές για το πρόσωπο και το σώμα, με 100% φυτικά και αγνά είδη, που απευθύνονται τόσο σε γυναίκες όσο και άντρες. Καινούργια τάση της αγοράς είναι, επίσης, τα προϊόντα με cold pressed έλαια και αντιοξειδωτικά.
 

 «Ο καταναλωτής σήμερα εμφανίζεται πιο ενημερωμένος για ό,τι χρησιμοποιεί, αλλάζοντας τις καταναλωτικές του συνήθειες. Επομένως απαιτεί ό,τι πιο αγνό και ωφέλιμο για ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Την ίδια ώρα η παγκόσμια αγορά των φυσικών και φυτικών καλλυντικών αναπτύσσεται ταχύτατα, απαιτώντας προϊόντα που να είναι φυτικά, ηθικά, αθώα, vegan και βιολογικά».
 
«Ως best selling προϊόν ξεχωρίζει το Miracle Serum και ακολουθούν τα Facial Spray, Hair oil, Mascara, Ointment».

«Βλέπουμε καθημερινά ανθρώπους από κάθε γωνιά του πλανήτη να επωφελούνται από φυτικά προϊόντα, τα οποία η αλήθεια είναι ότι διέπονται σε αρκετές περιπτώσεις από μύθους κι όχι από δεδομένα. Στη δική μας περίπτωση, η διαφορά του πριν και του μετά φαίνεται και σε κάθε φωτογραφία που μας στέλνουν οι φίλοι μας, οι οποίοι απαντούν εκ μέρους μας για τις αλήθειες της ωφελιμότητας των
καλλυντικών μας».
 
«Η μυρωδιά, η υφή και η σύσταση ενός φυτικού μείγματος μας φέρνουν πιο κοντά στη φύση και στα ένστικτά μας, με στόχο να ανέβει η ψυχολογία και να χαλαρώσει το μυαλό μας.  Η δημιουργία των μειγμάτων γίνεται με φοβερή ακρίβεια, με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και τις φυτοχημικές ενώσεις που θα συμβάλουν στην ανανέωση και την ενδυνάμωση τη σωματικής μας υγείας». 
  
«Η ποιότητα του περιεχομένου και της συσκευασίας των προϊόντων μας απαιτεί μεγάλο αρχικό κόστος. Οι τιμές τους ξεκινούν από €12 και φτάνουν τα €80».

«Μπορεί κανείς να προμηθευτεί τα προϊόντα μας από τα κεντρικά μας γραφεία ή μέσω αποστολών σε όλη την Κύπρο. Μπορεί επίσης να τα δει στο Facebook και το Instagram».

«Στα μελλοντικά μας σχέδια βρίσκονται πολλοί διαγωνισμοί με δώρα και διάφορες εκπλήξεις, τις οποίες θα ανακοινώσουμε στις σελίδες μας στα κοινωνικά δίκτυα».
 
 
 

*Το πιο πάνω ρεπορτάζ δημοσιεύθηκε στο περιοδικό InBusiness, τεύχος Νοεμβρίου 

 

Χορηγοί: PwC, Cyta, Bank of Cyprus, Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business, Οργανωτής: ΙΜΗ

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit