Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών

Επιβεβλημένη είναι η τροποποίηση του κανονισμού της ΕΕ που προάγει την συνεργασία και την προστασία των καταναλωτών, ώστε να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών και να διασφαλίσει την προστασία τους έναντι αυτών των προκλήσεων, δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας Μάριος Παναγίδης σε παρέμβασή του στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών της ΕΕ για θέματα Προστασίας των Καταναλωτών που έλαβε χώρα στις Βρυξέλλες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ενέργειας, η συζήτηση επικεντρώθηκε σε θέματα ορθής εφαρμογής των κανόνων που διέπουν την εσωτερική αγορά, καθώς και σε θέματα ψηφιακής μετάβασης, κυρίως, όσον αφορά στην τεχνητή νοημοσύνη, το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και τους επηρεαστές γνώμης (influencers) που αξιοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για τις προωθητικές ενέργειες, και πώς αυτή θα επηρεάσει του καταναλωτές, αλλά και τις επιχειρήσεις.

Όπως αναφέρεται, στην παρέμβασή του ο κ. Παναγίδης μίλησε για τη σημασία μιας αποτελεσματικής και δίκαιης εσωτερικής αγοράς που να προάγει την οικονομική ευημερία, την αειφόρο αλλά και  την τεχνολογική ανάπτυξη προς όφελος, τόσο των επιχειρήσεων όσο και των καταναλωτών.

Προσέθεσε ότι για την επίτευξη του στόχου αυτού πρέπει να υπάρξει μια σύμπνοια και στενή συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων, χαρακτήρισε ως επιβεβλημένη την τροποποίηση του κανονισμού της ΕΕ που προάγει την συνεργασία και την προστασία των καταναλωτών (Consumer Protection Cooperation), ώστε να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών και να διασφαλίσει την προστασία τους έναντι αυτών των προκλήσεων, ενώ αναφέρθηκε και στην ανάγκη ψηφιακής εκπαίδευσης σε χρηματοοικονομικά θέματα, κυρίως, των ευάλωτων ομάδων πληθυσμού.

Αναφορικά με την ψηφιακή μετάβαση, σημειώνεται ότι ο κ. Παναγίδης αναφέρθηκε στις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν οι καταναλωτές με την εφαρμογή της τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης και την ανάγκη να διασφαλιστεί η ασφάλεια των καταναλωτών.

Συμπληρώνεται ότι έκανε ιδιαίτερη αναφορά στους επηρεαστές γνώμης (influencers) και σημείωσε ότι επιβάλλεται η εκπαίδευση των επηρεαστών γνώμης ώστε να είναι συμβεβλημένοι με το καταναλωτικό δίκαιο, κυρίως όσον αφορά στο θέμα της προστασίας των καταναλωτών από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, παρουσιάζοντας παράλληλα τις ενέργειες στις οποίες ήδη προβαίνει η αρμόδια υπηρεσία της Κύπρου προς αυτή την κατεύθυνση. 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά