H τεχνολογία μας έφερε πιο κοντά στους πελάτες

Τον τελευταίο χρόνο έχουμε βιώσει ανατρεπτικές αλλαγές στην καθημερινότητά μας. Μεταξύ άλλων, η πανδημία Covid-19 άλλαξε δραστικά και τον τρόπο που συναλλασσόμαστε. Ορισμένες αλλαγές ήταν αναπόφευκτες και δρομολογημένες, άλλες ήρθαν αναγκαστικά και άλλες επισπεύσθηκαν λόγω της νέας πραγματικότητας που διαμορφώθηκε ενώπιόν μας.

Όπως και να έχει, το δεδομένο είναι ότι η τεχνολογία είχε καθοριστικό ρόλο, καθώς η ψηφιοποίηση των τραπεζικών υπηρεσιών αποτελεί μονόδρομο για την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.

H Ελληνική Τράπεζα ξεκίνησε εδώ και χρόνια μια συνειδητή και σταθερή στροφή στα ψηφιακά κανάλια, με αποτέλεσμα σήμερα να διαθέτει την απαραίτητη υποδομή ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως στις νέες απαιτήσεις.

Σε γενικότερο πλαίσιο, τα βήματα των τραπεζών προς την ψηφιακή εποχή επιταχύνθηκαν τον τελευταίο χρόνο, καθώς η κρίση της πανδημίας Covid-19 ανέδειξε την ανάγκη για ανέπαφες συναλλαγές. Δείχνοντας τον δρόμο, η Ελληνική Τράπεζα έγινε η πρώτη τράπεζα στην Κύπρο που έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες της να εγγραφούν άμεσα και μέσω διαδικτύου στα ψηφιακά της κανάλια χωρίς καμία φυσική επαφή.

Συμπληρώνοντας μια απλή ηλεκτρονική φόρμα, οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν στο Online Banking και να αποκτήσουν πρόσβαση στους προσωπικούς τους λογαριασμούς και στις κάρτες τους μέσω του Hellenic Bank Web Banking και Mobile App. Ταυτόχρονα, με ένα απλό τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών, οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα δωρεάν από την άνεση του σπιτιού τους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα.

Ως αποτέλεσμα, από την αρχή του 2020 εκδόθηκαν περισσότερες από 86.500 χρεωστικές κάρτες, ενώ η χρήση των ψηφιακών καναλιών αυξήθηκε πέραν του 25% σε ετήσια βάση.

Εξοικείωση με τα εναλλακτικά κανάλια
Επιδιώκοντας την αποσυμφόρηση των ταμείων και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, έμπειρο προσωπικό της Τράπεζας καθοδηγεί και εξυπηρετεί τους πελάτες, δίνοντας προτεραιότητα στους συνταξιούχους και στις ευάλωτες ομάδες, ώστε να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους στις ΑΤΜ γρήγορα και με ασφάλεια. Παράλληλα, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για εκπαίδευση των πελατών, τα Connect Corners, τα οποία από την πρώτη στιγμή αγκαλιάστηκαν από το κοινό, αυξάνονται και θα συνεχίσουν να «ενώνουν» τους πελάτες με την τεχνολογία. Στα σημεία αυτά, οι πελάτες εκπαιδεύονται και εξοικειώνονται με τη χρήση των ψηφιακών καναλιών για τη δική τους ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, περιορίζοντας στο ελάχιστο την ανάγκη για επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα.

Χρησιμοποιώντας το Online Banking της Ελληνικής Τράπεζας, οι πελάτες μπορούν μεταξύ άλλων να μεταφέρουν δωρεάν μέχρι €1000 σε χώρες της Ευρώπης (SEPA), να μάθουν και να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους, να πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας, να ανακτήσουν το PIN τους, να παγοποιήσουν προσωρινά την κάρτα τους κ.ά.

Το ευρύ δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς της Ελληνικής Τράπεζας καλύπτει πέραν του 80% του όγκου των τραπεζικών συναλλαγών, παρέχοντας εξυπηρέτηση 24/7. Οι ΑΤΜ της Τράπεζας διαθέτουν δυνατότητες όπως η ανέπαφη ανάγνωση καρτών (contactless), οι δωρεάν αναλήψεις μετρητών, οι «έξυπνες» οθόνες αφής που λειτουργούν ακόμα και όταν οι πελάτες φορούν προστατευτικά γάντια, η πολλαπλή κατάθεση επιταγών, ο καθορισμός αγαπημένης συναλλαγής για γρήγορη ανάληψη μετρητών και η κατάθεση μετρητών με άμεση πίστωση των συνδεδεμένων λογαριασμών ή της πιστωτικής κάρτας. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι από την αρχή του έτους οι καταθέσεις μέσω ΑΤΜ έχουν αυξηθεί κατά 64%, ενώ από τις ΑΤΜ πραγματοποιείται και το 92% των αναλήψεων.

Επιπρόσθετα, σε μια εποχή όπου όλοι αποφεύγουν να έρθουν σε επαφή με μετρητά και τερματικά καρτών, η Ελληνική Τράπεζα δίνει ακόμα περισσότερες επιλογές στους πελάτες της προσφέροντας Apple Pay στους κατόχους iPhone για να διενεργούν ανέπαφες συναλλαγές. Ταυτόχρονα, οι χρήστες κινητών τύπου Android, που κατέχουν Visa ή Mastercard, μπορούν απλώς να κατεβάσουν το Hellenic Bank Wallet και πολύ εύκολα να πληρώνουν για αγαθά και υπηρεσίες μέσω του κινητού τους.

ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
Παράλληλα, για τις μεγάλες καταθέσεις μετρητών έχουν τοποθετηθεί «in lobby ATM» εντός των καταστημάτων. Οι συγκεκριμένες μηχανές δέχονται μεγαλύτερο αριθμό χαρτονομισμάτων για πιο γρήγορη και ασφαλή εξυπηρέτηση εντός του καταστήματος, χωρίς και πάλι να χρειάζεται ο πελάτης να περιμένει στην ουρά του ταμείου.

Επιπρόσθετα, προσφέρεται δωρεάν υπηρεσία συλλογής επιταγών από τα γραφεία των πελάτων (για περισσότερες από 10 επιταγές). Η πίστωση στον λογαριασμό των πελατών γίνεται αυθημερόν για την επαρχία Λευκωσίας και την επόμενη ημέρα για τις υπόλοιπες επαρχίες.

Παράλληλα, οι μηχανές Cash 360 coin σε επιλεγμένα καταστήματα προσφέρουν τη δυνατότητα κατάθεσης χαρτονομισμάτων και κερμάτων με τη χρήση ειδικού κώδικα, ο οποίος καταχωρείται στη μηχανή. Η μηχανή καταμετρά σε πραγματικό χρόνο την κατάθεση, επιστρέφει το συνολικό ποσό της και ολοκληρώνεται η κατάθεση με τη συμφωνία της επιχείρησης για το συνολικό ποσό.

Γιώργος Σκλάβος
Head of Corporate Communications & Branding

 

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit