Η Σιγκαπούρη προωθεί το LNG Bunkering

Η Σιγκαπούρη επιχειρεί να αναδειχτεί σε κόμβο τροφοδοσίας πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο και σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα από τα πιο μεγάλα ναυτιλιακά κέντρα στον πλανήτη. Μολονότι ορισμένοι κύκλοι από τον ναυτιλιακό τομέα, εγείρουν θέμα καταλληλότητας του LNG ως η απόλυτη λύση για την προώθηση της πράσινης ναυτιλίας, καθώς με τα ισχύοντα δεδομένα δεν φαίνεται να καλύπτει τις προϋποθέσεις που έχει θεσπίσει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ), σχετικά με τη μείωση των ρύπων κατά 50% έως το 2050, έναντι των ορίων που ίσχυαν το 2008, εν τούτοις οι αρχές της Σιγκαπούρης είναι αποφασισμένες να υιοθετήσουν το σχέδιο, μέσω της παροχής κινήτρωνμε στόχο να ενθαρρυνθεί η χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου στα πλοία.

Σύμφωνα με στοιχεία της Αρχής Λιμένα, το LNG αποτελεί το πλέον καθαρό και πράσινο καύσιμο, όπως και την πιο βιώσιμη λύση για την κίνηση των πλοίων από οποιοδήποτε άλλο καύσιμο εν χρήση.
Υπό αυτό το πρίσμα οι τοπικές αρχές επενδύουν στην κατασκευή υποδομών υγροποιημένου φυσικού αερίου και αναμένουν να παραλάβουν δύο φορτηγά πλοία LNG Bunker, με τα οποία θα εκτελείται το έργο της τροφοδοσίας των πλοίων.

ΠΗΓΗ: energia.gr

Δειτε Επισης

Xρυσόστομος Κρητιώτης: Οι τράπεζες εισέρχονται σε μια νέα εποχή
Θ. Στεργίου: Η οργανωσιακή κουλτούρα ξεκινά από την ενσυναίσθηση
Πονοκέφαλος για την Ευρώπη, ενεργειακό κόστος και πληθωρισμός
Κυπριακό Βραβείο Εξαγωγών 2020 στη Lisko Foodstuff Ltd
Γ. Καδής: Να αδράξουμε την ευκαιρία από το περιφερειακό σχέδιο δράσης
Η τουριστική κίνηση και η πληρότητα των ξενοδοχείων στην Πάφο
Ξεκινά η δημόσια διαβούλευση επί του νομοσχεδίου για το Blockchain
Δέκα μέτρα για διευκόλυνση και επιτάχυνση του επιχειρείν
Κ. Πετρίδης: Κόμματα καταθέτουν προτάσεις που τορπιλίζουν τα θεμέλια της οικονομίας
Guardian: Έτσι απέκτησε κυπριακό διαβατήριο ο Jho Low