Οι millennials καταναλωτές αγοράζουν αυτοκίνητα και ενοικιάζουν σπίτια

Στην Αμερική υπάρχουν 80 εκατομμύρια millennials που αντιπροσωπεύουν περίπου το ¼ του συνολικού πληθυσμού της χώρας, ενώ η ετήσια αγοραστική τους δύναμη αγγίζει τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια.  Έχουν μεγάλη επιρροή στις προηγούμενες γενεές και επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό όλους τους τομείς της βιομηχανίας από την μόδα μέχρι τα τρόφιμα. Οι εταιρείες αγωνίζονται σκληρά  να συνδεθούν με αυτή τη γενιά, καθώς οι παραδοσιακές πρακτικές διαφήμισης αποδείχθηκαν αναποτελεσματικές να τραβήξουν την προσοχή της γενιάς αυτής. Επίσης αρκετές εταιρείες πιστεύουν σε ανακριβείς μύθους για τους millennials, όπως για παράδειγμα ότι δεν είναι πιστοί στα brands.

Σύμφωνα με την Elite Daily και πρόσφατη έρευνά της, «οι millennials είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου, έχουν κίνητρο την επαγγελματική τους καριέρα, είναι πολιτικά προοδευτικοί και - παρά τη λαϊκή πίστη - αναπτύσσουν ισχυρή εμπιστοσύνη στα brands όταν παρουσιάζονται ποιοτικά προϊόντα".

Ακολουθούν τα δέκα νέα ευρήματα που συγκεντρώθηκαν  από τις 1.300 συνεντεύξεις που έγιναν σε millennials:
 
  1. Οι millennials δεν επηρεάζονται από τις διαφημίσεις. Μόνο το 1% των  ερωτηθέντων απάντησε πως μια συναρπαστική διαφήμιση  θα τους έκανε να εμπιστευτούν  περισσότερο ένα Brand. Για αυτό τον λόγο οι millennials παρακάμπτουν banner διαφημίσεων από το Facebook και από διάφορους ειδησεογραφικούς ιστότοπους.
  2. Θα προτιμούσαν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο και να ενοικιάσουν ένα σπίτι. Το 71% των millennials προτιμά να αγοράσει αυτοκίνητο παρά να ενοικιάσει και το 59% να ενοικιάσει σπίτι παρά να αγοράσει. Το 61%  δήλωσε πως δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά την συντήρηση ενός σπιτιού. Η Παγκόσμια οικονομική κατάσταση έχει μεγάλο αντίκτυπό στους millennials, πολλοί από τους οποίους διαμένουν με τους γονείς τους και είναι υποαπασχολούμενοι. Μέχρι να δημιουργήσουν την δική τους οικογένεια, το δικό τους σπίτι και να κατασταλάξουν επαγγελματικά συμβιβάζονται με ένα φθηνό αυτοκίνητο, ενώ δεν έχουν κανένα πρόβλημα να μείνουν στο υπόγειο των γονιών τους.
  3. Πριν αγοράσουν οτιδήποτε προχωρούν σε έλεγχο αγοράς στο διαδίκτυο. Το 33% των millennials εμπιστεύονται το διαδίκτυο, σε σύγκριση με το 3% που επηρεάζεται από την τηλεόραση, τα περιοδικά και τα βιβλία. Οι παλαιότερες γενιές βασίζονται περισσότερο στα παραδοσιακά μέσα, ενώ οι millennials παρακολουθούν τα τεκταινόμενα του κόσμο μέσω των  Social Media.  Εμπιστεύονται περισσότερο το περιεχόμενο που γράφουν οι συνομήλικοι τους.
  4. Θεωρούν την αυθεντικότητα πιο σημαντική από το περιεχόμενο. Το 43% βαθμολογεί την αυθεντικότητα πιο ψηλά από το περιεχόμενο. Πρώτα θα εμπιστευτούν ένα ειδησεογραφικό site και ακολούθως θα ασχοληθούν με το περιεχόμενο του.
  5. Η μελλοντική κληρονομία που θα αποκτήσουν δεν θα επηρεάσει την αγοραστική τους συμπεριφορά. Παρά την κληρονομιά ύψους 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων που προβλέπει η Accenture ότι θα μεταφερθεί από τους Baby Boomers στους millennials τα επόμενα έτη, το 57% δήλωσε ότι τα χρήματα δεν θα αλλάξουν τις συνήθειες των δαπανών τους. Αυτό είναι εκπληκτικό καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι πίστευαν πως οι κληρονομιά αυτή θα άλλαζε τις αγοραστικές συνήθειες των millennials.
  6. Θέλουν να εμπλέκονται με τα brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 62% των millennials ανέφερε πως το brand που ασχολείται με αυτούς στα Social Media έχει περισσότερες πιθανότητες να τους κερδίσει. Περιμένουν από τα brands ότι δεν θα έχουν μόνο παρουσία στα social media αλλά θα έχουν και διαντίδραση μαζί τους. Αυτό σίγουρα απαιτεί περισσότερη δουλεία από τις εταιρείες αλλά αυτό θα τις κάνει να φτάσουν πιο εύκολα στους millennials.
  7. Αρκετοί από τους millennials θέλουν να δημιουργήσουν προϊόντα μαζί με τις εταιρείες. Το 42% ανέφερε πως ενδιαφέρεται να βοηθήσει τις εταιρείες να δημιουργήσουν προϊόντα στο μέλλον. Οι εταιρείες συνήθως δημιουργούν προϊόντα και ελπίζουν πως οι καταναλωτές θα τα αγκαλιάσουν. Αυτές που θα επιτρέψουν στους millennials να δημιουργήσουν μαζί τους προϊόντα θα βγουν κερδισμένες.
  8. Λατρεύουν την τεχνολογία. Το 87% των millennials χρησιμοποιεί δύο έως τρεις συσκευές τεχνολογίας την ημέρα. Όταν υπάρχει νέα τεχνολογία στην αγορά στοιχηματίστε πως οι millennials θα είναι εκεί. Ένα θέλετε να διατηρήσετε το ενδιαφέρον τους για τα brands εμπλακείτε στις νέες πλατφόρμες. Το iWatch θα μπορούσε να είναι μια καλή μακροπρόθεσμη επένδυση.
  9. Είναι πιστοί στα brands. Το 60% δήλωσε πως είναι πιστό στα brands που αγοράζει αυτήν την στιγμή. Όσο πιο γρήγορα δημιουργείτε μια βαθιά σχέση με τους millennials, τόσο το καλύτερο για εσάς καθώς θα σας αγοράζουν και όταν ενηλικιωθούν.
  10. Αναμένουν πως τα brands θα επιστρέψουν αξία στην κοινωνία. Το 75% δήλωσε ότι πολύ σημαντικό  μια εταιρεία να δίνει πίσω στην κοινωνία αντί να αποκομίζει μόνο κέρδος. Οι millennials ανακάμπτουν ακόμη από τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης. Αγαπούν τα brands που υποστηρίζουν τις τοπικές τους κοινωνίες και τα προτιμούν από τους ανταγωνιστές τους.
 Πηγή: Forbes

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit