Unilever: Φρένο στις πωλήσεις το 2013

Ο κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων Unilever PLC ανακοίνωσε την πρώτη μείωση στον ρυθμό αύξησης των ετήσιων πωλήσεων από το 2009, σε μια σαφή ένδειξη πως η επιβράδυνση των αναδυόμενων οικονομιών άρχισε να επηρεάζει τις αποδόσεις μεγάλων εταιρειών.

Ωστόσο, η εταιρεία εμφάνισε κέρδη ύψους 4,84 δισ. ευρώ για την ετήσια χρήση έως τις 31 Δεκεμβρίου, ελαφρώς υψηλότερα από τα 4,37 δισ. ευρώ το 2012, ενώ τα έσοδα υποχώρησαν κατά 3% στα 49,78 δισ. ευρώ.

Σημειώνεται πως η Unilever πουλά μια ευρεία γκάμα προϊόντων από τρόφιμα έως και προϊόντα οικιακής χρήσης όπως τα παγωτά Ben & Jerry, το σαπούνι Dove και το αποσμητικό Axe. Περίπου το 60% των πωλήσεών της προέρχονται από την Κίνα, την Ινδία και άλλες αναπτυσσόμενες αγορές, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από το αντίστοιχο 39% της ανταγωνίστριας Procter & Gamble.

Η αύξηση των υφιστάμενων πωλήσεων, μέγεθος που προσαρμόζει τις επιδράσεις από εξαγορές και πωλήσεις, επιβραδύνθηκε για πρώτη φορά από το 2009 καθώς η οικονομική αβεβαιότητα στις αναδυόμενες χώρες επιβάρυνε τη δυνατότητα των καταναλωτών να δαπανούν σε προϊόντα.

Η ανάπτυξη στον κλάδο της προσωπικής φροντίδας, ο οποίος αντιπροσωπεύει το 35% των συνολικών πωλήσεων και είναι βασικό κομμάτι τις παρουσίας του ομίλου στις αναδυόμενες αγορές, συρρικνώθηκε στο 7,3% από το 10%, την πρώτη μείωση σε έξι χρόνια.

«Κοιτώντας μελλοντικά, αναμένουμε διατήρηση της αστάθειας στο εξωτερικό περιβάλλον και τοποθετούμε την εταιρεία κατάλληλα», υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος, Paul Polman.

ΠΗΓΗ: capital.gr
 

Δειτε Επισης

Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών