Νικόλας Νικολάου: Η τεχνολογία είναι το Α και το Ω για την διεκπεραίωση της αποστολής μας

Η χρήση της τεχνολογίας για την διεκπεραίωση των δραστηριοτήτων της Γενικής Ταχυδρομική αποτελεί το Α και το Ω, ιδιαίτερα κατά την περίοδο του πρώτου κύματος της πανδημίας η οποία κλήθηκε να διαχειριστεί δεκαπλάσιους όγκους αποστολών door to door. Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας στην Κύπρο, Νικόλα Νικολάου, η χρήση του κατάλληλου τεχνολογικού εξοπλισμού και συστήματα επικοινωνίας καθίσταται πιο αξιόπιστη η διεκπεραίωση των εργασιών.

Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και πως επηρεάστηκε η ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας;
Κατά το πρώτο κύμα της Πανδημίας το οποίο ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την εταιρεία μας, που μέσα σε 2 εβδομάδες έπρεπε διαχειριστούμε δεκαπλάσιους όγκους αποστολών για door to door παράδοση, μιας και η εταιρεία μας ειδικεύεται μόνο στο door to door υπηρεσία. Εκτός από τους μεγάλους όγκους αποστολών είχαμε να αντιμετωπίσουμε και το κλείσιμο των αεροδρομίων, με πλέον μειωμένες πτήσεις και έπρεπε να βρούμε τρόπους για την σύνδεση μας με την Ελλάδα για τις αποστολές από και προς Ελλάδα. 

Σε ποιες ενέργειες προέβη η επιχείρηση ώστε από την μια να συμμορφωθεί με τα περιοριστικά μέτρα και από την άλλη να διασφαλιστεί η όσο το δυνατόν ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της;
Είχαμε αρχίσει ανά δεκαπενθήμερο τις απολυμάνσεις στα καταστήματα μας, είχαμε καθιερώσει την μάσκα και τα γάντια στο προσωπικό τόσο για την δική τους υγεία όσο και για την υγεία των πελατών μας.

Πόσο εύκολη ήταν η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και η εξ αποστάσεως εργασία;
Πραγματικά ήταν ένα πολύ δύσκολο κομμάτι αυτό τόσο στο ψυχολογικό μέρος γιατί όλοι φοβόντουσαν μιας και κανείς δεν ήξερε τι ήταν όλο αυτό που συνέβαινε σε όλο τον πλανήτη. Όπως, επίσης, την σωματική κούραση λόγω του όγκου εργασίας που είχαμε. Για να ανταπεξέλθουμε είχαμε προσλάβει επιπρόσθετο προσωπικό. 

Ποιος ο ρόλος της τεχνολογίας και των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών για τις δραστηριότητες της επιχείρησής σας; Ποιες υπηρεσίες και ποια εργαλεία αξιοποιείτε και σε ποιον τομέα δραστηριοτήτων;
Τώρα όσον αφορά την τεχνολογία είναι το Α και το Ω για την διεκπεραίωση τής αποστολής μας. Έχουμε μηχανογραφικό σύστημα για την πιο αξιόπιστη διεκπεραίωση τής εργασίας μας οπού η τεχνολογία είναι αναγκαία. Χρησιμοποιούμε την κινητή τηλεφωνία για όλους τους οδηγούς για θέματα επικοινωνίας, ενώ χρησιμοποιούμε το application για τις παραδόσεις των αποστολών στις φορητές συσκευές τους, έτσι ώστε ο πελάτης να παρακολουθεί την πορεία της αποστολής του σε πραγματικούς χρόνους. Επίσης χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο στα καταστήματα της εταιρείας τόσο για το τηλεφωνικό σύστημα, όσο και για τους υπολογιστές που τρέχει το application μας και για την σύνδεση μας με την πλατφόρμα της εταιρείας στην Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία.

Who is Who
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με πιστοποίηση ISO 9001:2015.
Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα. Το 2017 πιστοποιήθηκε με ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία».

Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της.

Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο (Δραστηριοποιήθηκε το 2016. Σήμερα έχει φτάσει να εργοδοτεί 35 άτομα, ο στόλος οχημάτων της αποτελείται από 20 vans και 2 μηχανάκια), 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.

Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 980 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.520 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).

Ο στόλος οχημάτων μας συγκροτείται από περίπου 60 φορτηγά, 550 van αυτοκίνητα και 450 δίκυκλα, πλέον των μέσων των συνεργατών μας.

Προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες ταχυμεταφοράς συνδυάζοντας την αξιοπιστία και την ταχύτητα στην χερσαία - θαλάσσια - αεροπορική μεταφορά.

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit