Σε μια εποχή που το λιανικό εμπόριο καλείται να ισορροπήσει ανάμεσα στην ακρίβεια, την αστάθεια και τις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις του καταναλωτή, η ανάγκη για βαθιά κατανόηση της αγοράς και για στρατηγικές προσαρμογής δεν υπήρξε ποτέ πιο επιτακτική.
Το 22ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου Κύπρου που παρουσιάζουν οι Υπεραγορές αλφαμέγα έρχεται να φωτίσει τις εξελίξεις, να προτείνει λύσεις και να εμπνεύσει τον κλάδο μέσα από ουσιαστικό διάλογο και δεδομένα.
Ο Παναγιώτης Μπορέτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Circana Hellas, θα δώσει δυναμικό παρών στο Συνέδριο, φέρνοντας στο προσκήνιο μία από τις πιο επίκαιρες και κρίσιμες θεματικές της εποχής: πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη και τη σχέση τους με τον καταναλωτή σε περιόδους αβεβαιότητας και πληθωριστικών πιέσεων.
Με τίτλο «Retaining Consumers During Tough Times», η παρουσίασή του θα επικεντρωθεί στις αλλαγές που διαμορφώνονται στην αγορά ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG), με ιδιαίτερη αναφορά στην εμπειρία της ελληνικής αγοράς.
Ο Παναγιώτης Μπορέτος, με πολυετή εμπειρία στον χώρο της έρευνας αγοράς και της στρατηγικής marketing, θα μοιραστεί δεδομένα, τάσεις και επιχειρησιακά insights για το πώς ο σύγχρονος καταναλωτής αντιδρά σε περιόδους πίεσης και ποια είναι τα επόμενα βήματα για βιομηχανία και λιανεμπόριο.
Η ανάλυσή του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις τελευταίες τάσεις στο ελληνικό λιανεμπόριο, ένα περιβάλλον με πολλές ομοιότητες και παράλληλες προκλήσεις με την κυπριακή αγορά.
Θα παρουσιαστούν στοιχεία καταναλωτικής συμπεριφοράς εν μέσω ακρίβειας, όπως η στροφή σε value-for-money επιλογές, η αυξημένη ζήτηση για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και η ενισχυμένη προσοχή στις προωθητικές ενέργειες.
Παράλληλα, ο κ. Μπορέτος θα αναδείξει στρατηγικές που μπορούν να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις για να χτίσουν εμπιστοσύνη και πιστότητα, σε ένα περιβάλλον όπου ο καταναλωτής είναι πιο απαιτητικός και πιο προσεκτικός από ποτέ.
Η ματιά του ως επικεφαλής της Circana, ενός οργανισμού με πρόσβαση σε μεγάλο όγκο δεδομένων και αγοραστικών συμπεριφορών, προσδίδει ιδιαίτερη αξία στην παρέμβασή του.
Με ακαδημαϊκό υπόβαθρο στο marketing και τη διαφήμιση, καθώς και ενεργή συμμετοχή σε συνέδρια και εκπαιδευτικά ιδρύματα, ο Παναγιώτης Μπορέτος συνδυάζει βαθιά γνώση της αγοράς με πρακτικές λύσεις και στρατηγικές προτάσεις.
Η παρουσίασή του στο συνέδριο υπόσχεται να προσφέρει ουσία, πρακτικότητα και στρατηγική σκέψη για όσους επιδιώκουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον.
12α IN Business Grocery Retail Awards
Σημειώνεται ότι πέραν των παρουσιάσεων και συζητήσεων από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου, το Συνέδριο θα φιλοξενήσει την τελετή απονομής των 12ων IN Business Grocery Retail Awards που παρουσιάζει η Ελληνική Τράπεζα, κατά την οποία θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε βάσει κριτηρίων.
Ανάμεσα στα κριτήρια περιλαμβάνεται η αύξηση των πωλήσεων, αύξηση του μεριδίου αγοράς, νέες κατηγορίες προϊόντων, αυξημένη κερδοφορία για τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές και καινοτομία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.
Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.
Πληροφορίες συνεδρίου
- Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές αλφαμέγα - Χορηγός Βραβείων: Ελληνική Τράπεζα μέλος του Ομίλου Eurobank
- Xορηγοί: flexfin, Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos, payabl, PHILOSHOPIC
- Εκθέτης: Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ
- Υποστηρικτής: JCC Payment Systems
- Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, ECR Cyprus
- Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER, Cyprus Business News (CBN), Super FM
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:
- Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
- Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com