Στο νέο τεύχος του IN Business
07:35 - 04 Ιανουαρίου 2019

ΙΝ Βusiness
Τεύχος 155, Ιανουάριος 2019
46. The car entrepreneurs
Κορυφαίοι εκπρόσωποι της αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου απαντούν: Τι αλλάζει στον χάρτη των brands, τι κερδίζουν και τι χάνουν με τα νέα δεδομένα αντιπροσωπείες και καταναλωτές, πώς θα κινηθούν τάσεις, πωλήσεις και τιμές.
FEATURES
42. Ενέργεια στο φουλ
Η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου αλλάζει, καθώς βρίσκεται ενώπιον μιας σημαντικής πρόκλησης, αυτής του ανοίγματος της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Δηλώνει, όμως, έτοιμη για προσαρμογή στα νέα δεδομένα, τονίζει ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Ανδρέας Μαραγκός.
88. Η Λάρνακα αλλάζει και μας αρέσει!
Ο CEO της Sunnyseeker Hotels, Μάριος Πολυβίου, μιλά για την ανάπτυξη του 16αώροφου ξενοδοχείου Radisson Blu Larnaca, που διαμορφώνει το επιχειρηματικό, αλλά και το τουριστικό τοπίο της πόλης.
90. Εν οίνω αλήθεια
Η Άννα Μαρία Βασιλειάδη Μαρκίδη μας ξεναγεί στο Οίνου Γη-Κτήμα Βασιλειάδη στο Όμοδος και μας μιλά για την παραγωγή του κρασιού.
BUSINESS OUTLOOK
10. Newsbrief
14. Business Briefing:
Hilton Park: Γίνεται πεντάστερο
A/φοί Λανίτη: Παράγοντας την αειφορία
Robotex International: Κύπριοι διαγωνίστηκαν και διακρίθηκαν
bakertilly: Έτοιμοι τώρα για αύριο
IN BRAND: Elle & Vire
18. The amazing numbers of: ΕΥΡΗΚΑ
19. Κυπριακό Λιανικό Εμπόριο: Τα μεγάλα ανοίγματα του 2018
22. Γιώργος Πέτρου: Τι νέο φέρνει στην ΟΕΒ
24. Ντέιβιντ Νίκολσον: Μόνη επιλογή η επιτυχία
26. Glenfiddich: Μια ιστορία για το ουίσκι
27. Α/φοί Λανίτη: Δυναμικά στα τυροκομικά
28. Ταμεία Προνοίας και Συντάξεων: Προνοούν με εναλλακτικές επενδύσεις
29. Camicissima: Αποκλειστικά για άνδρες
30. Hope for children CRC Policy Center: Η ελπίδα δυναμώνει
32. Leadership & Human Resource Management Conference: Το στοίχημα του chairman
36. Μηλίτσα: Μηλίτης από τον τόπο μας
95. Αφιέρωμα: Best companies to work for
65. Αφιέρωμα: Construction Companies - Οι πρωταγωνιστές και τα μεγάλα έργα
130. Notworthy & Untold: Χάρης Ιωάννου και Φάνια Αντρέου Κυριάκου: Κέντημα για δυο: Το brand Duo needle άρχισε ως χόμπι και εξελίχθηκε σε μια κοινή επαγγελματική δραστηριότητα για το ζευγάρι, το οποίο έβαλε στόχο να δώσει στο κέντημα ένα μοντέρνο ύφος.
Τεύχος 155, Ιανουάριος 2019
46. The car entrepreneurs
Κορυφαίοι εκπρόσωποι της αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου απαντούν: Τι αλλάζει στον χάρτη των brands, τι κερδίζουν και τι χάνουν με τα νέα δεδομένα αντιπροσωπείες και καταναλωτές, πώς θα κινηθούν τάσεις, πωλήσεις και τιμές.
FEATURES
42. Ενέργεια στο φουλ
Η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου αλλάζει, καθώς βρίσκεται ενώπιον μιας σημαντικής πρόκλησης, αυτής του ανοίγματος της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Δηλώνει, όμως, έτοιμη για προσαρμογή στα νέα δεδομένα, τονίζει ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Ανδρέας Μαραγκός.
88. Η Λάρνακα αλλάζει και μας αρέσει!
Ο CEO της Sunnyseeker Hotels, Μάριος Πολυβίου, μιλά για την ανάπτυξη του 16αώροφου ξενοδοχείου Radisson Blu Larnaca, που διαμορφώνει το επιχειρηματικό, αλλά και το τουριστικό τοπίο της πόλης.
90. Εν οίνω αλήθεια
Η Άννα Μαρία Βασιλειάδη Μαρκίδη μας ξεναγεί στο Οίνου Γη-Κτήμα Βασιλειάδη στο Όμοδος και μας μιλά για την παραγωγή του κρασιού.
BUSINESS OUTLOOK
10. Newsbrief
14. Business Briefing:
Hilton Park: Γίνεται πεντάστερο
A/φοί Λανίτη: Παράγοντας την αειφορία
Robotex International: Κύπριοι διαγωνίστηκαν και διακρίθηκαν
bakertilly: Έτοιμοι τώρα για αύριο
IN BRAND: Elle & Vire
18. The amazing numbers of: ΕΥΡΗΚΑ
19. Κυπριακό Λιανικό Εμπόριο: Τα μεγάλα ανοίγματα του 2018
22. Γιώργος Πέτρου: Τι νέο φέρνει στην ΟΕΒ
24. Ντέιβιντ Νίκολσον: Μόνη επιλογή η επιτυχία
26. Glenfiddich: Μια ιστορία για το ουίσκι
27. Α/φοί Λανίτη: Δυναμικά στα τυροκομικά
28. Ταμεία Προνοίας και Συντάξεων: Προνοούν με εναλλακτικές επενδύσεις
29. Camicissima: Αποκλειστικά για άνδρες
30. Hope for children CRC Policy Center: Η ελπίδα δυναμώνει
32. Leadership & Human Resource Management Conference: Το στοίχημα του chairman
36. Μηλίτσα: Μηλίτης από τον τόπο μας
95. Αφιέρωμα: Best companies to work for
65. Αφιέρωμα: Construction Companies - Οι πρωταγωνιστές και τα μεγάλα έργα
130. Notworthy & Untold: Χάρης Ιωάννου και Φάνια Αντρέου Κυριάκου: Κέντημα για δυο: Το brand Duo needle άρχισε ως χόμπι και εξελίχθηκε σε μια κοινή επαγγελματική δραστηριότητα για το ζευγάρι, το οποίο έβαλε στόχο να δώσει στο κέντημα ένα μοντέρνο ύφος.