Ξεμπλόκαραν και τα «Ιταλικά» χιλιόμετρα του TAP

Ξεπεράστηκαν, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, τα προβλήματα που υπήρχαν επί Ιταλικού εδάφους και ξεκινούν άμεσα τα έργα για την κατασκευή του υποθαλάσσιου τμήματος του ΤΑΡ, η ολοκλήρωση του οποίου θα σημάνει και την ολοκλήρωση του αγωγού.

Με τον αγωγό να είναι ήδη κατά 91% έτοιμος, απομένει η σύνδεση του χερσαίου τμήματος που καταλήγει, μέσω Ελλάδας, στην Αλβανία με την Ιταλία.

Ο TAP θα προσαιγιαλώνεται στην περιοχή Σαν Φόκα, στην Πούλια, εκεί που είναι ήδη έτοιμη η μικροσήραγγα 1,5 χλμ μέσω της οποίας ο TAP θα συνδέεται με το εθνικό σύστημα μεταφοράς φυσικού αερίου της Ιταλίας.

Την κατασκευή του υποθαλάσσιου τμήματος του TAP έχει αναλάβει η ιταλική Saipem, η οποία έχει ήδη από το Μάρτιο ξεκινήσει την εγκατάσταση σωλήνων από την αλβανική πλευρά.

Το υποθαλάσσιο τμήμα του αγωγού στην Αδριατική θα έχει συνολικό μήκος 105 χλμ., (εκ των οποίων τα 37 χλμ. στα χωρικά ύδατα της Αλβανίας, τα 25 χλμ. στα χωρικά ύδατα της Ιταλίας και τα υπόλοιπα 43 χλμ. σε διεθνή ύδατα) και για την κατασκευή του θα χρησιμοποιηθούν περίπου 9.000 σωλήνες, συνολικού βάρους 100.000 τόνων, οι οποίοι θα τοποθετηθούν σε βάθη που θα ξεπερνούν τα 800 μέτρα.

 Για την κατασκευή του, η Saipem θα χρησιμοποιήσει το ειδικό της σκάφος Castoro 6.

ΠΗΓΗ: energypress.gr

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit