PAPHOS HOMEMARKET: Το DIY ήρθε κι έμεινε

Στους λόγους για τους οποίους μπήκε στη ζωή του Κύπριου το home improvement-DIY αναφέρεται η CEO του καταστήματος Paphos Homemarket, Αγγέλα Γεωργίου, επισημαίνοντας, ανάμεσα σε άλλα, ότι είναι μια τάση που ήλθε, έμεινε και θα συνεχιστεί. Ο τομέας στην Κύπρο, σύμφωνα με την ίδια, μεγαλώνει σταθερά, σε ποσοστό 5% τα τελευταία πέντε χρόνια, με τον ετήσιο τζίρο της συνολικής αγοράς να ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ.

ΡΑΓΔΑΙΑ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ
«Η αγορά του home improvement αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια στην Κύπρο, όπως διαπιστώνουμε ως επαγγελματίες του χώρου, που εξυπηρετούμε καθημερινά τις ανάγκες του κοινού», σημειώνει η κα Γεωργίου και συνεχίζει, ερμηνεύοντας την άνοδο αυτή: «Οι αλλαγές στο σκηνικό της παγκόσμιας αγοράς και οι οικονομικές κρίσεις δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστη την τοπική αγορά. Οι νέες γενιές, πλέον, δεν έχουν την οικονομική άνεση όσο οι παλαιότερες για να κτίσουν το δικό τους σπίτι, έτσι γίνεται στροφή στην ανακαίνιση υφιστάμενων κατοικιών.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε επίσης ότι στην κυπριακή κουλτούρα η οικία δεν έχει μόνο λειτουργική χρήση, εξυπηρετώντας την ανάγκη για στέγαση, αλλά είναι ταυτόχρονα χώρος φιλοξενίας, κοινωνικοποίησης και ψυχαγωγίας. Ο Κύπριος αγαπά το σπίτι του και θέλει να φτιάξει και να συντηρήσει ένα όμορφο, λειτουργικό και άνετο περιβάλλον, όπου θα εξελίσσεται αλλά θα δέχεται οικογένεια και φίλους. Επιπλέον, οι Κύπριοι έχουμε καλό γούστο και μας αρέσει να ακολουθούμε τις τάσεις στον χώρο του interior design. Με την ανάπτυξη του διαδικτύου και τη χρήση των social media, μας αρέσει να ψάχνουμε για ιδέες που μπορούμε να υιοθετήσουμε για εξυπηρέτηση των δικών μας αναγκών, γι’ αυτό τον λόγο οι τάσεις του εξωτερικού στον χώρο της διακόσμησης φτάνουν άμεσα πλέον στο κυπριακό τοπίο». Η κα Γεωργίου επισημαίνει ότι ο τομέας του home improvement στην Κύπρο μεγαλώνει σταθερά, σε ποσοστό 5% τα τελευταία πέντε χρόνια, με τον ετήσιο τζίρο της συνολική αγοράς να ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ.

ΕΥΝΟΗΣΑΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
Ερωτηθείς αν το lockdown έκανε τους Κύπριους να στραφούν στο DIY, η κα Γεωργίου επιβεβαιώνει ότι τα δεδομένα βοήθησαν την κατηγορία: «Είναι γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του Lockdown οι Κύπριοι αποφάσισαν να ασχοληθούν με τις εκκρεμότητες στις οικίες τους, να φτιάξουν τους κήπους τους, αλλά και να κάνουν αλλαγές και να δώσουν νέα πνοή στους χώρους τους». Όπως αναφέρει, κατά την προαναφερθείσα περίοδο είχε παρατηρηθεί μεγάλη ζήτηση, κυρίως στο τμήμα των χρωμάτων, αλλά και σε προϊόντα επιδιορθώσεων, ενώ ακολουθούσαν οι αποθηκευτικοί χώροι και τα είδη κήπου. «Ναι, σίγουρα, είχε βοηθήσει το lockdown τον κλάδο και είχε παρατηρηθεί μεγάλη αύξηση του τζίρου, παρά το κλείσιμο των καταστημάτων για ένα χρονικό διάστημα», σημειώνει.

Διαβάστε Επίσης:
SuperHome Center (DIY): Σταθερή η αύξηση των πωλήσεων
A & G KLEIMA IMPORT EXPORT: Σε κλίμα ανάπτυξης
IKEA: Τάση για σπίτι λειτουργικό και άνετο
LEROY MERLIN: Διψήφιος ο ρυθμός ανάπτυξης
Mangas Home Improvement: Το DIY στα φόρτε του
 

ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ DIY
Αναφορικά με τις προβλέψεις της, σε σχέση με την πορεία του κλάδου στο μέλλον, η κα Γεωργίου αναφέρει: «Οι αλλαγές στον τρόπο ζωής των Κυπρίων είναι ήδη εμφανείς μετά το lockdown, ενώ οι οικονομικές συνέπειες θα είναι ακόμη πιο αισθητές στο άμεσο μέλλον, αφού η μείωση των εργασιών στον κατασκευαστικό τομέα έχει ήδη επηρεάσει την οικονομία και την κοινωνία. Οπότε, οι Κύπριοι θα συνεχίσουν να ασχολούνται σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό με το DIY, αφού πιθανότατα θα το επιβάλλουν οι νέες οικονομικές συνθήκες, αλλά και λόγω της προσωπικής ικανοποίησης και ευχαρίστησης που τους προσφέρει η όλη δημιουργική διαδικασία». Οι τομείς που θα δούμε να σημειώνουν μεγάλη ζήτηση, σύμφωνα με την ίδια, δεν είναι άλλοι από εκείνους που αναπτύχθηκαν ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του lockdown: Υλικά οικοδομής, χρώματα, είδη κήπου και συναρμολογούμενα έπιπλα».

Όσον αφορά τις τάσεις των επόμενων χρόνων, υπογραμμίζει ότι η στροφή του καταναλωτικού κοινού στο διαδίκτυο θα αυξήσει τις online αγορές για προϊόντα DIY, ενώ το κοινό το οποίο είναι πλέον πιο ενημερωμένο για το τι διατίθεται στην αγορά και ψάχνει να το βρει, θα δημιουργήσει ενδεχομένως ζήτηση για πιο καινοτόμα προϊόντα, τα οποία οι επαγγελματίες του χώρου οφείλουν να διαθέτουν.

ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ 
Μιλώντας για τα όσα κάνουν την εταιρεία της να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, η κα Γεωργίου σημειώνει ότι «ως οικογενειακή επιχείρηση έχουμε το πλεονέκτημα να διατηρούμε μια ισορροπία μεταξύ οικειότητας και επαγγελματισμού, σε ένα περιβάλλον όπου προσωπικό και διεύθυνση λειτουργούν σαν μια οικογένεια». Προσθέτει ότι πρωταρχικός στόχος είναι η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς επίσης η δυνατότητα να προσφέρονται πολύ καλές τιμές και μια ευχάριστη εμπειρία αγορών: «Δίνουμε αξία στον κάθε άνθρωπο που θα μπει στον χώρο του καταστήματος. Εάν ιεραρχήσουμε τα δυνατά μας στοιχεία σε ένα τρίπτυχο επιτυχίας, την πρώτη θέση κατέχει η εξυπηρέτηση σε κάθε επίπεδο και ακολουθούν η ποιότητα και η τιμή».

ΕΥΕΛΙΚΤΟΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Ευθυγραμμισμένοι με το ευρύτερο όραμα της εταιρείας, το οποίο δεν είναι άλλο από το να συμπορευθεί με τον άνθρωπο και να βρίσκεται δίπλα στις ανάγκες του κάθε νοικοκυριού και του κάθε επαγγελματία είναι οι στόχοι της εταιρείας τόσο για το 2021 όσο και για τα επόμενα χρόνια: «Επιδιώκουμε να είμαστε ευέλικτοι στις απαιτήσεις της εποχής και να παρέχουμε άριστη εξυπηρέτηση, στήριξη και ποιότητα. Οι στόχοι μας, λοιπόν, είναι εστιασμένοι κυρίως στο να προσφέρουμε ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση, με την παροχή περισσότερων εξειδικευμένων υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, να παρέχουμε καθοδήγηση και τεχνική υποστήριξη στον σχεδιασμό εσωτερικών και εξωτερικών λειτουργικών κι άνετων χώρων, οι οποίοι να ανταποκρίνονται στις παγκόσμιες τάσεις διακόσμησης, ενώ παράλληλα, να προσφέρουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες για διεκπεραίωση διαφόρων εργασιών για υλοποίηση έργων, όταν ζητηθεί από τον πελάτη». Την ίδια ώρα η εταιρεία, πέραν της φυσικής της παρουσίας, στοχεύει και στη διεύρυνση της διαδικτυακής της δραστηριότητας, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την γκάμα των προϊόντων της στο e-shop του καταστήματος, όπως επίσης στο να είναι παρούσα στις διαδεδομένες πλατφόρμες ψηφιακής επικοινωνίας για ενημέρωση και εξυπηρέτηση του κοινού.

ΠΙΟ ΨΑΓΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ
Όλο και πιο απαιτητικοί, όπως και ενημερωμένοι, είναι πάντως οι πελάτες για τα προϊόντα τα οποία ψάχνουν, κάτι το οποίο οφείλεται, όπως η κα Γεωργίου ερμηνεύει, στην ενασχόλησή τους με το διαδίκτυο από όπου μπορούν να ψάξουν και να πάρουν ιδέες για προϊόντα και projects μέσα από ιστοσελίδες και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Είναι πιο συγκεκριμένοι στις προδιαγραφές των προϊόντων που ψάχνουν και θέλουν να ενημερώνονται όσον αφορά τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητές τους», επισημαίνει.

Ερωτηθείς σχετικά με το πελατολόγιο της εταιρείας της, προσδιορίζει ότι αυτό περιλαμβάνει τον τελικό καταναλωτή, αλλά και τους επαγγελματίες στον κατασκευαστικό τομέα, άτομα και εταιρείες: «Το βασικό κοινό μας είναι άνδρες και γυναίκες ηλικίας 25 με 60 ετών, στο οποίο περιλαμβάνονται εκτός από ντόπιοι καταναλωτές και ξένοι, μεγάλη μερίδα των οποίων είναι Άγγλοι ηλικιωμένοι που κατοικούν στην επαρχία Πάφου, Ρώσοι και Κινέζοι». 

Facts & Figures
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:

S&A Georgiou Paphos Homemarket

H εταιρεία ιδρύθηκε το 1987. Ξεκίνησε ως μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στον κλάδο των δομικών υλικών, κεραμικών και ειδών υγιεινής, προμηθεύοντας κατά κύριο λόγο κατασκευαστικές και εμπορικές εταιρείες. Συνεχίζοντας την πορεία της ως μια υγιής και αξιόπιστη εμπορική εταιρεία, το 2011, με την ενεργή εμπλοκή της νέας γενιάς και συμβαδίζοντας με τις τάσεις και τις ανάγκες της αγοράς, την κρίση στον κατασκευαστικό τομέα και διατηρώντας τις αρχικές της δραστηριότητες, δημιούργησε το εμπορικό κέντρο/πολυκατάστημα με την επωνυμία S & A Georgiou Paphos Homemarket, προσθέτοντας στο πελατολόγιό της και τον τελικό καταναλωτή. Σήμερα προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις με 60.000 προϊόντα για το σπίτι και τον κήπο.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:
Οικοδομικά υλικά, προϊόντα DIY, έπιπλα, είδη υγιεινής, χάλυβας, υδραυλικά και θέρμανση, υλικά εξωραϊσμού, προϊόντα κήπου και εξωτερικού χώρου, υλικά ξυλείας, μπογιές και διακοσμητικά υλικά, στεγνή επένδυση και μόνωση, πόρτες και ξυλουργικά μηχανήματα, ηλεκτρικά εργαλεία και μηχανήματα

CEO:
Αγγέλα Γεωργίου

ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Σοφόκλης Γεωργίου, Γιώργος Γεωργίου, Μιχάλης Γεωργίου

ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ:
35 άτομα

ΕΤΗΣΙΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ:
€10.000.000

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ Τ.Μ.:
Η εταιρεία διαθέτει ένα κατάστημα στην Πάφο 6000 τ.μ. και αποθηκευτικούς στεγασμένους και υπαίθριους χώρους 30000 τ.μ.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Διεύθυνση: Ανδρέα Βλάμη 75, 8025, Αναβαργός, Πάφος,
τηλέφωνο: 26222223,
e-mail: info@homemarket.com.cy, ιστοσελίδα: www.homemarket.com.cy

*Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό IN Business στο αφιέρωμα home improvement-DIY

Δειτε Επισης

Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών