Θεόδωρος Πιερίδης: Η μεγαλύτερη πρόκληση η αβεβαιότητα της επόμενης μέρας
10:10 - 18 Δεκεμβρίου 2020

Σημαντικές λύσεις για την αποτελεσματική και αποδοτική εξ αποστάσεως εργασία προσέφερε η τεχνολογία η οποία συνέβαλε στην ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της ATLAS OFFSHORE OPERATIONS κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Όπως τονίζει χαρακτηριστικά ο Θεόδωρος Πιερίδης, Business Development Manager της εταιρείας, η χρήση των εργαλείων της τεχνολογίας βοήθησε στο να είναι όλοι ενήμεροι για τις υποχρεώσεις μέσω συγκεκριμένων στόχων για τον κάθε εργαζόμενο.
Την ίδια ώρα, ο κ. Πιερίδης επισημαίνει πως μεγαλύτερη πρόκληση κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι η αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα, ενώ εγείρονται προκλήσεις για την διοίκηση της επιχείρησης που αφορούν κυρίως θέματα όπως τον εκσυγχρονισμό του επιχειρηματικού μοντέλου και την ανάπτυξη του κύκλου εργασιών σε νέες αγορές και υπηρεσίες.
Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και πως επηρεάστηκε η ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας;
Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις ήταν και είναι η αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα που επηρεάζει το προσωπικό της εταιρίας, αλλά και την ίδια την εταιρία. Όπως ήταν αναμενόμενο, το πελατολόγιο μειώθηκε αφού μεγάλες εταιρίες σταματούν τις δραστηριότητες τους μέχρι νεοτεράς και αυτό είχε αντίκτυπο και στο ίδιο το προσωπικό.
Η επαγγελματική καταξίωση, το χτίσιμο προσωπικής αξιοπιστίας και η αναγνώριση στο ευρύτερο επαγγελματικό και κοινωνικό σύνολο είναι άκρως σημαντικό για όλους μας και ειδικότερα για το εργατικό δυναμικό. Αυτό το στοιχείο χάνεται σιγά σιγά, αλλά προσπαθούμε να το αντιμετωπίσουμε ως μια κρίση που θα περάσει.
Οι προκλήσεις στη διοίκηση της επιχείρησης αφορούν κυρίως θέματα όπως τον εκσυγχρονισμό του επιχειρηματικού μοντέλου και την ανάπτυξη του κύκλου εργασιών σε νέες αγορές και υπηρεσίες.
Επίσης, γεγονότος πως στον σημερινό εργασιακό χώρο συνυπάρχουν τουλάχιστον τρεις γενιές εργαζομένων, υπάρχον ζητήματα εισαγωγής τεχνολογίας και της παραγωγικότητας. Το να δουλεύομε έστω και κάποιες μέρες από σπίτι είναι μια μεγάλη αλλαγή και πρόκληση αφού ο καθένας, αναλόγως της εμπειρίας του, της δουλειάς του και της ηλικίας του, το αντιμετωπίζει με διαφορετικό ρυθμό, όρεξη και σιγουριά για το αύριο.
Όλα τα πιο πάνω έχουν επηρεάσει τον ρυθμό και την αποδοτικότητα της εταιρίας, αλλά βρίσκουμε συνεχώς τρόπους να μειώνουμε την επίπτωση του COVID-19 σε ένα μεγάλο βαθμό, έτσι ώστε να είμαστε παραγωγικοί και άκρος εξυπηρετικοί για όλους τους πελάτες και το προσωπικό μας.
Σε ποιες ενέργειες προέβη η επιχείρηση ώστε από την μια να συμμορφωθεί με τα περιοριστικά μέτρα και από την άλλη να διασφαλιστεί η όσο το δυνατόν ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της;
Φροντίζουμε να είμαστε πάντα ενημερωμένοι με τα όποια μέτρα καθορίζει η κυβέρνηση για την εξασφάλιση της υγείας τόσο των εργαζομένων μας, όσο και των πελατών μας.
Λόγο της φύσης της εταιρίας μας, ως λιμενικοί πράκτορες, πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί με τα πληρώματα και τις εναλλαγές τους, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την ομαλή διεξαγωγή των εργασιών μας ακολουθώντας πάντα τον περί λοιμώξεως νόμο.
Για παράδειγμα, όλο το προσωπικό του κάθε πλοίου που καταφθάνει στο λιμάνι, πρέπει να κάνει το τεστ, το οποίο συντονίζεται από την εταιρία μας. Επίσης όταν τα διάφορα πλοία δεν μπορούσαν να μπουν στο λιμάνι λόγο της πανδημίας, ήταν υποχρέωση μας να στείλουμε σκάφη στήριξης για ανεφοδιασμό έτσι ώστε να μπορούν να συνεχίσουν τη διαδρομή τους.
Επιπλέον, το προσωπικό της εταιρίας μας ακολουθεί κατά γράμμα τις εντολές του Υπουργείου Υγείας, όπως τη χρήση μάσκας εν ώρα εργασίας, υπάρχει αντισηπτικό παντού και τηρούνται οι προβλεπόμενες αποστάσεις.
Δεδομένου της εναλλαγής προσωπικού ανά ημέρα, η ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της εταιρίας διασφαλιζόταν μέσω σαφών στόχων για τον κάθε εργαζόμενο. Οι επικοινωνία άλλαξε αφού πλέον τα περισσότερα meetings και οδηγίες γίνονται μέσω τηλεφώνου, emails και online video calls. Επίσης, όσοι δεν χρειάζονται να είναι στο γραφείο κάθε μέρα, τους επιτρέπετε να δουλέψουν και από το σπίτι, νοουμένου ότι είναι παραγωγικοί και επιτυγχάνουν τους στόχους τους στην ώρα τους.
Πόσο εύκολη ήταν η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και η εξ αποστάσεως εργασία;
Η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού είναι από τους σημαντικότερους και ταυτόχρονα κρισιμότερους κλάδους της διοίκησης επιχειρήσεων και ειδικότερα εν καιρό πανδημίας που απαιτείται η εξ αποστάσεως εργασία.
Κατ’ αρχήν θα πρέπει να γίνει αποδεκτό ότι δεν είναι εφικτό όλες οι θέσεις να λειτουργούν εξ’ αποστάσεως. Σε αυτή την περίπτωση, όπου απαιτείται η παρουσία των εργαζομένων στους χώρους εργασίας, δεν κάνουμε καμία απολύτως έκπτωση στην προστασία της υγείας του προσωπικού. Αν για παράδειγμα ένας εργαζόμενος, δεν νιώθει καλά ή ήρθε σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα, παραμένει στο σπίτι ανεξαρτήτου του φόρτου εργασίας.
Δεδομένου του ότι η κουλτούρα του οργανισμού δεν επέτρεπε ή ενθάρρυνε την εξ’ αποστάσεως εργασία, η μετάβαση δεν ήταν εύκολη. Η έλλειψη φυσικής επαφής μείωσε την άσκηση ελέγχου από την μεριά του εργοδότη ως ένα βαθμό.
Στην εξ’ αποστάσεως εργασία ένας κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας είναι η ύπαρξη εμπιστοσύνης και ανάληψης ευθύνης/υπευθυνότητας και από τα δύο μέρη. Αυτό επιτυγχάνετε με συχνό έλεγχο σε όλους τους εργαζομένους έτσι ώστε να διασφαλιστούν οι στόχοι της εταιρίας. Επίσης εχτός από τους στόχους της εταιρίας, μια άλλη πρόκληση είναι η ευεξία του προσωπικού αφού και για αυτούς το να δουλεύουν από το σπίτι δημιουργεί άλλες ψυχολογικές/προσωπικές προκλήσεις.
Όπως ανάφερα και στην πιο πάνω ερώτηση, η τεχνολογία μας έχει προσφέρει πολλές λύσεις για την αποτελεσματική εργασία εξ’ αποστάσεως. Εμείς λοιπόν προσφέρουμε τις απαραίτητες τεχνολογικές λύσεις για αποτελεσματική και αποδοτική εργασία. Από την μεριά των εργαζομένων είναι κρίσιμη η καλή διαχείριση του χρόνου τους και η αποτελεσματική διαχείριση της σύνδεσης προσωπικής και οικογενειακής ζωής, ειδικά όταν εργάζονται από το σπίτι.
Ποιος ο ρόλος της τεχνολογίας και των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών για τις δραστηριότητες της επιχείρησής σας; Ποιες υπηρεσίες και ποια εργαλεία αξιοποιείτε και σε ποιον τομέα δραστηριοτήτων;
Με τη νέα τάξη πραγμάτων, όπου δεν υπάρχει συνεχείς φυσική επαφή, οι τρόποι επικοινωνίας για όλα τα θέματα που αφορούν τους πελάτες και εργαζόμενους μας γίνονται μέσω τηλεφώνου, email, βιντεοκλήσεων και κλήσεων συνδιάσκεψης.
Πως συνέβαλε η χρήση των πιο πάνω εργαλείων και υπηρεσιών στην βελτίωση ή/και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων σας;
Αυτό συνέβαλε στο να είναι όλοι ενήμεροι για τις υποχρεώσεις τους για την ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της εταιρίας, μέσω συγκεκριμένων στόχων για τον κάθε εργαζόμενο.
Who is Who
Η ATLAS OFFSHORE OPERATIONS LTD εξειδικεύεται στο SHIPPING AGENCY, LOGISTICS, BASE MANAGEMENT και συναφών υπηρεσιών στις βιομηχανίες θαλάσσιων πετρελαίου και φυσικού αερίου στην Ανατολική Μεσόγειο.
Λειτουργούμε σε όλα τα κύρια λιμάνια της Κύπρου, το λιμάνι της Λεμεσού, Αγκυροβόλιο Μονής, το λιμάνι του Βασιλικού και το λιμάνι της Λάρνακας. Προσφέρουμε υποστήριξη 24/7, 365 ημερών στα πλοία των πελατών μας στην Κύπρο.
Η ATLAS παρείχε με επιτυχία υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε πολλούς πελάτες, καθώς και υπηρεσίες πρακτορείου σε πολλά σκάφη. Η ATLAS έχει παραδώσει με συνέπεια και κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών ναυτιλιακών πρακτόρων όσον αφορά τον αριθμό των κλήσεων/πλοίων στην Κύπρο.
Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή για εταιρείες στις βιομηχανίες Ενέργειας και Θαλάσσης που δραστηριοποιούνται στην Ανατολική Μεσόγειο, ικανοποιώντας τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας. Αυτό επιτυγχάνεται προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, έγκαιρα, με υπευθυνότητα, με έμφαση στον πελάτη και σεβασμό στην υγεία και την ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων στις δραστηριότητές μας. Μέσω μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής, καινοτομίας και επαγγελματισμού, η ATLAS προσφέρει ένα portfolio προστιθέμενης αξίας για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους.
Ως λιμενικοί πράκτορες γνωρίζουμε ότι εκτός από μια επαγγελματική δουλειά, οι πελάτες προσπαθούν πάντα να μειώσουν το κόστος, το χρόνο και τους πόρους τους. Σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο παραδοσιακό ναυτιλιακό γραφείο, στην ATLAS, είμαστε στη μοναδική θέση να προσφέρουμε ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών στους πελάτες μας!
Αυτό επιτυγχάνεται παρέχοντας όλες τις απαιτούμενες υπηρεσίες κάτω από μια στέγη, όπως υπηρεσίες πρακτορείων ναυτιλίας, λιμενική εφοδιαστική, υπηρεσίες ανύψωσης και μεταφοράς, βαριά ανύψωση, ξηρά αποβάθρα πλοίων, πρακτορεία σκαφών, τεχνική υποστήριξη, εμπειρογνωμοσύνη στον τομέα της εφοδιαστικής, υπηρεσίες τοπικών προμηθειών και πολλά άλλα. Η ATLAS με επαγγελματικό και έμπειρο προσωπικό σε κάθε τμήμα, είναι σε θέση να παρέχει υποστήριξη στους πελάτες εγκαίρως και με εξαιρετικά αποτελέσματα συνεχώς.
ZOHR Field Development Project, Egypt
Η ATLAS παρείχε με επιτυχία Shipping Agency, Logistics Support and Shore Base Management στη SAIPEM για το ZOHR Field Development Project στην Αίγυπτο! Το ZOHR είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα ανάπτυξης πετρελαίου και φυσικού αερίου που έχουν διεξαχθεί ποτέ παγκοσμίως!
Όλες οι υπηρεσίες υποστήριξης στην Κύπρο για τις τρεις (3) φάσεις έργου (ASU, ORU & RUP) έχουν παραδοθεί με επιτυχία αποκλειστικά από την ATLAS. Η ομάδα της ATLAS πέτυχε υποδειγματικές επιδόσεις και παρέσχε με συνέπεια την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που απαιτούνται από τον πελάτη και το έκανε με μηδενικά ατυχήματα, χωρίς απώλεια χρόνου εργασίας ή καθυστερήσεις στο πρόγραμμα του έργου και χωρίς απώλεια ή ζημιά φορτίου ή εξοπλισμού.
Αριθμός Προσωπικού: 25 Άτομα
Την ίδια ώρα, ο κ. Πιερίδης επισημαίνει πως μεγαλύτερη πρόκληση κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι η αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα, ενώ εγείρονται προκλήσεις για την διοίκηση της επιχείρησης που αφορούν κυρίως θέματα όπως τον εκσυγχρονισμό του επιχειρηματικού μοντέλου και την ανάπτυξη του κύκλου εργασιών σε νέες αγορές και υπηρεσίες.
Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και πως επηρεάστηκε η ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας;
Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις ήταν και είναι η αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα που επηρεάζει το προσωπικό της εταιρίας, αλλά και την ίδια την εταιρία. Όπως ήταν αναμενόμενο, το πελατολόγιο μειώθηκε αφού μεγάλες εταιρίες σταματούν τις δραστηριότητες τους μέχρι νεοτεράς και αυτό είχε αντίκτυπο και στο ίδιο το προσωπικό.
Η επαγγελματική καταξίωση, το χτίσιμο προσωπικής αξιοπιστίας και η αναγνώριση στο ευρύτερο επαγγελματικό και κοινωνικό σύνολο είναι άκρως σημαντικό για όλους μας και ειδικότερα για το εργατικό δυναμικό. Αυτό το στοιχείο χάνεται σιγά σιγά, αλλά προσπαθούμε να το αντιμετωπίσουμε ως μια κρίση που θα περάσει.
Οι προκλήσεις στη διοίκηση της επιχείρησης αφορούν κυρίως θέματα όπως τον εκσυγχρονισμό του επιχειρηματικού μοντέλου και την ανάπτυξη του κύκλου εργασιών σε νέες αγορές και υπηρεσίες.
Επίσης, γεγονότος πως στον σημερινό εργασιακό χώρο συνυπάρχουν τουλάχιστον τρεις γενιές εργαζομένων, υπάρχον ζητήματα εισαγωγής τεχνολογίας και της παραγωγικότητας. Το να δουλεύομε έστω και κάποιες μέρες από σπίτι είναι μια μεγάλη αλλαγή και πρόκληση αφού ο καθένας, αναλόγως της εμπειρίας του, της δουλειάς του και της ηλικίας του, το αντιμετωπίζει με διαφορετικό ρυθμό, όρεξη και σιγουριά για το αύριο.
Όλα τα πιο πάνω έχουν επηρεάσει τον ρυθμό και την αποδοτικότητα της εταιρίας, αλλά βρίσκουμε συνεχώς τρόπους να μειώνουμε την επίπτωση του COVID-19 σε ένα μεγάλο βαθμό, έτσι ώστε να είμαστε παραγωγικοί και άκρος εξυπηρετικοί για όλους τους πελάτες και το προσωπικό μας.
Σε ποιες ενέργειες προέβη η επιχείρηση ώστε από την μια να συμμορφωθεί με τα περιοριστικά μέτρα και από την άλλη να διασφαλιστεί η όσο το δυνατόν ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της;
Φροντίζουμε να είμαστε πάντα ενημερωμένοι με τα όποια μέτρα καθορίζει η κυβέρνηση για την εξασφάλιση της υγείας τόσο των εργαζομένων μας, όσο και των πελατών μας.
Λόγο της φύσης της εταιρίας μας, ως λιμενικοί πράκτορες, πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί με τα πληρώματα και τις εναλλαγές τους, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την ομαλή διεξαγωγή των εργασιών μας ακολουθώντας πάντα τον περί λοιμώξεως νόμο.
Για παράδειγμα, όλο το προσωπικό του κάθε πλοίου που καταφθάνει στο λιμάνι, πρέπει να κάνει το τεστ, το οποίο συντονίζεται από την εταιρία μας. Επίσης όταν τα διάφορα πλοία δεν μπορούσαν να μπουν στο λιμάνι λόγο της πανδημίας, ήταν υποχρέωση μας να στείλουμε σκάφη στήριξης για ανεφοδιασμό έτσι ώστε να μπορούν να συνεχίσουν τη διαδρομή τους.
Επιπλέον, το προσωπικό της εταιρίας μας ακολουθεί κατά γράμμα τις εντολές του Υπουργείου Υγείας, όπως τη χρήση μάσκας εν ώρα εργασίας, υπάρχει αντισηπτικό παντού και τηρούνται οι προβλεπόμενες αποστάσεις.
Δεδομένου της εναλλαγής προσωπικού ανά ημέρα, η ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της εταιρίας διασφαλιζόταν μέσω σαφών στόχων για τον κάθε εργαζόμενο. Οι επικοινωνία άλλαξε αφού πλέον τα περισσότερα meetings και οδηγίες γίνονται μέσω τηλεφώνου, emails και online video calls. Επίσης, όσοι δεν χρειάζονται να είναι στο γραφείο κάθε μέρα, τους επιτρέπετε να δουλέψουν και από το σπίτι, νοουμένου ότι είναι παραγωγικοί και επιτυγχάνουν τους στόχους τους στην ώρα τους.
Πόσο εύκολη ήταν η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και η εξ αποστάσεως εργασία;
Η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού είναι από τους σημαντικότερους και ταυτόχρονα κρισιμότερους κλάδους της διοίκησης επιχειρήσεων και ειδικότερα εν καιρό πανδημίας που απαιτείται η εξ αποστάσεως εργασία.
Κατ’ αρχήν θα πρέπει να γίνει αποδεκτό ότι δεν είναι εφικτό όλες οι θέσεις να λειτουργούν εξ’ αποστάσεως. Σε αυτή την περίπτωση, όπου απαιτείται η παρουσία των εργαζομένων στους χώρους εργασίας, δεν κάνουμε καμία απολύτως έκπτωση στην προστασία της υγείας του προσωπικού. Αν για παράδειγμα ένας εργαζόμενος, δεν νιώθει καλά ή ήρθε σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα, παραμένει στο σπίτι ανεξαρτήτου του φόρτου εργασίας.
Δεδομένου του ότι η κουλτούρα του οργανισμού δεν επέτρεπε ή ενθάρρυνε την εξ’ αποστάσεως εργασία, η μετάβαση δεν ήταν εύκολη. Η έλλειψη φυσικής επαφής μείωσε την άσκηση ελέγχου από την μεριά του εργοδότη ως ένα βαθμό.
Στην εξ’ αποστάσεως εργασία ένας κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας είναι η ύπαρξη εμπιστοσύνης και ανάληψης ευθύνης/υπευθυνότητας και από τα δύο μέρη. Αυτό επιτυγχάνετε με συχνό έλεγχο σε όλους τους εργαζομένους έτσι ώστε να διασφαλιστούν οι στόχοι της εταιρίας. Επίσης εχτός από τους στόχους της εταιρίας, μια άλλη πρόκληση είναι η ευεξία του προσωπικού αφού και για αυτούς το να δουλεύουν από το σπίτι δημιουργεί άλλες ψυχολογικές/προσωπικές προκλήσεις.
Όπως ανάφερα και στην πιο πάνω ερώτηση, η τεχνολογία μας έχει προσφέρει πολλές λύσεις για την αποτελεσματική εργασία εξ’ αποστάσεως. Εμείς λοιπόν προσφέρουμε τις απαραίτητες τεχνολογικές λύσεις για αποτελεσματική και αποδοτική εργασία. Από την μεριά των εργαζομένων είναι κρίσιμη η καλή διαχείριση του χρόνου τους και η αποτελεσματική διαχείριση της σύνδεσης προσωπικής και οικογενειακής ζωής, ειδικά όταν εργάζονται από το σπίτι.
Ποιος ο ρόλος της τεχνολογίας και των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών για τις δραστηριότητες της επιχείρησής σας; Ποιες υπηρεσίες και ποια εργαλεία αξιοποιείτε και σε ποιον τομέα δραστηριοτήτων;
Με τη νέα τάξη πραγμάτων, όπου δεν υπάρχει συνεχείς φυσική επαφή, οι τρόποι επικοινωνίας για όλα τα θέματα που αφορούν τους πελάτες και εργαζόμενους μας γίνονται μέσω τηλεφώνου, email, βιντεοκλήσεων και κλήσεων συνδιάσκεψης.
Πως συνέβαλε η χρήση των πιο πάνω εργαλείων και υπηρεσιών στην βελτίωση ή/και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων σας;
Αυτό συνέβαλε στο να είναι όλοι ενήμεροι για τις υποχρεώσεις τους για την ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της εταιρίας, μέσω συγκεκριμένων στόχων για τον κάθε εργαζόμενο.
Who is Who
Η ATLAS OFFSHORE OPERATIONS LTD εξειδικεύεται στο SHIPPING AGENCY, LOGISTICS, BASE MANAGEMENT και συναφών υπηρεσιών στις βιομηχανίες θαλάσσιων πετρελαίου και φυσικού αερίου στην Ανατολική Μεσόγειο.
Λειτουργούμε σε όλα τα κύρια λιμάνια της Κύπρου, το λιμάνι της Λεμεσού, Αγκυροβόλιο Μονής, το λιμάνι του Βασιλικού και το λιμάνι της Λάρνακας. Προσφέρουμε υποστήριξη 24/7, 365 ημερών στα πλοία των πελατών μας στην Κύπρο.
Η ATLAS παρείχε με επιτυχία υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε πολλούς πελάτες, καθώς και υπηρεσίες πρακτορείου σε πολλά σκάφη. Η ATLAS έχει παραδώσει με συνέπεια και κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών ναυτιλιακών πρακτόρων όσον αφορά τον αριθμό των κλήσεων/πλοίων στην Κύπρο.
Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή για εταιρείες στις βιομηχανίες Ενέργειας και Θαλάσσης που δραστηριοποιούνται στην Ανατολική Μεσόγειο, ικανοποιώντας τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας. Αυτό επιτυγχάνεται προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, έγκαιρα, με υπευθυνότητα, με έμφαση στον πελάτη και σεβασμό στην υγεία και την ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων στις δραστηριότητές μας. Μέσω μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής, καινοτομίας και επαγγελματισμού, η ATLAS προσφέρει ένα portfolio προστιθέμενης αξίας για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους.
Ως λιμενικοί πράκτορες γνωρίζουμε ότι εκτός από μια επαγγελματική δουλειά, οι πελάτες προσπαθούν πάντα να μειώσουν το κόστος, το χρόνο και τους πόρους τους. Σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο παραδοσιακό ναυτιλιακό γραφείο, στην ATLAS, είμαστε στη μοναδική θέση να προσφέρουμε ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών στους πελάτες μας!
Αυτό επιτυγχάνεται παρέχοντας όλες τις απαιτούμενες υπηρεσίες κάτω από μια στέγη, όπως υπηρεσίες πρακτορείων ναυτιλίας, λιμενική εφοδιαστική, υπηρεσίες ανύψωσης και μεταφοράς, βαριά ανύψωση, ξηρά αποβάθρα πλοίων, πρακτορεία σκαφών, τεχνική υποστήριξη, εμπειρογνωμοσύνη στον τομέα της εφοδιαστικής, υπηρεσίες τοπικών προμηθειών και πολλά άλλα. Η ATLAS με επαγγελματικό και έμπειρο προσωπικό σε κάθε τμήμα, είναι σε θέση να παρέχει υποστήριξη στους πελάτες εγκαίρως και με εξαιρετικά αποτελέσματα συνεχώς.
ZOHR Field Development Project, Egypt
Η ATLAS παρείχε με επιτυχία Shipping Agency, Logistics Support and Shore Base Management στη SAIPEM για το ZOHR Field Development Project στην Αίγυπτο! Το ZOHR είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα ανάπτυξης πετρελαίου και φυσικού αερίου που έχουν διεξαχθεί ποτέ παγκοσμίως!
Όλες οι υπηρεσίες υποστήριξης στην Κύπρο για τις τρεις (3) φάσεις έργου (ASU, ORU & RUP) έχουν παραδοθεί με επιτυχία αποκλειστικά από την ATLAS. Η ομάδα της ATLAS πέτυχε υποδειγματικές επιδόσεις και παρέσχε με συνέπεια την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που απαιτούνται από τον πελάτη και το έκανε με μηδενικά ατυχήματα, χωρίς απώλεια χρόνου εργασίας ή καθυστερήσεις στο πρόγραμμα του έργου και χωρίς απώλεια ή ζημιά φορτίου ή εξοπλισμού.
Αριθμός Προσωπικού: 25 Άτομα