Promotional: EuroLife

H γενική διευθύντρια της εταιρείας, Άρτεμις Παντελίδου, μιλά για τον ασφαλιστικό κλάδο, τα δεδομένα και τις επιδόσεις της Eurolife.
 

Δώστε μας βασικούς αριθμούς που αφορούν στη Eurolife, όπως: όγκο πελατολογίου, αριθμό συνεργατών - ασφαλιστών και εργαζομένων,  όγκο ασφαλίστρων και ποσό εξαργυρώσεων.
Το μερίδιο αγοράς μας σε εισπραχθέντα ασφάλιστρα στον κλάδο ζωής υπερβαίνει το 27%. Από την ίδρυσή μας έχουμε καταβάλει πέραν του €1 δις σε εξαργυρώσεις, ωφελήματα λήξης και απαιτήσεις σε συμβόλαια ζωής, ατυχημάτων και υγείας και εξυπηρετούμε πάνω από 100,000 πελάτες.

Η Εταιρεία διαθέτει ένα ασφαλιστικό δίκτυο 200 ατόμων πλήρους απασχόλησης και 107 άτομα διοικητικό προσωπικό. Το 2012 η Eurolife πιστοποιήθηκε με το πρότυπο Investors in People (IIP), αποδεικνύοντας τη σημασία που δίνουμε στην ανάπτυξη και τη συνεχή βελτίωση του προσωπικού και των πρακτικών μας με απώτερο σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Συνεχώς αναφέρεστε στη σημασία που δίνετε  στον πελάτη. Ποιες ενέργειες έχετε κάνει μέχρι στιγμής, ιδιαίτερα σήμερα που οι καιροί είναι δυσκολότεροι και ο πελάτης χρειάζεται ιδιαίτερο χειρισμό;
Είναι σημαντικό να αναφέρω ότι όλες μας οι ενέργειες έχουν στο επίκεντρό τους τον πελάτη.  Ο τρόπος που δημιουργούμε τα προϊόντας μας, που διαχειριζόμαστε τις επενδύσεις μας, που εξυπηρετούμε τους πελάτες μας, όλα, έχουν στο κέντρο την προσφορά αξίας προς τους πελάτες μας.

Σήμερα, που οι ανάγκες των πελατών έχουν διαφοροποιηθεί από παράγοντες όπως η οικονομική κρίση, τόσο το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών στα κεντρικά γραφεία όσο και το ασφαλιστικό μας δίκτυο έχουν εκπαιδευτεί κατάλληλα για να παρέχουν εξειδικευμένες λύσεις ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών. 

Ποιες είναι οι προκλήσεις που αναμένετε να αντιμετωπίσετε μέσα στο 2015;
Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις μας είναι το να είμαστε ένα βήμα μπροστά από τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και επιθυμίες των πελατών μας σε εξατομικευμένη βάση. Η πρόταση για συνεργασία που γίνεται σε κάθε πελάτη πρέπει να προσφέρεται στη βάση του προσωπικού τρόπου ζωής, των επιθυμιών, των οικονομικών δεδομένων και επιλογών του.

Επίσης, πρόκληση για μας είναι και η αποτελεσματικότερη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλα επίπεδα της εργασίας μας. Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός πως η τεχνολογία αναπτύσσεται με πολύ γρήγορο ρυθμό και επηρεάζει τις συμπεριφορές των καταναλωτών και κατ’ επέκταση τον τρόπο της επικοινωνίας, συνεργασίας και σχέσης μας μαζί τους.

Ακόμη θα πρέπει να αναφέρω το νέο επιχειρηματικό μοντέλο κάτω από το οποίο καλούμαστε όλοι να εργαστούμε, με την υιοθέτηση Ευρωπαϊκών Οδηγιών και νέων νομοθεσιών, όπως το Solvency II, το FATCA, το PRIP, το IMD και το MIFID II, τα οποία αυξάνουν τις απαιτήσεις του κλάδου.                                         

Έχει εμπειρία η EuroLife, ώστε να αντιμετωπίσει αυτές τις νέες προκλήσεις;
Η EuroLife διαθέτει μια ομάδα από ταλαντούχους και αφοσιωμένους επαγγελματίες, που αφουγκράζονται τη φωνή του πελάτη και σχεδιάζουν προϊόντα και υπηρεσίες βάσει των εξελισσόμενων αναγκών του. Το Ασφαλιστικό μας Δίκτυο είναι έμπειρο, άρτια εκπαιδευμένο και διαθέτει καινοτόμα εργαλεία για την ολοκληρωμένη αξιολόγηση των αναγκών των πελατών, όπως το financial planning. Με αποδεδειγμένη εμπειρία και ιστορικό έχουμε την εξειδίκευση στον τομέα του Underwriting, στη Διαχείριση Επενδύσεων και Απαιτήσεων, σημαντικά εφόδια για να αντεπεξέλθουμε στις προκλήσεις της νέας χρονιάς.

Facts & Figures:

o      Έτος ίδρυσης:                          1989

o      Αριθμός προσωπικού:                      107

o      Ετήσιος τζίρος:                         €96,1 εκ.             

o      Μερίδιο αγοράς:                       27,3%

o      Αριθμός γραφείων στην Κύπρο:     14

Διευθυντική Ομάδα:

Άρτεμις Παντελίδου, Γενική Διευθύντρια
Παύλος Γεωργίου, Οικονομικός Διευθυντής και Εντεταλμένος Αναλογιστής
Σάββας Σιδεράς, Διευθυντής Operations
Αντρέας Σιηπιλλής, Διευθυντής Ακινήτων και Ομαδικών Ασφαλίσεων
Στέλλα Χαμπάκη, Διευθύντρια Customer Focus & People Development
Ζάχος Τζερμιάς, Διευθυντής Πωλήσεων

Στοιχεία επικοινωνίας
Eurolife Life
Έβρου 4, Στρόβολος
Τ.κ. 21655, 1511, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22124000 
Φαξ: 22341090
Γραμμή επικοινωνίας: 80008880
Ιστοσελίδα:  www.eurolife.com.cy


Φερεγγυότητα ΙΙ: Η επόμενη μέρα του ευρωπαϊκού ασφαλιστικού τομέα
«H EuroLife συμμετείχε σε όλες τις πανευρωπαϊκές ασκήσεις και μελέτες που έχουν διεξαχθεί υπό την εποπτεία της Υπηρεσίας Ελέγχου Ασφαλιστικών Εταιρειών, με σκοπό την προετοιμασία και την ποσοτική καταμέτρηση των κεφαλαιακών της αναγκών κάτω από τη νέα Οδηγία. Ακολουθεί τον Οδικό Χάρτη εφαρμογής της Οδηγίας όπως σχεδιάστηκε εσωτερικά και φροντίζει να παραμένει ενήμερη για όλες τις εξελίξεις στον τομέα αυτό, ικανοποιώντας παράλληλα και όλες τις εποπτικές απαιτήσεις πληροφόρησης.  Διαχειρίζεται όλους τους κινδύνους που αντιμετωπίζει, παραμένοντας εύρωστη και ισχυρή κάτω και από το νέο εποπτικό πλαίσιο», Παύλος Γεωργίου, Οικονομικός Διευθυντής & Εντεταλμένος Αναλογιστής, EuroLife ltd.

Δειτε Επισης

Xρυσόστομος Κρητιώτης: Οι τράπεζες εισέρχονται σε μια νέα εποχή
Θ. Στεργίου: Η οργανωσιακή κουλτούρα ξεκινά από την ενσυναίσθηση
Πονοκέφαλος για την Ευρώπη, ενεργειακό κόστος και πληθωρισμός
Κυπριακό Βραβείο Εξαγωγών 2020 στη Lisko Foodstuff Ltd
Γ. Καδής: Να αδράξουμε την ευκαιρία από το περιφερειακό σχέδιο δράσης
Η τουριστική κίνηση και η πληρότητα των ξενοδοχείων στην Πάφο
Ξεκινά η δημόσια διαβούλευση επί του νομοσχεδίου για το Blockchain
Δέκα μέτρα για διευκόλυνση και επιτάχυνση του επιχειρείν
Κ. Πετρίδης: Κόμματα καταθέτουν προτάσεις που τορπιλίζουν τα θεμέλια της οικονομίας
Guardian: Έτσι απέκτησε κυπριακό διαβατήριο ο Jho Low