CRM.COM

H CRM.COM ιδρύθηκε το 2005 και εδρεύει στο Λονδίνο, με γραφεία έρευνας και ανάπτυξης στην Κύπρο και το Βιετνάμ. Ειδικεύεται σε συστήματα συνδρομητικής τιμολόγησης και επιβράβευσης και προσφέρει μία ισχυρή λύση επιστροφής χρημάτων κατευθείαν στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι του πελάτη, με κανόνες βασισμένους στο προφίλ του και την αγοραστική του συμπεριφορά. 

Αναμφισβήτητα η Κύπρος διατηρεί μία κουλτούρα καφέ. Ο καφές, σε όλες του τις μορφές, απολαμβάνεται ολόχρονα, σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε γωνιά του νησιού. Στην Κύπρο, όπου οι άνθρωποι καταναλώνουν κατά μέσο όρο 4 κιλά καφέ κατά κεφαλήν το χρόνο, η διαφοροποίηση της ταυτότητας μίας επιχείρησης είναι ζωτικής σημασίας. Με τον ανταγωνισμό μεταξύ των καταστημάτων καφέ να αυξάνεται διαρκώς, η ανάγκη για μια καινοτόμο λύση επιβράβευσης έχει αυξηθεί δραματικά.
 
Επιβράβευση πελατών

Η λύση επιβράβευσης της CRM.COM επιτρέπει σε καταστήματα καφέ να δημιουργούν μία ποικιλία από ελκυστικές προσφορές, όπου οι πελάτες επιβραβεύονται για τις αγορές τους σε πραγματικό χρόνο.
 
Tι κάνει τη CRM.COM μοναδική;
Η λύση επιβράβευσης της CRM.COM είναι μία πλούσια σε χαρακτηριστικά λύση, η οποία παρέχει πλήρη ευελιξία προσφορών, όπου τα χρήματα επιβράβευσης μπορούν να ξοδευτούν από τους πελάτες σε προϊόντα, ημέρες και ώρες που το όφελος για την επιχείρηση είναι μεγαλύτερο. Για παράδειγμα, «Κέρδισε €3 επιστροφή χρημάτων με την αγορά οποιουδήποτε σάντουιτς, τα οποία μπορούν να ξοδευτούν από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή μεταξύ 07:00-10:00 σε οποιοδήποτε ρόφημα καφέ». Κάντε, λοιπόν, τους πελάτες σας να επιστρέφουν για περισσότερο καφέ στα καταστήματά σας.
 
Ηλεκτρονικό πορτοφόλι
Ένας νέος πελάτης μπορεί να εγγραφεί στο πρόγραμμα επιβράβευσης μέσω της εξειδικευμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας ή της εφαρμογής κινητού τηλεφώνου με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας. Κατά την εγγραφή δημιουργείται και το ηλεκτρονικό πορτοφόλι του πελάτη, το οποίο του επιτρέπει να ξεκινήσει να συλλέγει τα χρηματικά του βραβεία απλά και εύκολα απολαμβάνοντας τον αγαπημένο του καφέ και σύμφωνα με τις τρέχουσες προσφορές του καταστήματος.Τα χρηματικά βραβεία προστίθενται στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι του πελάτη σε πραγματικό χρόνο και είναι διαθέσιμα για να ξοδευτούν όπως ορίζει η κάθε προσφορά.  Κάθε φορά που ο πελάτης επιθυμεί να εξαργυρώσει όλο ή μέρος του πορτοφολιού του, απλώς ενημερώνει τον ταμία στο κατάστημα και το αντίστοιχο ποσό αφαιρείται από το πορτοφόλι σε πραγματικό χρόνο.
 
Πλούσιο φάσμα προσφορών
Στα καταστήματα καφέ παρέχεται ένα πλούσιο φάσμα προσφορών με σκοπό την ενίσχυση της πελατειακής πίστης.  Οι προσφορές αυτές βασίζονται σε εγγραφές νέων πελατών, σε συστάσεις φίλων για εγγραφή, γενέθλια και ονομαστικές εορτές, στην ημέρα και την ώρα των αγορών, στη συχνότητα των επισκέψεων, στα προϊόντα που αγοράζονται και σε πολλά άλλα, προϋποθέτοντας την παροχή προσωπικών δεδομένων (π.χ. ηλεκτρονική διεύθυνση, τηλέφωνο, διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης). Η λύση επιβράβευσης της CRM.COM ενισχύει τη σχέση σας με τον πελάτη. Το φάσμα των προσφορών που μπορείτε να δημιουργήσετε, το επίπεδο εξατομίκευσης που μπορεί να επιτευχθεί, η σωστή στόχευση πελατών και τα υψηλότερα ποσά επιβράβευσης δημιουργούν μία μοναδική σχέση μεταξύ εσάς και των πελατών σας. Επιβραβεύστε τους κατάλληλους πελάτες με τα κατάλληλα βραβεία, διατηρήστε το ενδιαφέρον τους αυξημένο και παρακολουθήστε τους να επιστρέφουν για συνεχείς επισκέψεις στα καταστήματά σας.
 
Ηλεκτρονικές παραγγελίες

Όταν οι πελάτες σας δεν επιθυμούν να βγουν από το σπίτι ή είναι στο γραφείο, η CRM.COM τους επιτρέπει να παραγγείλουν εύκολα τον καφέ τους μέσω της εξειδικευμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας ή της εφαρμογής κινητού τηλεφώνου, ώστε να τους παραδοθεί στη διεύθυνση της επιλογής τους. Επιπλέον, οι πελάτες που βιάζονται και είναι εν κινήσει μπορούν να κάνουν την παραγγελία τους ηλεκτρονικά και να παραλάβουν τον καφέ τους χωρίς καθυστέρηση από το κατάστημα της επιθυμίας τους, αποφεύγοντας την ουρά στο ταμείο. Οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν είτε με πιστωτική κάρτα εκ των προτέρων είτε με μετρητά κατά την παράδοση ή την παραλαβή. Τα συσσωρευμένα χρηματικά βραβεία στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι μπορούν να ξοδευτούν και στις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Οι πελάτες εξακολουθούν να επιβραβεύονται και για τις ηλεκτρονικές τους παραγγελίες κανονικά.

Πλούσια CRM λειτουργικότητα
Η πλούσια CRM λειτουργικότητα που παρέχει η CRM.COM είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησής σας, καλύπτοντας τις ανάγκες σας στο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών, του μάρκετινγκ και των πωλήσεων, όλα σε μία όμορφα ολοκληρωμένη λύση.  Αυτόματες ειδοποιήσεις αποστέλλονται σε πραγματικό χρόνο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνυμάτων στο κινητό ή στην εφαρμογή κινητού τηλεφώνου μετά από συγκεκριμένες ενέργειες, όπως μια καινούρια επιβράβευση, μια εξαργύρωση ή μία νέα προσφορά Στα καταστήματα καφέ και πιο συγκεκριμένα στους διαχειριστές του προγράμματος επιβράβευσης δίνεται πρόσβαση σε έτοιμες αναφορές και πίνακες ελέγχου από όλα τα μέρη του συστήματος σε διάφορες μορφές, τα οποία τους επιτρέπουν να παρακολουθούν την απόδοση του προγράμματος επιβράβευσης και να κάνουν τις κατάλληλες προσαρμογές σε πραγματικό χρόνο. Οι αναφορές μπορούν να προγραμματιστούν και να αποστέλλονται αυτόματα σε συγκεκριμένους παραλήπτες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε επαναλαμβανόμενη βάση.
 
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
(Γραφεία Κύπρου)
Διεύθυνση:
Ηλία Παπακυριακού 21, 3ος όροφος, 2415, Έγκωμη, Λευκωσία, Κύπρος
Τηλέφωνο: 22265566
Φαξ: 22265577
E-mail: info@crm.com
Ιστοσελίδα: www.crm.com
 

Δειτε Επισης

McCAFE®
LAIKO COSMOS TRADING LTD.
Α. ΖΟΡΠΑΣ & ΥΙΟΙ ΛΤΔ
CRM.COM