A & G KLEIMA IMPORT EXPORT: Σε κλίμα ανάπτυξης

Τους παράγοντες οι οποίοι συνέβαλαν καθοριστικά στη σημαντική ανάπτυξη της αγοράς του home improvement στην Κύπρο, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, αναλύουν οι CEOs της εταιρείας Α & G Kleima Import Export, Ανδρέας Σιδεράς και Γιώργος Γεωργίου. Επισημαίνουν επίσης σε ποιες υποκατηγορίες του τομέα αυξήθηκε η ζήτηση στον τόπο μας και μιλούν για τα μελλοντικά τους πλάνα.

O ΚΛΑΔΟΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ
Σύμφωνα με τον Ανδρέα Σιδερά, η αγορά home improvement έχει παρουσιάσει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια στην Κύπρο, γεγονός που οφείλεται στην ανάγκη του μέσου Κύπριου να απολαμβάνει στο μέγιστο τη λειτουργικότητα, την άνεση αλλά και την αισθητική στον προσωπικό του χώρο. Επομένως, όπως εξηγεί, ο κλάδος αυτός έχει εμπλουτιστεί με ποικιλία ειδών και έχει αυξήσει τα σημεία όπου ο Κύπριος καταναλωτής μπορεί να προμηθευτεί μια τεράστια γκάμα προϊόντων, έτσι ώστε να καλύψει τις συγκεκριμένες ανάγκες.

Από πλευράς του, ο Γιώργος Γεωργίου προσθέτει ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρήθηκε μεγάλη ανάπτυξη σε συγκεκριμένες υποκατηγορίες του κλάδου home improvement. Συγκεκριμένα, ανάπτυξη παρατηρήθηκε στον κλάδο των εξωτερικών κατασκευών και του κήπου. Αυτό, κατά κύριο λόγο, όπως λέει, οφείλεται στο γεγονός ότι οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν στο νησί μας ευνοούν την παραμονή στον εξωτερικό χώρο του σπιτιού τις περισσότερες ώρες της μέρας και της νύχτας για μεγάλο διάστημα μέσα στον χρόνο. Ως εκ τούτου, σημειώνει, η ενασχόληση με τον κήπο, την αυλή, το γκαράζ και την περίφραξη του σπιτιού ευνόησε την ανάπτυξη του κλάδου αυτού.

ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΚΑΙ Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ
Κοινή παραδοχή και των δυο πάντως, είναι το γεγονός ότι σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του κλάδου του home improvement είχε και η πανδημία του covid-19, που έκανε την εμφάνισή της από τον περασμένο χρόνο. Όπως εξηγεί ο κ. Σιδεράς, ο αναγκαστικός περιορισμός των πολιτών στο σπίτι λόγω και του lockdown και η μη λειτουργία χώρων αναψυχής, έκαναν τους καταναλωτές να στρέψουν την προσοχή τους στον προσωπικό τους χώρο. Αυτό, αναφέρει, είχε ως αποτέλεσμα την ενασχόλησή τους με το DIY, όσο ποτέ άλλοτε. Όπως λέει συγκεκριμένα, «σιγά - σιγά το σπίτι και ο κήπος μας έγιναν ο χώρος δημιουργίας του καθενός από εμάς και γι’ αυτό τα προϊόντα DIY ανέβηκαν στις προτιμήσεις του καταναλωτή». Ο στόχος και ο σκοπός για τον καθένα, λέει, είναι να περάσει δημιουργικά και ευχάριστα τον χρόνο του, κάτι που ίσως στο παρελθόν να μην βρισκόταν καν στα πλάνα του, λόγω έλλειψης χρόνου. Όλα αυτά, προσθέτει, αύξησαν σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις των προϊόντων που εμπίπτουν στον κλάδο του home improvement και εξισορρόπησαν σε κάποιο βαθμό τις απώλειες που παρατηρήθηκαν σε άλλα τμήματα στα οποία παρουσιάστηκε μείωση της αγοράς, ως επακόλουθο της πανδημίας και του lock down.

ΓΚΑΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΩΝ
«Η εταιρεία Α & G Kleima Import Export έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία home improvement, λόγω της μεγάλης ποικιλίας προϊόντων που διαθέτει στον τομέα αυτό», αναφέρει ο κ. Γεωργίου. «Γνώμονας της εταιρείας μας από τη στιγμή της ίδρυσής της μέχρι και σήμερα», συνεχίζει, «είναι η αποτελεσματική εξυπηρέτηση αλλά και η κάλυψη των ξεχωριστών αναγκών του κάθε πελάτη». Δεν παραλείπει ταυτόχρονα να αναφερθεί στην αγάπη για τη δουλεία και στη θέληση για γνώση που επιδεικνύει η ομάδα της εταιρείας. «Όλοι μας έχουμε ως προτεραιότητα να προσφέρουμε όσο το δυνατό περισσότερες τεχνικές και εξειδικευμένες πληροφορίες στους καταναλωτές, με σκοπό να τους βοηθήσουμε στην επίτευξη του προσωπικού τους στόχου και αυτό είναι που μας χαροποιεί ιδιαίτερα, διότι υπάρχει πάντα σεβασμός και εκτίμηση τόσο μεταξύ μας όσο και στη σχέση μας με τους πελάτες μας», υποδεικνύει με έμφαση. Αυτό φυσικά, όπως τονίζει ο κ. Γεωργίου, δεν αναιρεί το γεγονός ότι το καταναλωτικό κοινό της Κύπρου τα τελευταία χρόνια είναι αρκετά ενημερωμένο, ξέρει τι θέλει και πώς το θέλει κι έτσι είναι και πιο απαιτητικό. Λέει πως οι περισσότεροι πελάτες τους είναι ψαγμένοι και έχουν γνώσεις για το αντικείμενο και για ό,τι αναζητούν. «Αυτό από μόνο του μας αναγκάζει, ως εταιρεία που θέλει συνεχώς να εξελίσσεται, να δίνουμε περισσότερη σημασία στην ενδυνάμωση της ομάδας μας με ακόμα περισσότερη εξειδίκευση στον κλάδο», υπογραμμίζει.

ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ
Όσον αφορά το 2021, οι δυο CEOs του Kleima εκτιμούν ότι θα αποδειχτεί μια ακόμη δύσκολη χρονιά τόσο για τους εμπορευόμενους όσο και για τους καταναλωτές, λόγω των επιπτώσεων που είχε και θα συνεχίσει να έχει η πανδημία του covid-19, κυρίως στον οικονομικό τομέα. Για τα πλάνα της εταιρείας τους, σε σχέση με τη νέα χρονιά, ο Ανδρέας Σιδεράς απαντά: «Ο στόχος της εταιρείας μας για τη νέα χρονιά που διάγουμε, είναι να επικεντρωθεί στη διατήρηση και ενδυνάμωση της ομάδας, δίνοντας περισσότερη έμφαση στην περαιτέρω βελτίωση της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών. Επίσης, στόχο αποτελεί και ο εμπλουτισμός με νέα και ακόμα πιο εξειδικευμένα προϊόντα, που να αποσκοπούν στη μέγιστη λειτουργικότητα και να εξυπηρετούν κάθε ανάγκη του πελατολογίου μας, το οποίο αποτελείται ισότιμα από άνδρες και γυναίκες με μέσο όρο ηλικίας από 30 μέχρι και 60 ετών». Ανακοίνωσε παράλληλα τη λειτουργία, εντός του τρέχοντος έτους, του νέου τους καταστήματος στη Λευκωσία, το οποίο θα διαθέτει έπιπλα εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, τέντες, ομπρέλες, διακοσμητικά και πολλά άλλα.

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ
Ερωτηθείς σχετικά, ο Γιώργος Γεωργίου απάντησε ότι η τάση που θα επικρατήσει τα επόμενα χρόνια στον τομέα του home improvement στο νησί μας, στη βάση της δικής του εκτίμησης, είναι η βελτίωση της εξωτερικής εικόνας και αισθητικής του σπιτιού αλλά και η βελτίωση της εσωτερικής λειτουργικότητας και διακόσμησης. «Σε αυτούς τους τομείς δίνουμε ιδιαίτερη σημασία, έτσι ώστε να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να επιτύχουν τους στόχους τους, δίνοντάς τους περισσότερες επιλογές και λύσεις», τονίζει. Σημαντικό επίσης, προσθέτει, είναι να αναφερθεί ότι στην εταιρεία Kleima οι τομείς της διακόσμησης και του επίπλου αποτελούν δυνατά και ιδιαίτερα ανεπτυγμένα κομμάτια. Και συνεχίζοντας, οι δυο CEOs επισημαίνουν: «Σεβόμενοι το πελατολόγιό μας, φροντίζουμε να ενημερωνόμαστε συνεχώς για τις τάσεις της μόδας στους τομείς αυτούς και να ανανεώνουμε πολύ συχνά την γκάμα στα διακοσμητικά, έπιπλα και πολλά άλλα. Το γεγονός αυτό, βοηθά τους πελάτες, εύκολα και με άνεση, να ανακαινίσουν και να διαμορφώσουν τους χώρους τους στο σπίτι, στο γραφείο και στο εξοχικό, έχοντας στη διάθεσή τους ποικιλία ποιοτικών προϊόντων».

Facts & Figures

ΕΤΑΙΡΕΙΑ: A & G Kleima Import Export

Ιδρύθηκε το 1991 από τους Ανδρέα Σιδερά και Γιώργο Γεωργίου. Αρχικά λειτούργησαν ένα μικρό κατάστημα ηλεκτρικών συσκευών και εργαλείων στη Λάρνακα, ενώ αργότερα η εταιρεία ασχολήθηκε ταυτόχρονα με την εισαγωγή και πώληση επίπλων. Το 2005 μεταφέρθηκαν στο ιδιόκτητο κατάστημα 4500 τ.μ.. Το 2010 άνοιξαν δυο καταστήματα επίπλων στη Λευκωσία, ένα στον Στρόβολο και ένα στα Λατσιά, ενώ το 2019 λειτούργησε ακόμα ένα πολυκατάστημα στον Ύψωνα Λεμεσού.

Φέτος προγραμματίζεται η λειτουργία νέου καταστήματος επίπλων και διακοσμητικών στη Λακατάμια.

Εξάλλου, το 2012 ιδρύθηκε η θυγατρική εταιρεία PU cosmetics. Διατηρεί δέκα καταστήματα καλλυντικών παγκύπρια και εργοδοτεί 120 άτομα.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:

Στα καταστήματα της εταιρίας Kleima διατίθενται περισσότερα από 60 χιλιάδες διαφορετικά προϊόντα, που μπορούν να διαχωριστούν σε 14 βασικές κατηγορίες, οι οποίες παρατίθενται πιο κάτω:

Κήπος: Φυτώριο με ζωντανά φυτά που ανανεώνονται καθημερινά και με εξειδικευμένες συμβουλές από διπλωματούχους γεωπόνους, φυτοφάρμακα, γλάστρες, διακοσμητικά, διαχωριστικά, εργαλεία και μηχανήματα για την περιποίηση και φροντίδα του κήπου.

Αυλή: Τέντες, ομπρέλες, πανιά σκίασης, έπιπλα εξωτερικού χώρου, όλα όσα χρειάζονται για ένα καλό ΒΒQ.

Έπιπλα εσωτερικού χώρου για όλο το σπίτι, το γραφείο, το εξοχικό.

Κέντρο ύπνου: Μια ολοκληρωμένη σειρά από στρώματα, μαξιλάρια και λευκά είδη υπνοδωματίου για άνετο και ξεκούραστο ύπνο.

Είδη διακόσμησης: Φωτιστικά, κουρτίνες, ρολά σκίασης, πίνακες, χαλιά, ρολόγια.

Κουζινικά: Ό,τι αφορά την κουζίνα -κατσαρόλες, τηγάνια, ποτήρια πιάτα, μαχαιροπήρουνα, δίσκοι σερβιρίσματος, εργαλεία κτλ.

Λευκά είδη: Σεντόνια, κουβέρτες, τραπεζομάντηλα, πετσέτες μπάνιου και κουζίνας, χαλάκια μπάνιου, παπλώματα.

Ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές: Ψυγεία, πλυντήρια, στεγνωτήρια, καταψύκτες, φούρνοι, μάτια, αποσμητήρες, ηλεκτρικές σκούπες, μικροσυσκευές κουζίνας, κινητή τηλεφωνία, τηλεοράσεις, κτλ.

Είδη αποθήκευσης και τακτοποίησης: Ερμάρια, ράφια, κουτιά αποθήκευσης, κάλαθοι.

Εποχικά προϊόντα: Θερμάστρες, κλιματιστικά, είδη θάλασσας, χριστουγεννιάτικα δέντρα και στολίδια, πασχαλινά διακοσμητικά, κατασκηνωτικά, εκδρομικά.

DIY: Εργαλεία, χρώματα, οικοδομικά και μονωτικά υλικά, πόρτες, στέγαστρα, ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, πελεκανικά.

Είδη αλιείας: Εξοπλισμός και ό,τι χρειάζεται ο ερασιτέχνης αλλά και ο επαγγελματίας ψαράς.

Pet shop: Όλα όσα χρειάζεται το κατοικίδιο.

Τμήμα τροφίμων: Διάφορα τρόφιμα και είδη καθαρισμού

 

CEO’s:

Ανδρέας Σιδεράς

Γιώργος Γεωργίου

 

ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:

Ευάγγελος Σιδεράς, marketing manager

Αντώνης Γεωργίου, διευθυντής προσωπικού και αγορών

Παναγιώτης Σιδεράς, διευθυντής αποθεμάτων

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ:
275 άτομα

 

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ Τ.Μ.:

4 Καταστήματα 4500 τ.μ. Λάρνακα, 1600 τ.μ. Λατσιά, 6500 τ.μ. Ύψωνας – Λεμεσός, 1200 τ.μ. Λακατάμια

 

ΕΤΗΣΙΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ:

€15 εκατ.

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:

Διεύθυνση: Αγίου Αθανασίου 2, 7102, Αραδίππου, Λάρνακα

 

Δειτε Επισης

Ξεκινά τον Ιανουάριο με τον στόχο «Ηλέκτρα» το γεωτρητικό πρόγραμμα της Κ.Δ.-«Αισιόδοξες οι γεωλογικές δομές»
Καθοριστικό τετ α τετ Παπαναστασίου με Σκυλακάκη για GSI-Ξεκαθαρίζει για μετοχική συμμετοχή της Κ.Δ.
Η παγκόσμια οικονομία το 2024 και οι προοπτικές για το 2025-Η μάχη με τον πληθωρισμό και οι πιθανοί κίνδυνοι
Κ. Παρμακλής: Η μεγάλη αλλαγή που θα δώσει ώθηση στην οικοδομική βιομηχανία και οι προκλήσεις για τον ΕΟΑ Λευκωσίας
Κωνσταντίνος Κωνσταντή: Αισιόδοξες προοπτικές για τον τομέα των ακινήτων, αλλά ανησυχούμε για πολλά
Fitch: Ο... τυφώνας Τραμπ, η γεωπολιτική και οι κίνδυνοι σε Γαλλία-Γερμανία θα δοκιμάσουν τις αντοχές της οικονομίας το 2025
Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Το νέο Δ.Σ. του Συνδέσμου Διαφήμισης-Επικοινωνίας Κύπρου...Πρόεδρος ο Κωνσταντίνος Ντάλτας