Στο νέο τεύχος του GOLD
11:20 - 13 Απριλίου 2018

Οι παραπάνω στόχοι επιτεύχθηκαν και, σχεδόν 6 χρόνια μετά τη δημοσίευση του πρώτου τεύχους, το περιοδικό GOLD είναι όχι μόνο συνώνυμο με τις επιχειρηματικές εκδόσεις επιπέδου αλλά κυρίως, αποτελεί πρωταρχική προτίμηση κι επιλογή αναγνωστών -Κύπριων και μη- που είναι αγγλόφωνοι επιχειρηματίες και ανήκουν στον κύκλο των ιδιωτών με μεγάλη οικονομική επιφάνεια.
Το Μάιο του 2015, ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις του αναγνωστικού του κοινού, το περιοδικό GOLD διεύρυνε κι ενίσχυσε τη θεματολογία του, καλύπτοντας πλέον όλους τους τομείς της Οικονομίας και των Επιχειρήσεων. Αυτή η στρατηγική κίνηση το καθιστά έτσι, ως το μοναδικό αγγλόφωνο μηνιαίο περιοδικό που προσφέρει ολοκληρωμένη, διεισδυτική ματιά στην τοπική επαγγελματική Αγορά και Οικονομία, από το χώρο των Κατασκευών και των Ακινήτων μέχρι τον κλάδο της Ενέργειας, της Παροχής Υπηρεσιών, του Λιανικού Εμπορίου, της Πληροφοριών, καθώς και τον Χρηματοπιστωτικό τομέα.
Το περιοδικό GOLD διαθέτει μηνιαίο τιράζ που ανέρχεται στα 8.000 αντίτυπα. Διατίθεται δε, μέσω πρακτορείων εφημερίδων, στους διεθνείς αερολιμένες του νησιού, καθώς και μέσω ετήσιας συνδρομής. Επιπροσθέτως, το περιοδικό παραδίδεται προσωπικά στους συνδρομητές των εντύπων “The Financial Times”, “Bloomberg Businessweek”, “The Economist”, στην Κύπρο.
Issue 85 April 15, 2018
6 | EDITORIAL
8 | BUSINESS BRIEFING
Economic & Business Highlights of the past month.
10 | MY WAY
Yiannis Misirlis’ management style.
12 | FIVE MINUTES WITH…
Alexis Alexandrou
14| THEY SAID WHAT?
Some of the most interesting statements uttered by high-profile Cypriots during the past month.
COVER STORY
20 | Cypriots in the City
Cypriot financial service providers are to be found in key roles all over the world, including London’s famous ‘square mile’. We talk to a selection of them about life in the world’s financial capital and what they expect to change when Brexit becomes a reality.
SPECIAL PROMOTIONAL FEATURE
41 | FinTech & Technological Innovation
Presenting the services of 10 firms involved in the use and promotion of financial technology solutions.
FEATURES
16 | Adapting to a New Financial Landscape
Interview with CySEC Chairwoman Demetra Kalogerou.
34 | Choosing Cruising
How DP World Limassol plans to further develop the cruise sector in Cyprus.
37| Promoting Sports Tourism
Cyprus has the potential to become a leading sports tourism destination, says Professor Nicos Kartakoullis.
38 | Grow, Expand, Diversify
The new Managing Director of Remedica on his ambitious vision for the Limassol-based pharmaceutical company.
62 | The Value of Good Governance
Previewing this year’s 2nd Corporate Governance Conference
64 | China’s Belt and Road Initiative: The Cyprus Connection
Interview with Chinese Ambassador Huang Xingyuan.
67 | FIVE MINUTES WITH…
Michalis Zavos
68 | Winning the Race
Larnaca tax and audit firm PHS Hadjizacharias & Co Ltd celebrates its 10th anniversary.
70 | Direct Hit
The Cypriot founders of Greece’s high-tech motor insurance company Hellas Direct on their first five years.
74 | BOOKSHELF
Five recommended business titles.
76 | BUSINESS CLASS
Sophia Papakyriakou
78 | TIME OFF
Into the Blue
82| IN GOOD COMPANY
How Photos Photiades Group maintains a strong corporate culture.
86 | LUNCH WITH GOLD
Alexis Tsielepis
90 | A DAY IN THE LIFE
Spyros Yiassemides