Promotional: PR: PARTNERS

H εταιρεία δημοσίων σχέσεων pr: partners γεννήθηκε το 2000 από τον Λούκα Γρηγορά που ανέλαβε creative/managing director και την Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου στο πόστο της managing director. Σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα η εταιρεία κατάφερε να ξεχωρίσει για την ποιότητα των υπηρεσιών της και να αναδειχθεί ως μια από τις πιο δυνατές στον τομέα της επικοινωνίας.  
Την ομάδα της pr: partner συνθέτουν σήμερα, σύμφωνα με την κα Γιανναρά, άρτια καταρτισμένοι επαγγελματίες, με μακροχρόνια εμπειρία σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών των δημοσίων σχέσεων και με πάθος για το αντικείμενό τους.

 

 

Κυρία Γιανναρά, τι υπηρεσίες προσφέρει η pr: partners;
Οι εξειδικευμένες υπηρεσίες της pr: partners απαντούν σε όλες τις σύγχρονες ανάγκες μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. Ορισμένες από τις υπηρεσίες που προσφέρει είναι: Εταιρική επικοινωνία και διαχείριση εταιρικής φήμης, χτίσιμο σχέσεων με τα ΜΜΕ, πλάνα δημοσιότητας, εσωτερικές δημόσιες σχέσεις, προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, διαχείριση κρίσεων, public affairs, digital pr, διοργάνωση εκδηλώσεων, συνεδρίων, διασκέψεων και δημοσιογραφικών διασκέψεων.

Πώς φροντίζετε να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό;
Η συνεπής και συνεχής επαφή με τους πελάτες της, με στόχο την οικοδόμηση προσωπικών και σταθερών σχέσεων είναι ένα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει την pr: partners. Το πλεονέκτημα αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αντιμετώπιση των πελατών της ως των φυσικών συνεργατών της. Αυτή η φιλοσοφία πηγάζει και από το ίδιο το όνομα της εταιρείας, η οποία φιλοδοξεί να είναι για τον πελάτη της ένας πραγματικός strategic partner.
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της pr:partners συνοψίζεται στη μεγάλη εμπειρία της σε πληθώρα έργων στον εμπορικό, κυβερνητικό και οικονομικό τομέα και στην ιδιαίτερη  ικανότητά της στον σχεδιασμό ολοκληρωμένων στρατηγικών ανάπτυξης και επικοινωνίας. Επιδιώκει να καλλιεργεί και να διατηρεί για τους πελάτες της σταθερές και παραγωγικές σχέσεις με το κοινό τους, να χτίζει και να διαμορφώνει βασικές αξίες που καθιερώνουν το προϊόν ή την εταιρεία ως σημείο αναφοράς στον κλάδο που δραστηριοποιείται.

Ποιοι είναι οι πελάτες σας;
Η εταιρεία έχει υλοποιήσει έργα που την έκαναν περήφανη και της χάρισαν σφαιρική εμπειρία στον τομέα των δημοσίων σχέσεων για πληθώρα εταιρειών και πιο συγκεκριμένα για τις: Carrefour Κύπρου, Α/φοί Λανίτη, Hermes Airports,  Ιωάννου και Παρασκευαΐδης, Τράπεζα Κύπρου, Οργανισμό Κώστα Παπαέλληνα, Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Εύρηκα, Κεφαλαιαγορά, Horwarth DSP, Καραϊσκάκειο, Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Συντονισμού & Ανάπτυξης, Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, Φεστιβάλ τα «ΚΥΠΡΙΑ» κ.ά.

Ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Στα 14 χρόνια λειτουργίας της, η εταιρεία έχει αναπτύξει μια σειρά στρατηγικών συνεργασιών με πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ως πιο σημαντικά θα μπορούσε κανείς να αναφέρει τη διοργάνωση των τελετών εγκαινίων των δύο Διεθνών Αερολιμένων Λάρνακας και Πάφου, την οργάνωση του προγράμματος των δημοσίων σχέσεων για την εισαγωγή του ευρώ στην Κύπρο, όπως και τη διοργάνωση της τελετής των επίσημων εορτασμών της ένταξης της Κύπρου στη ζώνη του ευρώ. Επίσης, η pr: partners ανέλαβε τη διοργάνωση της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης των Προέδρων των Κοινοβουλίων με τη συμμετοχή πάνω από 400 συνέδρων από το εξωτερικό, αλλά και την επιτυχημένη εκστρατεία της υποψηφιότητας της πόλης της Πάφου, σχετικά με την ανάθεση του χρίσματος της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης του 2017. Η pr: partners πρότεινε, επίσης, και δημιούργησε εκστρατείες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για οργανισμούς όπως η Τράπεζα Κύπρου και η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου, οι οποίες ξεχώρισαν, ενίσχυσαν την εικόνα των συγκεκριμένων οργανισμών και χαρακτηρίστηκαν κοινωνικά υπεύθυνες.


Η ΟΜΑΔΑ

Ηλίας Αντωνιάδης, γενικός διευθυντής
Ποια τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας;

Το κλειδί της επικοινωνίας είναι οι επιχειρήσεις να κερδίζουν με σταθερά βήματα την εμπιστοσύνη των stakeholders τους. Πρέπει να αφουγκράζεσαι, να ακούς και να προσεγγίζεις τον κάθε stakeholder με έξυπνο, μεθοδικό και αποτελεσματικό τρόπο.   

Έλενα Ρωσσίδου, ideas and production manager
Τι καινούριο μάθατε τελευταίως για την επικοινωνία;   
         
Oι δημιουργικές λύσεις, η ευελιξία, οι καινούργιοι τρόποι έκφρασης, η συνεχής εξέλιξη και οργάνωση, ο επαγγελματισμός και η προσωπική φροντίδα είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να συνδυάζονται αρμονικά, με στόχο την επίτευξη της καλύτερης και αποτελεσματικότερης εικόνας για τον πελάτη

Ειρήνη Χριστοδούλου, account executive
Τι ρόλο έχει η επικοινωνία στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;

Mέσα από την εξέλιξη των κοινωνικών δικτύων έχουμε να διαχειριστούμε και να αντιμετωπίσουμε μια νέα τάξη πραγμάτων στις δημόσιες σχέσεις. Τώρα δεν μεταφέρουμε μόνο εμείς μηνύματα προς το κοινό, αλλά και το κοινό προς εμάς. Το κοινό έχει άποψη και επιρροή σε πραγματικό χρόνο.

Δειτε Επισης

Πέταξαν πρώτη φορά για Μάλτα οι Κυπριακές Αερογραμμές
TOP KINISIS TRAVEL-Ακόμα πιο συναρπαστικό το ταξίδι
ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ STEPHANIS - Τεχνολογία για όλους
SUPERHOME CENTER: Ανοίγουν νέα καταστήματα
PETROLINA (HOLDINGS) PUBLIC: Επιθυμία μας η επιβράβευση των πελατών μας
Στα €173 εκ. τα ΜΕΔ των μη βιώσιμων δανειοληπτών του ΕΣΤΙΑ
Ε. Καλογήρου: Πρέπει να μάθουμε να ζούμε και να ταξιδεύουμε με τον ιό
Worldline | SIX Payment Services - Η πιο Ασφαλής Λύση Πληρωμών για την Επιχείρησή σας!
WΑΕR - Η ανδρική μόδα αλλιώς
SUPERHOME CENTER (D.I.Y) LIMITED - Δυναμικά και στο διαδίκτυο