Λία Μιχαηλίδου: Νέα καθήκοντα στην PHC

Tη θέση group senior e-commerce and digital marketing manager στην PHC Franchised Restaurants Public ανέλαβε πρόσφατα η Λία Μιχαηλίδου, μέχρι πρότινος senior marketing manager του ομίλου.  

Σύμφωνα με όσα ανέφερε η ίδια, κύρια προτεραιότητά της αποτελεί η ψηφιοποίηση όλων των brands του ομίλου και η προώθηση σύγχρονων εφαρμογών, μέσων και συστημάτων, που να ανταποκρίνονται όχι μόνο στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή για εύκολες συναλλαγές και ουσιώδη επικοινωνία, αλλά και στις ανάγκες των εστιατορίων για έξυπνη εξυπηρέτηση. 

Διαβάστε ακόμα: Τα έργα €113 εκατ. που παραδόθηκαν από το 2015 μέχρι σήμερα

Διαβάστε ακόμα: Neo Plaza: Σχεδιασμός με φόντο το κυπριακό παραδοσιακό χωριό

Διαβάστε ακόμα: Μεγάλο ενδιαφέρον για το Cyprus Headquartering and Funds Summit στο Τελ Αβίβ

Διαβάστε ακόμα: Σ. Παντζαρής: Πολλά τα οφέλη από τη γυναικεία επιχειρηματικότητα

Παράλληλα, η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων των brands, που ήδη δραστηριοποιούνται ηλεκτρονικά, καθώς και η ανάπτυξη στρατηγικών για πιο αποδοτικούς τρόπους online διαφήμισης αποτελούν μέρος των νέων καθηκόντων της. 

Σ’ αυτή τη διαδικασία μεγαλύτερη πρόκληση είναι ο χρόνος, επεσήμανε, καθώς «το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας τομέας με γρήγορη εξέλιξη, που δημιουργεί συνεχώς εναλλασόμενα μοτίβα καταναλωτικής εμπειρίας, στα οποία καλούμαστε να ανταποκριθούμε άμεσα λόγω και του κλάδου δραστηριοποίησης της PHC».

Η κ. Μιχαηλίδου έκανε σπουδές στο Πανεπιστήμιο Κύπρου στον κλάδο της δημόσιας διοίκησης και διοίκησης επιχειρήσεων με ειδίκευση στο μάρκετινγκ και πήρε μεταπτυχιακό στο international design and communication management από το University of Warwick. Είναι επίσης κάτοχος digital marketing professional diploma.  Πρώτος σταθμός της σε επαγγελματικό επίπεδο ήταν στο Υπουργείο Οικονομικών, από το οποίο και αποχώρησε, προσδοκώντας την επαγγελματική της εξέλιξη στον τομέα του μάρκετινγκ. Έκτοτε εργάζεται στον όμιλο PHC, όπου το 2009 ανέλαβε marketing executive για τα brands ΚFC, Wagamama, Catercom, Sito, Hobo Café και Derlicious, ακολούθησαν τα Taco Bell δυο χρόνια μετά και η Pizza Hut το 2012.

Δειτε Επισης

Νίκος Χριστοδουλίδης: Διαχρονικά υψηλό το αίσθημα ευθύνης των κοινωνικών εταίρων
Όμιλος Λεπτός: Η ιστορία από το 1960, τα έργα ορόσημα και οι δραστηριότητες σήμερα
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Προειδοποιούν οι επόπτες... Παραμένουν αυξημένοι οι κίνδυνοι για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ε.Ε.
Βγάζει ξανά στην...αναφορά την Kition ο Χριστοδουλίδης-«Το κράτος δεν μπορεί να εκβιάζεται από οποιονδήποτε»
Νέο αίμα στην αγορά εργασίας με διεύρυνση της πρόσβασης φοιτητών από τρίτες χώρες
Τράπεζα Κύπρου: Στο Δ.Σ. Christian Philipp Hansmeyer και William Stuart
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Πέρασε από το Υπουργικό ο Εθνικός Οργανισμός Ανάπτυξης-Κλείνει κενά στη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων