Mindy Boutiques & Mork Boutique: Πελάτισσά μας η σύγχρονη εργαζόμενη γυναίκα
07:53 - 31 Αυγούστου 2019
Η Ηλιάνα Χαραλάμπους, συνιδιοκτήτρια των μπουτίκ Mindy και Μork, γυναικείας και ανδρικής μόδας, αντίστοιχα, εντάχθηκε στο δυναμικό της οικογενειακής επιχείρησης ενόσω ακόμα σπούδαζε Business Administration & Marketing Management. Η μόδα γι’ αυτήν είναι, όπως λέει, έρωτας, συναίσθημα και τρόπος ζωής.
Προφίλ
Η ιστορία της Μindy ξεκίνησε το 1984, όταν στην ηλικία την 24 ετών η Αντρούλα Χαραλάμπους έβαλε στόχο να δημιουργήσει μια μικρή βιομηχανία ένδυσης. Το όραμα αυτό οδήγησε στην κατοχύρωση δυο ονομάτων, του Mindy και του Mork. Στα αρχικά χρόνια η επωνυμία Mindy ήταν το πρόσωπο της εταιρείας. Από το 1984 μέχρι και το 1994 η βιοτεχνία λειτουργούσε με προσωπικό κοντά στα 60 άτομα, ένας αριθμός μεγάλος για τα δεδομένα της εποχής. Το 1994 μετακόμισε στη Βιομηχανική Περιοχή Εργατών, ενώ παρουσιάστηκε και η ευκαιρία να ανοίξει το πρώτο της κατάστημα λιανικής πώλησης στη Λεωφόρο Σταύρου στον Στρόβολο. Την επόμενη χρονιά προχώρησε στα εγκαίνια ενός μαγαζιού στη Λάρνακα και μέσα στην επόμενη δεκαετία επεκτάθηκε με δυο ακόμα στην Έγκωμη Λευκωσίας και τη Λεμεσό. Η επωνυμία Μοrκ απέκτησε σάρκα και οστά το 2005 με το πρώτο αντρικό κατάστημά της. Στη δεύτερη δεκαετία της ζωής της εταιρείας, οι κόρες της κ. Χαραλάμπους, Έλενα και Ηλιάνα, απέκτησαν ενεργά καθήκοντα και σήμερα είναι συνιδιοκτήτριες.
Διαβάστε ακόμα: Το ακριβότερο σπίτι που πωλεί η AstroBank
Διαβάστε ακόμα: Construction Boom: Το ΙΝ Business διεισδύει στον τομέα των κατασκευών
Facts and figures
Προσωπικό: 30 άτομα
Ένα εργοστάσιο: Mindy Factory
Πέντε καταστήματα: 3 σε Λευκωσία, 1 σε Λεμεσό και 1 σε Λάρνακα
Ετήσιος τζίρος: €2.000.000 (Mindy και Mork)
Brands: Mindy, Passager-Mindy-Mindy By Iliana, Mindy Like Mommy, Mork, Stefan-Londou Bros
Έμπνευση στο επιχειρείν
Το πάθος μου για τη μόδα και τη γυναίκα είναι πηγή έμπνευσης για κάθε ρούχο που δημιουργώ, θέτοντας ως στόχο να αναδείξω την ομορφιά κάθε γυναικείας σιλουέτας. Τα τελευταία 10 χρόνια ενσωματώθηκα στη σχεδιαστική ομάδα της εταιρείας μου και τα δύο τελευταία έχω λανσάρει τη δίκη μου σειρά Mindy By Iliana.
Παραγωγή και εισαγωγές
Με έδρα τη Λευκωσία και επενδύοντας στην τεχνολογία καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη μονάδα παραγωγής ρούχου. Η μονάδα πλαισιώθηκε με εισαγωγές από την Ευρώπη και ιδιαίτερα την Ελλάδα. Είμαστε αποκλειστικοί αντιπρόσωποι της ελληνικής εταιρείας προϊόντων ραφής, Passager, η οποία δίνει έμφαση στην ποιοτική πρώτη ύλη και στο φινίρισμα του ρούχου.
Με σταθερά βήματα
Σήμερα έχουμε πέντε καταστήματα σε όλη την Κύπρο, τα οποία απαρτίζονται από μια δυνατή ομάδα συνεργατών που συμμερίζονται το ίδιο όραμα. Εξελισσόμαστε με σταθερά βήματα, έχοντας το δάκτυλό μας στον παλμό της εποχής και διατηρώντας επαφή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στον παλμό των τάσεων
Παρακολουθούμε στενά τις νέες αγοραστικές συνήθειες κι έχουμε στενή επαφή τόσο με τους συνεργάτες μας στο εξωτερικό όσο και με τους προμηθευτές πρώτων υλών στην Κύπρο, ώστε να ανταποκρινόμαστε άμεσα στις γρήγορες αλλαγές στον χώρο της μόδας και της οικονομίας. Οι νομικοί και οικονομικοί μας σύμβουλοι είναι ενήμεροι για κάθε μας επαγγελματική κίνηση, κάτι το οποίο μας προστατεύει και παράλληλα μας βοηθά να αποφεύγουμε οποιαδήποτε λάθη.
Διεύρυνση πελατολογίου
Με την τελευταία μας συλλογή, Mindy like Mommy, το καταναλωτικό μας κοινό έχει μεγαλώσει σημαντικά. Έχουμε δημιουργήσει μια νέα σειρά μητέρας και κόρης, που απευθύνεται σε ηλικίες από έξι μηνών. Προσφέρουμε, επίσης, ρούχα ραμμένα για γάμους, βαφτίσεις και άλλες ειδικές περιπτώσεις. Πελάτισσά μας είναι η σύγχρονη εργαζόμενη γυναίκα, που θέλει να είναι κομψή και περιποιημένη στον χώρο εργασίας της και σε κάθε άλλη κοινωνική συναναστροφή.
Οι πολυεθνικές κι εμείς
Η είσοδος των πολυεθνικών εταιρειών στην κυπριακή αγορά έκανε να φυσήσει ένας νέος αέρας, που έφερε καινούργιες απαιτήσεις στους fashion retailers.
Ο καλός και υγιής ανταγωνισμός μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει, αρκεί όλοι οι επιχειρηματίες να έχουμε τη δυνατότητα να ακολουθούμε τόσο οικονομικά όσο και πρακτικά τις σχετικές εξελίξεις.
Προσωπική εξυπηρέτηση
Τα εμπορικά malls είναι και θα συνεχίσουν, για την επόμενη πενταετία, να είναι ο πυρήνας του καταναλωτή όσον αφορά τη γενική εικόνα που θα έχει στο μυαλό του για τις τάσεις της μόδας . Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει να επισκέπτεται μαγαζιά που βρίσκονται εκτός των malls, τα οποία χαρακτηρίζονται από την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και τη διαφορετικότητα. Είμαστε λαός που επιζητά την προσωπική σχέση που προσφέρει το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό μικρών εταιρειών, όπως της Mindy και του Mork.
Γοργά στα e-shops
Όπως προανέφερα, οι επιχειρηματίες πρέπει να αντιμετωπίζουμε κάθε πρόκληση ως μια ευκαιρία. Υπάρχουν καταξιωμένες εταιρείες που εξειδικεύονται στη δημιουργία e-shops και στην προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που καθιστά πιο εύκολη την αξιοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η δικιά μας στρατηγική όσον αφορά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις εξελίσσεται μηνιαία με γοργούς ρυθμούς, υποστηριζόμενη από αρκετά επιχορηγούμενα προγράμματα.
Οργανωτής: ΙΜΗ, Partners: PwC, CYTA, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR, Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Alpha Cyprus
Προφίλ
Η ιστορία της Μindy ξεκίνησε το 1984, όταν στην ηλικία την 24 ετών η Αντρούλα Χαραλάμπους έβαλε στόχο να δημιουργήσει μια μικρή βιομηχανία ένδυσης. Το όραμα αυτό οδήγησε στην κατοχύρωση δυο ονομάτων, του Mindy και του Mork. Στα αρχικά χρόνια η επωνυμία Mindy ήταν το πρόσωπο της εταιρείας. Από το 1984 μέχρι και το 1994 η βιοτεχνία λειτουργούσε με προσωπικό κοντά στα 60 άτομα, ένας αριθμός μεγάλος για τα δεδομένα της εποχής. Το 1994 μετακόμισε στη Βιομηχανική Περιοχή Εργατών, ενώ παρουσιάστηκε και η ευκαιρία να ανοίξει το πρώτο της κατάστημα λιανικής πώλησης στη Λεωφόρο Σταύρου στον Στρόβολο. Την επόμενη χρονιά προχώρησε στα εγκαίνια ενός μαγαζιού στη Λάρνακα και μέσα στην επόμενη δεκαετία επεκτάθηκε με δυο ακόμα στην Έγκωμη Λευκωσίας και τη Λεμεσό. Η επωνυμία Μοrκ απέκτησε σάρκα και οστά το 2005 με το πρώτο αντρικό κατάστημά της. Στη δεύτερη δεκαετία της ζωής της εταιρείας, οι κόρες της κ. Χαραλάμπους, Έλενα και Ηλιάνα, απέκτησαν ενεργά καθήκοντα και σήμερα είναι συνιδιοκτήτριες.
Διαβάστε ακόμα: Το ακριβότερο σπίτι που πωλεί η AstroBank
Διαβάστε ακόμα: Construction Boom: Το ΙΝ Business διεισδύει στον τομέα των κατασκευών
Facts and figures
Προσωπικό: 30 άτομα
Ένα εργοστάσιο: Mindy Factory
Πέντε καταστήματα: 3 σε Λευκωσία, 1 σε Λεμεσό και 1 σε Λάρνακα
Ετήσιος τζίρος: €2.000.000 (Mindy και Mork)
Brands: Mindy, Passager-Mindy-Mindy By Iliana, Mindy Like Mommy, Mork, Stefan-Londou Bros
Έμπνευση στο επιχειρείν
Το πάθος μου για τη μόδα και τη γυναίκα είναι πηγή έμπνευσης για κάθε ρούχο που δημιουργώ, θέτοντας ως στόχο να αναδείξω την ομορφιά κάθε γυναικείας σιλουέτας. Τα τελευταία 10 χρόνια ενσωματώθηκα στη σχεδιαστική ομάδα της εταιρείας μου και τα δύο τελευταία έχω λανσάρει τη δίκη μου σειρά Mindy By Iliana.
Παραγωγή και εισαγωγές
Με έδρα τη Λευκωσία και επενδύοντας στην τεχνολογία καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη μονάδα παραγωγής ρούχου. Η μονάδα πλαισιώθηκε με εισαγωγές από την Ευρώπη και ιδιαίτερα την Ελλάδα. Είμαστε αποκλειστικοί αντιπρόσωποι της ελληνικής εταιρείας προϊόντων ραφής, Passager, η οποία δίνει έμφαση στην ποιοτική πρώτη ύλη και στο φινίρισμα του ρούχου.
Με σταθερά βήματα
Σήμερα έχουμε πέντε καταστήματα σε όλη την Κύπρο, τα οποία απαρτίζονται από μια δυνατή ομάδα συνεργατών που συμμερίζονται το ίδιο όραμα. Εξελισσόμαστε με σταθερά βήματα, έχοντας το δάκτυλό μας στον παλμό της εποχής και διατηρώντας επαφή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στον παλμό των τάσεων
Παρακολουθούμε στενά τις νέες αγοραστικές συνήθειες κι έχουμε στενή επαφή τόσο με τους συνεργάτες μας στο εξωτερικό όσο και με τους προμηθευτές πρώτων υλών στην Κύπρο, ώστε να ανταποκρινόμαστε άμεσα στις γρήγορες αλλαγές στον χώρο της μόδας και της οικονομίας. Οι νομικοί και οικονομικοί μας σύμβουλοι είναι ενήμεροι για κάθε μας επαγγελματική κίνηση, κάτι το οποίο μας προστατεύει και παράλληλα μας βοηθά να αποφεύγουμε οποιαδήποτε λάθη.
Διεύρυνση πελατολογίου
Με την τελευταία μας συλλογή, Mindy like Mommy, το καταναλωτικό μας κοινό έχει μεγαλώσει σημαντικά. Έχουμε δημιουργήσει μια νέα σειρά μητέρας και κόρης, που απευθύνεται σε ηλικίες από έξι μηνών. Προσφέρουμε, επίσης, ρούχα ραμμένα για γάμους, βαφτίσεις και άλλες ειδικές περιπτώσεις. Πελάτισσά μας είναι η σύγχρονη εργαζόμενη γυναίκα, που θέλει να είναι κομψή και περιποιημένη στον χώρο εργασίας της και σε κάθε άλλη κοινωνική συναναστροφή.
Οι πολυεθνικές κι εμείς
Η είσοδος των πολυεθνικών εταιρειών στην κυπριακή αγορά έκανε να φυσήσει ένας νέος αέρας, που έφερε καινούργιες απαιτήσεις στους fashion retailers.
Ο καλός και υγιής ανταγωνισμός μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει, αρκεί όλοι οι επιχειρηματίες να έχουμε τη δυνατότητα να ακολουθούμε τόσο οικονομικά όσο και πρακτικά τις σχετικές εξελίξεις.
Προσωπική εξυπηρέτηση
Τα εμπορικά malls είναι και θα συνεχίσουν, για την επόμενη πενταετία, να είναι ο πυρήνας του καταναλωτή όσον αφορά τη γενική εικόνα που θα έχει στο μυαλό του για τις τάσεις της μόδας . Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει να επισκέπτεται μαγαζιά που βρίσκονται εκτός των malls, τα οποία χαρακτηρίζονται από την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και τη διαφορετικότητα. Είμαστε λαός που επιζητά την προσωπική σχέση που προσφέρει το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό μικρών εταιρειών, όπως της Mindy και του Mork.
Γοργά στα e-shops
Όπως προανέφερα, οι επιχειρηματίες πρέπει να αντιμετωπίζουμε κάθε πρόκληση ως μια ευκαιρία. Υπάρχουν καταξιωμένες εταιρείες που εξειδικεύονται στη δημιουργία e-shops και στην προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που καθιστά πιο εύκολη την αξιοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η δικιά μας στρατηγική όσον αφορά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις εξελίσσεται μηνιαία με γοργούς ρυθμούς, υποστηριζόμενη από αρκετά επιχορηγούμενα προγράμματα.
Οργανωτής: ΙΜΗ, Partners: PwC, CYTA, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR, Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Alpha Cyprus