Mangas Home Improvement: Το DIY στα φόρτε του
07:38 - 25 Φεβρουαρίου 2021
Για τον τρόπο με τον οποίο η πανδημία ευνόησε τον τομέα του home improvement - DIY, για τις τάσεις που αναπτύσσονται σ’ αυτόν και τον ανταγωνισμό που μεγαλώνει μας μιλούν οι ιδιοκτήτες και CEOs του καταστήματος Mangas Home Improvement, Γιώργος και Μάριος Στυλιανού. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει πλάνα συνεχούς ανάπτυξης, στα οποία περιλαμβάνεται το άνοιγμα μαγαζιών σε άλλες πόλεις και η διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων που προσφέρει.
Διαβάστε ακόμα: Κωτσόβολος: Στην καρδιά της Μακαρίου το πρώτο κατάστημα στη Λευκωσία
Διαβάστε ακόμα: Altamira: Σπίτια από €45.000 και διαμερίσματα από €55.000
Διαβάστε ακόμα: Τρ. Κύπρου: Η διαχείριση της κρίσης, η μείωση κινδύνου και η πρόσθετη αξία
H ΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ
Σύμφωνα με τον Γιώργο Στυλιανού, το home improvement είναι μία τάση που τελευταία γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό. Ο ίδιος αναγνωρίζει ότι η πανδημία και κατ’ επέκταση το lockdown έκανε πολλούς Κύπριους να ασχοληθούν με τον τομέα αυτό. «Αναμφίβολα, ο παράγοντας που διαδραμάτισε ρόλο καταλύτη στην ταχύτερη εξέλιξη του τομέα ήταν η παραμονή μας στο σπίτι, λόγω των πρωτόγνωρων συνθηκών που βιώσαμε και βιώνουμε με την πανδημία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παρατηρήσουμε πράγματα στον χώρο μας, που έχρηζαν βελτίωσης ή επιδιόρθωσης και τα οποία μπορούσαμε να φτιάξουμε οι ίδιοι. Άλλωστε, ένεκα του lockdown, δεν είχαμε την επιλογή να καλέσουμε κάποιον επαγγελματία και η ανάληψη πρωτοβουλιών από εμάς, ήταν η μόνη εφικτή επιλογή», εξηγεί.
Επιπρόσθετα, σημειώνει ότι είναι πλέον ξεκάθαρο στην αντίληψη του κόσμου ότι το να δημιουργείς κάτι για το ίδιο σου το σπίτι, προσδίδει άλλη αξία στο αποτέλεσμα, ενώ δεν αγνοεί και τον τρόπο με τον οποίο τα social media και το διαδίκτυο, επίσης ευνοούν την αγορά του home improvement και DIY. «Πλέον ο πελάτης έχει στη διάθεσή του επαρκές περιεχόμενο, όπως tutorial βίντεο και άρθρα, τα οποία εξηγούν βήμα-βήμα πώς να διεκπεραιώσεις συγκεκριμένες εργασίες στο σπίτι. Κοινός παρονομαστής όλων των προαναφερθέντων είναι ο χρόνος. Για να παρατηρήσουμε, να ψάξουμε, να δημιουργήσουμε. Χρόνος, δηλαδή, για να ασχοληθούμε περισσότερο με τον χώρο μας», επισημαίνει.
ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ
«Στηριζόμενοι σε όλα τα δεδομένα που έχουμε ενώπιόν μας, είμαστε βέβαιοι πως ο κλάδος θα συνεχίσει να καταγράφει μεγάλη άνοδο, αφού όπως προαναφέραμε, η αγορά αναπτύσσεται συνεχώς», δήλωσε από την πλευρά του ο Μάριος Στυλιανού. Ερωτηθείς για τις υποκατηγορίες που home improvement που έχουν αναπτυχθεί ιδιαίτερα, αλλά και για εκείνες που ενδεχομένως να σημειώσουν ιδιαίτερες επιδόσεις στο μέλλον, σημείωσε: «Η ανάπτυξη είναι συνολική. Εάν θα έπρεπε, όμως, να επιλέξουμε κάποιες υποκατηγορίες που αναδείχθηκαν περισσότερο, αυτές είναι οι μπογιές και οι μονώσεις.
Ολοένα και περισσότερος κόσμος σήμερα αποφασίζει να βάψει ο ίδιος το σπίτι του ή να κάνει τη μόνωση με τα χέρια του. Ασφαλώς, εμείς ως εταιρεία δίνουμε την ίδια σημασία σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων μας και παράλληλα, αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες των πελατών, οι οποίοι μας δείχνουν τον δρόμο, επιλέγουμε εκείνες στις οποίες θα επενδύσουμε».
Διαβάστε Επίσης:
SuperHome Center (DIY): Σταθερή η αύξηση των πωλήσεων
A & G KLEIMA IMPORT EXPORT: Σε κλίμα ανάπτυξης
IKEA: Τάση για σπίτι λειτουργικό και άνετο
LEROY MERLIN: Διψήφιος ο ρυθμός ανάπτυξης
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ
«Η άνθιση που γνωρίζει ένας κλάδος, πέρα από τις ευκαιρίες που προσφέρει, είναι αλληλένδετη με την αύξηση του ανταγωνισμού», υπογραμμίζει ο Γιώργος Στυλιανού, όταν μεταφέρουμε το θέμα ευρύτερα στην αγορά του τομέα. «Εμείς θέσαμε ως στόχο να προσφέρουμε στους πελάτες μας κάτι διαφορετικό. Το γεγονός ότι διαθέτουμε ένα καινούργιο, μεγάλο, άνετο και υπερσύγχρονο κατάστημα αποτελεί για εμάς πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας. Η επίσκεψη στο κατάστημά μας αποτελεί για τους πελάτες μία μοναδική εμπειρία, ενώ έχουν στη διάθεσή τους μία ευρεία γκάμα προϊόντων που καλύπτει όλες τις ανάγκες», αναφέρει, για να σημειώσει, ωστόσο, ότι αυτό που αναντίλεκτα αποτελεί την κινητήρια δύναμή και τον ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας της εταιρείας είναι το γεγονός ότι στον Manga λειτουργούν ως οικογένεια: «Οι δυνατές σχέσεις που έχουμε αναπτύξει μεταξύ μας - διεύθυνση, συνεργάτες και προσωπικό - είναι αυτές που θεωρούμε ότι κάνουν την εταιρεία μας να ξεχωρίζει. Αυτό, άλλωστε, είναι κάτι που αντιλαμβάνονται και οι ίδιοι οι πελάτες μας, οι οποίοι σε κάθε τους επίσκεψη συναντούν ένα όμορφο και ευχάριστο περιβάλλον. Παράλληλα, το προσωπικό μας μετουσιώνει το θετικό αυτό κλίμα σε προθυμία και ετοιμότητα για άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας, γνωρίζοντας ότι αυτό θα έχει θετικό αντίκτυπο σε όλη την οικογένεια του Manga».
ΠΛΑΝΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΟ 2021
Όσον αφορά τους στόχους της εταιρείας για το 2021, ο Μάριος Στυλιανού αναφέρει πώς η συνεχής ανάπτυξη αποτελεί τη βασική στρατηγική και τον πρωταρχικό στόχο της εταιρείας είτε πρόκειται για την επέκταση του καταστήματός και τη διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που προσφέρονται είτε για το άνοιγμα μαγαζιών σε άλλες πόλεις. Παράλληλα, σημειώνει ότι το online shopping είναι ένας τομέας ο οποίος εσχάτως αναπτύχθηκε και στην Κύπρο, ενώ βάσει των δεδομένων που αντλούμε από την παγκόσμια αγορά, αναμένεται ότι θα γνωρίσει περαιτέρω άνοδο το αμέσως επόμενο διάστημα. «Ως εκ τούτου, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στην προώθηση των online αγορών. Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, την περασμένη χρονιά λανσάραμε το ανανεωμένο Mangas e-shop, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών», εξηγεί.
ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ
Αναφερόμενος στις αλλαγές που έχουν παρατηρηθεί στο καταναλωτικό κοινό τα τελευταία χρόνια, ο Γιώργος Στυλιανού δηλώνει ότι οι πελάτες αλλάζουν και προσαρμόζουν τη συμπεριφορά τους ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν γύρω τους: «Σήμερα, ο καταναλωτής είναι πιο απαιτητικός και πιο ενημερωμένος σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, κυρίως λόγω του διαδικτύου. Με τις online αγορές να έχουν γίνει, πλέον, κομμάτι της καθημερινότητάς του, ο σημερινός καταναλωτής έχει όλο τον χρόνο στη διάθεσή του για να κάτσει μπροστά από την οθόνη του, να κάνει έρευνα, να διαλέξει και να παραγγείλει από την άνεση του σπιτιού του ή να επιλέξει αυτό που θέλει και να έρθει στο κατάστημα να το παραλάβει».
Από δύο ξεχωριστές κατηγορίες αποτελείται, πάντως, το βασικό πελατολόγιο της εταιρείας σύμφωνα με τον Μάριο Στυλιανού: «Αρχικά, είναι οι επαγγελματίες του κλάδου, με τους οποίους η εταιρεία μας έχει αναπτύξει μία ιδιαίτερη σχέση, αφού τους παρέχουμε άψογη εξυπηρέτηση και άριστης ποιότητας υλικά, προκειμένου και οι ίδιοι να εξυπηρετούν στον καλύτερο δυνατό βαθμό τους δικούς τους πελάτες. Η δεύτερη κατηγορία είναι γυναίκες και άνδρες, κυρίως άνω των 30, από όλα τα κοινωνικοοικονομικά στρώματα, που αναζητούν συμβουλές και υλικά για βελτίωση του σπιτιού τους».
Facts & Figures
ΕΤΑΙΡΕΙΑ: Μάγκας Π. & Υιοί
Η Μάγκας Π. & Υιοί ιδρύθηκε το 1978 στη Λεμεσό. Οι δραστηριότητές της περιλαμβάνουν εισαγωγή και διανομή επιλεγμένων προϊόντων σε λογικές τιμές για επαγγελματίες υδραυλικούς, επιχειρηματίες ανάπτυξης γης, αρχιτέκτονες, εσωτερικούς διακοσμητές και ιδιώτες. Eίναι γνωστή στο κοινό που αγαπά τα μαστορέματα, με το κατάστημά της, Mangas Home Improvement, που βρίσκεται στη Βιομηχανική Περιοχή Αγίου Αθανασίου στη Λεμεσό.
Κατηγορίες προϊόντων:
Αποθήκευση και οργάνωση, ατομική προστασία και υγιεινή, είδη οικίας, αυτοκινήτου, κατοικίδιων, κιγκαλερίας, υγιεινής, πισίνας, εξωτερικού χώρου, έπιπλα, εποχικά, εργαλεία, ηλεκτρικές συσκευές, ηλεκτρολογικά, θέρμανση και κλιματισμός, κήπος και κηπουρική, υδραυλικά, χρώματα και οικοδομικά.
ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ/CEO:
Γιώργος Στυλιανού και Μάριος Στυλιανού
ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ: 100 άτομα
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΕ Τ.Μ.:
Η εταιρεία διαθέτει ένα κατάστημα στη Λεμεσό 5.000 τ.μ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Διεύθυνση: Αντρέα Καριόλου 23-25, 4102, Άγιος Αθανάσιος, Λεμεσός, τηλέφωνα: 25828000, 25753343, e-mail: info@mangas.com.cy
*Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό IN Business στο αφιέρωμα home improvement-DIY