Κούντουρος Ταξίδι Γεύσεων: Τα μπαγκάζια πάντα γεμάτα

Με κύκλο εργασιών που ανέρχεται στα €6 εκατ. ετησίως και 41 εργαζόμενους, η εταιρεία Κρεοπωλείο Α/φοί Κούντουρου - με την εμπορική επωνυμία Κούντουρος Ταξίδι Γεύσεων - δίνει δυναμικά το παρών της με νέες διαδρομές και γεμάτα μπαγκάζια στους τομείς παραγωγής, επεξεργασίας, συσκευασίας, πώλησης, αλλά και εξαγωγής, νωπού και κατεψυγμένου κρέατος. Πρόσφατα, μάλιστα, επεκτάθηκε με σύγχρονο εργοστάσιο στη Βιομηχανική Περιοχή Εργατών, όπου μέχρι το τέλος του 2017, σύμφωνα με τον διευθυντή της Αντρέα Κούντουρο, προγραμματίζει να λειτουργήσει ένα ακόμη κατάστημα λιανικής πώλησης. 

Διαβάστε ακόμα: Οι μεγαλομέτοχοι των κυπριακών εταιρειών

Τα δύο αδέλφια, ο Αντώνης και ο Αδάμος Κούντουρου, ξεκίνησαν το 1988 μ’ ένα μικρό κρεοπωλείο, το οποίο σιγά - σιγά, μεγάλωσε κι επεκτάθηκε σε μια επιχείρηση των €6 εκατ. Και παρόλο που είναι ακόμα νέοι στην ηλικία και συμμετέχουν ενεργά στην επιχείρηση, εντούτοις έχουν ήδη παραδώσει τα ηνία στη νέα γενιά, που αποτελείται από τα τρία παιδιά του Αντώνη - Αντρέα, Μάριο και Μηνά - ενώ και το υπόλοιπο προσωπικό απαρτίζεται από νεαρά άτομα. Ο Αντρέας ανέλαβε τη θέση του διευθυντή, ο Μάριος του υπεύθυνου παραγωγής και ο Μηνάς του κρεοπωλείου, ενώ υπάρχουν υπεύθυνοι και στα διάφορα άλλα τμήματα της εταιρείας, όπως είναι αυτά των εισαγωγών, των εξαγωγών, της τεχνολογίας τροφίμων, της μηχανολογίας και του λογιστηρίου.

«Οποιαδήποτε εταιρεία επιθυμεί να εξελίσσεται, οφείλει να δίνει τόπο και λόγο στη νέα γενιά», ανέφερε ο Αντρέας, τονίζοντας παράλληλα, πως: «Όλοι αναγνωρίζουμε ότι δύσκολα οι παλαιότερες γενιές εμπιστεύονται τους νέους ανθρώπους. Ευτυχώς, στη δική μας περίπτωση, το νεαρό της ηλικίας και ο τρόπος σκέψης των ιδρυτών βοήθησε στο να δοθούν ευθύνες και να συμμετέχει περισσότερο η νέα γενιά στη διοίκηση. Η κοινή λήψη αποφάσεων δείχνει έμπρακτα την εμπιστοσύνη που υπάρχει σ’ αυτό τον τομέα».

Η εταιρεία συγκαταλέγεται σήμερα στις μεγαλύτερες του τομέα της τόσο στη λιανική όσο και στη χονδρική αγορά. Μάλιστα, μέχρι το τέλος του 2017, θα λειτουργήσει ένα ακόμη κατάστημα λιανικής πώλησης στις εγκαταστάσεις της στη Βιομηχανική Περιοχή Εργατών, το οποίο θα είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τις γύρω περιοχές και την ημιορεινή Λευκωσία.

29 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Η εταιρεία Κρεοπωλείο Α/φοί Κούντουρου ξεκίνησε τις εργασίες της το 1988 σε ένα μικρό κατάστημα στη λεωφόρο Λυκαβηττού στη Μακεδονίτισσα. Τα δύο αδέλφια, Αδάμος και Αντώνης, ήθελαν να δημιουργήσουν μια εταιρεία εξειδικευμένη στον τομέα του κρέατος, που να προσφέρει υψηλής ποιότητας και υγιεινής τρόφιμα στους καταναλωτές. 

Μετά από μακρόχρονη και επιτυχημένη λειτουργία η εταιρεία μεταφέρθηκε σε άλλο κατάστημα στην ίδια οδό, το οποίο αποτελεί σήμερα μια σύγχρονη κρεαταγορά - πρότυπο. «Είναι η πρώτη πιστοποιημένη κρεαταγορά στην Κύπρο με το παγκόσμιο σύστημα υγιεινής HACCP», επεσήμανε ο Αντρέας, τονίζοντας ότι πέρα από την άνεση που προσφέρει για αγορές, διαθέτει και μεγάλους χώρους στάθμευσης: «Στο επίκεντρο βρίσκεται πάντοτε για μας η ποιότητα του προϊόντος, αλλά και η εξυπηρέτηση των καταναλωτών, κάτι που οι πελάτες μας εκτιμούν ιδιαίτερα. Γι’ αυτό, άλλωστε, ένα από τα σλόγκαν που χρησιμοποιούμε είναι ‘εγγύησή μας, η πολυπληθής πελατεία μας’». Δεν είναι τυχαίο, όμως, και το άλλο σλόγκαν που αναγράφεται στον ηλεκτρονικό πίνακα τιμών εντός του καταστήματος: «Η γλύκα της χαμηλής τιμής δεν εξισώνει την πίκρα της κακής ποιότητας».

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕ ΝΕΑ ΜΟΝΑΔΑ
Αναφερόμενος στην επέκταση με την καινούργια μονάδα παραγωγής, ο Ανδρέας επεσήμανε ότι αυτή βασίστηκε σε αριθμό από παράγοντες, οι οποίοι καθόρισαν, τελικά, την απόφαση: «Η παραγωγή της προηγούμενης μονάδας είχε φτάσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων της. Οι ανάγκες της αγοράς, των καταναλωτών και κυρίως των πελατών μας επέβαλλαν καινούργιες και μεγαλύτερες εγκαταστάσεις. Ήταν ένα δύσκολο εγχείρημα, του οποίου προηγήθηκε μελέτη, η οποία διήρκησε δύο χρόνια και σ’ αυτή συνέβαλαν σημαντικά διεθνείς εταιρείες, που δραστηριοποιούνται σε Ελλάδα, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Φυσικά, είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα, καθώς αυτή η μονάδα αποτελεί ό,τι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η κυπριακή κρεατοβιομηχανία».

Αξίζει να αναφερθεί ότι η νέα μονάδα παραγωγής έχει πιστοποιηθεί από διεθνείς οργανισμούς με τα συστήματα ασφάλειας και υγείας των τροφίμων ISO 9001, ISO 22000, IFS κι εντός Νοεμβρίου με το BRC.

ΆΝΟΔΟΣ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΚΡΙΣΗΣ
Ο τομέας της κρεατοπαραγωγής αντιμετωπίζει σήμερα πολλά προβλήματα. Το σημαντικότερο, σύμφωνα με τον Ανδρέα, είναι η δυσκολία του να βρει κανείς καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό: «Αυτό μας αναγκάζει να προσλαμβάνουμε ανειδίκευτο προσωπικό, το οποίο περνά από ειδική εκπαίδευση έξι εβδομάδων, μέχρι να φτάσει σε σημείο που να μπορεί να ανταποκριθεί στην ποιότητα που απαιτούν οι εργασίες μας».

Χαρακτήρισε, επίσης, τον ανταγωνισμό μεγάλο και τις πλείστες φορές αθέμιτο, όταν η σχέση ποιότητας και τιμής περνά απαρατήρητη: «Κάθε εταιρεία καθορίζει την πολιτική που θέλει να ακολουθήσει. Πρώτιστος δικός μας στόχος είναι η διασφάλιση της ποιότητας και της υγιεινής των προϊόντων που διαθέτουμε στη λιανική και τη χονδρική αγορά», επεσήμανε. Εκτιμά, συνάμα, ότι η φιλοσοφία της εταιρείας είναι πετυχημένη, καθώς παρά την οικονομική κρίση, συνεχίζει να σημειώνει αυξητική τάση πρώτα στο πελατολόγιο και ακολούθως στις πωλήσεις της.

Διαβάστε ακόμα: Οι Startups με κυπριακό DNA

ΝΕΑ ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ
Συνεχίζοντας, ο Αντρέας Κούντουρος τόνισε πως η δημιουργία των νέων εγκαταστάσεων βοήθησε στην επέκταση των εργασιών πέραν των συνόρων της Κύπρου και στη δραστηριοποίηση στον τομέα των εξαγωγών. Παρά την ολιγόμηνη λειτουργία του εργοστασίου, η εταιρεία εξάγει σήμερα τα προϊόντα της σε χώρες, όπως, η Ιταλία, η Γαλλία και η Ελλάδα. «Κάναμε ήδη εξαγωγές 60, περίπου, τόνων χοιρινού κρέατος και παρασκευασμάτων. Στόχος μας είναι η συνέχιση της συνεργασίας με τους υφιστάμενους πελάτες, ο εμπλουτισμός των προϊόντων που εξάγουμε και η επέκταση σε νέες αγορές», σημείωσε.

Προτεραιότητα και βασικός πυλώνας της επιτυχίας είναι η συνεχής βελτίωση των προϊόντων, η ανάπτυξη της υφιστάμενης γκάμας, αλλά και ο εμπλουτισμός της με νέες επιλογές. «Τους τελευταίους πέντε μήνες προχωρήσαμε στη δημιουργία τμήματος που συνεργάζεται με διεθνείς εταιρείες για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο που η καινούργια μας επωνυμία εμπεριέχει τη φράση ‘ταξίδι γεύσεων’», σημείωσε, για να καταλήξει λέγοντας ότι «στόχος είναι να παραμείνουμε πρωτοπόροι στον τομέα της κρεατοπαραγωγής και της επεξεργασίας και βασιζόμενοι στην έρευνα και την καινοτομία να επιτύχουμε ακόμη περισσότερα». 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό IN Business τεύχος Δεκεμβρίου 2017

Δειτε Επισης

Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα ανταμείβουν τους πελάτες τους με πολυτελή πιάτα MasterChef
Το βραβείο Red Dot Design 2024 στο νέο Hyundai Santa Fe
Μειώθηκαν στο μισό τα έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ
Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου
Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν