Πέντε Influencers και Bloggers μας αποκαλύπτουν τις σκέψεις τους

InBusinessNews  29/08/2019 08:01
Πέντε Influencers και Bloggers μας αποκαλύπτουν τις σκέψεις τους

Πέντε Influencers και Bloggers μας αποκαλύπτουν τις σκέψεις τους

InBusinessNews  29/08/2019 08:01
Πέντε Influencers και Bloggers μας αποκαλύπτουν τις σκέψεις τους σχετικά με τις τάσεις της μόδας και τον ρόλο τους στην εγχώρια αγορά. Συγκεκριμένα, φανερώνουν στο InBusiness τις απόψεις τους σχετικά με τον ρόλο των κοινωνικών δικτύων και ειδικότερα του Instagram, το μέλλον των influencers και τις νέες τάσεις στην αγοραστική συμπεριφορά.
 
Ραμόνα Φίλιπ
Ανάγκες και ευαισθησίες

«Το μέλλον για τους influencers εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, αλλά πρωτίστως από τις ανάγκες του κοινού, που τώρα πια είναι πολύ ευαισθητοποιημένο σε θέματα περιβάλλοντος και αειφορίας, προέλευσης και τρόπου κατασκευής των προϊόντων, ισότητας αλλά και εργασιακών συνθηκών. Όσοι καταφέρουν να αφουγκραστούν τις ανάγκες του κοινού θα μπορέσουν να επιβιώσουν και ίσως να φέρουν ένα νέο κύμα επίδρασης. Ταυτόχρονα, σημαντικό ρόλο παίζουν και τα κανάλια επικοινωνίας, καθώς τα δεδομένα μπορούν να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη με την εισαγωγή μιας νέας πλατφόρμας, όπως έγινε πριν από μερικά χρόνια με το Instagram». 
 
Άντρια Αλετράρη
Ποιότητα αντί ποσότητα

«Πιστεύω ότι ο όρος influencer ήρθε για να μείνει, γιατί έχει αλλάξει την αγοραστική συμπεριφορά σε τεράστιο βαθμό και με θετικό τρόπο. Αυτό που, ίσως, αλλάξει είναι τα media που χρησιμοποιούνται και μελλοντικά οι πλατφόρμες. Για παράδειγμα, τώρα βλέπουμε τρομερή ανάπτυξη στα videos, που γίνονται, κυρίως, μέσω του Instagram.
Επίσης, λόγω του ότι η αγορά έχει αρχίσει να έρχεται σε κορεσμό, με τον μεγάλο αριθμό των influencers, αλλά και με το θέμα engagement να είναι τόσο συγκεχυμένο, βλέπω ότι έχει ο τομέας άρχισε να εστιάζει στην ποιότητα αντί στην ποσότητα.
 
Ιωάννα Θεοδώρου
Η πιο άμεση διαφήμιση

«Η εξέλιξη του τομέα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το μέλλον των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης και τον τρόπο που θα επιλέξουν να λειτουργούν. Καθώς αλλάζουν συνεχώς τους αλγόριθμους, μερικές φορές δυσκολεύουν τα άτομα που ασχολούνται με το αντικείμενο. Παρόλα αυτά, επειδή οι εφαρμογές έχουν να κερδίσουν από όλο αυτό, πιστεύω ότι, τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα παραμείνουν στη ζωή μας ως ο πιο άμεσος τρόπος διαφήμισης. Την ίδια ώρα, όσο αναπτύσσονται θα πρέπει τα άτομα που ασχολούνται με αυτά να εξελίσσονται και να προσαρμόζονται, ώστε να επιβιώσουν».
 
Ηράκλεια Σκουφάρη
Κοινωνική επιρροή

«Με απώτερο σκοπό την αύξηση των πωλήσεων, διαμορφώνουν και επηρεάζουν τη συμπεριφορά του κοινού μέσω του ξεχωριστού περιεχομένου που αναρτούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας hype γύρω από διάφορα προϊόντα ή νέες τάσεις στην μόδα. Οι influencers είναι το εργαλείο, το οποίο μέσω μιας διαδραστικής και ιδανικά μίας αυθεντική σχέσης με το κοινό, επιτυγχάνει κάποιου είδους κοινωνική επιρροή».
 
Nick Christopher
Ενισχυμένη δυναμική  
                            
«Κανείς δεν φανταζόταν πριν από 10 χρόνια ότι τα social media θα είχαν την επιρροή που έχουν σήμερα ή πως απλοί και καθημερινοί άνθρωποι θα αποκτούσαν, μέσω του Instagram, του Facebook, του YouTube και άλλων μέσων της κατηγορίας αυτής, τόση δυναμική που να προσεγγίζονται από εταιρείες για συνεργασία. Το μέλλον είναι άγνωστο, ωστόσο, οι τάσεις φαίνεται να μας οδηγούν σε ακόμη περισσότερο video content, αλλά και σε online αγορές μέσω Instagram. Αυτό σημαίνει πως οι influencers, με δυναμική σ’ αυτή την πλατφόρμα, θα ξεκινήσουν να εφαρμόζουν σχετικές πρακτικές στις αναρτήσεις τους, ενισχύοντας ακόμη πιο άμεσα τις πωλήσεις των brands».   
 


 
Partners: PwC, Cyta, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR/University of Nicosia™, Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business, Οργανωτής: ΙΜΗ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας