Promotional: TBWA\ENTELIA

Η Entelia κλείνει φέτος 20 συναπτά έτη παρουσίας στην Κύπρο, ενώ παράλληλα γιορτάζει 10 χρόνια από την ένταξή της στο δίκτυο TBWA. «Οι υπηρεσίες μας καλύπτουν όλο το φάσμα των ενεργειών για να υποστηριχθεί στρατηγικά και δημιουργικά ένα brand σε κάθε πιθανό Μέσο online και offline. Εργαζόμαστε μαζί με τον πελάτη σε κάθε στάδιο της επικοινωνίας του, παρέχοντας από εργαλεία έρευνας και συμβουλευτικής έως in house τμήμα R&D και developers για τον σχεδιασμό του πιο πολύπλοκου application», επεσήμανε ο managing director της εταιρείας,  Νεόφυτος Ταλιώτης.
 

 

Η παρούσα ταυτότητα της TBWA\ENTELIA δεν θα μπορούσε παρά να είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το disruption και την φιλοσοφία του δικτύου, που χάρη στο μοναδικό του σύστημα σκέψης και εργαλείων, έχουμε την τιμή να διαχειριζόμαστε πλέον με εξαιρετική επιτυχία μερικά από τα μεγαλύτερα διεθνή brands.

Κύριε Ταλιώτη, ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Είναι γεγονός πως η ανάθεση έργων ήταν εξαιρετικά γενναιόδωρη για τα τελευταία 20 έτη. Δεν θα μπορούσα να ξεχωρίσω κάποια. Θεωρούμε μεγάλη και σημαντική κάθε καμπάνια που μας έχουν εμπιστευθεί οι πελάτες μας μέσα στα χρόνια.

Ποιo ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας που θα ξεχωρίζατε στη μέχρι τώρα πορεία σας;
Αναμφισβήτητα η αναγνώριση και η καταξίωσή μας με την ένταξη της Entelia στο παγκόσμιο δίκτυο της TBWA, με ό,τι αυτό συνεπάγεται ως προς το επίπεδο γνώσεων, ταλέντου, δημιουργικότητας και μακροχρόνιας εκπαίδευσης που απαιτεί μια τέτοια κολοσσιαία προσπάθεια. We own disruption.

Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Χωρίς να είμαι υπερβολικός, έχουν αλλάξει τα πάντα. Και μόνο το γεγονός πως πλέον δίνεται ο λόγος στον καταναλωτή να μιλήσει για το brand, αρκεί για να κατανοήσει κανείς το μέγεθος της δημιουργικότητας και της τιμιότητας που οφείλει να διέπει την επικοινωνία εν γένει. Αυτό λειτουργεί ως εξαιρετική πρόκληση για πολύ ενδιαφέρουσες δουλειές, ανεβάζει τον πήχη και ξεχωρίζει τους επαγγελματίες.

Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα και τι χρειάζεται να γίνει για την ενδυνάμωσή του;
Η μεγαλύτερη αδυναμία του κλάδου, κατά τη γνώμη μου, συνεχίζει να είναι η νοοτροπία μας. Οφείλουμε να πάψουμε απλώς να εκτελούμε εντολές ή να ακολουθούμε την πεπατημένη. Οφείλουμε να εντείνουμε τους ρυθμούς εκπαίδευσής μας και κυρίως οφείλουμε να εκπαιδεύουμε με τη σειρά μας τους πελάτες, ώστε να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν όλους τους νέους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να τους βοηθήσουμε να ηγηθούν.

Πώς θα χαρακτηρίζατε τη διαφημιστική αγορά της Κύπρου, σε σύγκριση με άλλες του εξωτερικού;
Η αγορά μας έχει τρομακτικές δυνατότητες και μια αυξανόμενη διάθεση να δει στον τόπο μας νέα πράγματα, καθώς πλέον εκπαιδεύεται ταχύτατα. Από εμάς εξαρτάται εάν θα επιδείξουμε το πάθος, τη γνώση και τη δημιουργικότητα για να την κερδίσουμε. Και θεωρώ πως σήμερα δεν μας λείπει τίποτε. Συγκρινόμενοι, είμαστε σε πολύ καλό δρόμο, ενώ σύντομα δεν θα έχουμε απολύτως τίποτα να ζηλέψουμε από τις αγορές του εξωτερικού.

FACTS & FIGURES:
Πελατολόγιο:
Είναι μακρύς ο κατάλογος των brands που διαχειρίζεται η TBWA\ENTELIA. Μερικά από αυτά κάποια ιδιαίτερα μεγάλα για τα κυπριακά δεδομένα ονόματα, όπως: McDonald's, Ronald McDonald House Charities (RMHC), Cablenet, Perrier, Volvo, Absolut, Chivas, Μινέρβα, Stella Artois, RCB Bank, Eurosure και Mothercare .
Προσωπικό: Η ομάδα αποτελείται από 17 εξαιρετικά ταλαντούχους επαγγελματίες.
Χρόνια λειτουργίας: 20.
Συνεργασία με οίκο του εξωτερικού: Τα τελευταία 10 έτη η εταιρεία ανήκει στο παγκόσμιο δίκτυο της TBWA.
Παρουσία στο εξωτερικό: Μέσω της συνεργασίας με το δίκτυο της TBWAη εταιρεία προσφέρει υπηρεσίες σε χώρες της Μέσης Ανατολής, στη Μάλτα και στην Ελλάδα.
Σλόγκαν: Who Wants To Be A F#@%ing Advertising Agency?

Η ΟΜΑΔΑ
Μαριλένα Θεοδώρου, brand leader

Τι καινούργιο μάθατε τελευταίως για τη διαφήμιση;
Ο ανταγωνισμός έχει γίνει πιο έντονος από ποτέ. Χρειάζεται συνεχής και αδιάκοπη προσπάθεια για να ξεχωρίσεις και να μπορέσεις να προσφέρεις το καλύτερο στους πελάτες σου. Τίποτα δεν είναι πια δεδομένο και δεν μπορείς να το πετύχεις σε μια νύχτα. It’s a marathon, not a sprint!

Σωτηρούλλα Γεωργίου, art director/brand leader
Τι ρόλο έχει η επικοινωνία στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν μετατρέψειτην επικοινωνία μεταξύ brand και κοινού σε διάλογο. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να απαντήσεις ξανά και ξανά.

Ελένη Παού, brand leader
Αγαπημένη καμπάνια του 2014;

«Έχω κάτι να σου πω». Ήταν, φυσικά, η δουλειά που κάναμε για τη Cablenet. Μια ολοκληρωμένη εκστρατεία με ανανεωμένη φιλοσοφία, στρατηγική και φυσικά δημιουργικότητα.

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit