Promotional: BYTE DIGITAL AGENCY

Η Byte Digital Agency ξεκίνησε στα τέλη του 2009 ως αποτέλεσμα της ανάγκης για εξειδίκευση στον ψηφιακό κόσμο της διαφήμισης. Αναδύθηκε ως φυσική εξέλιξη μέσα από την Partners/Y&R, αντλώντας από την πολύχρονη πείρα της, τη βαθιά επίγνωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, τη στρατηγική σκέψη και το brand building.
«Κληρονόμησε το πάθος και τη δημιουργικότητα και στελεχώθηκε με μια ομάδα από προσεκτικά επιλεγμένους επαγγελματίες που διαθέτουν την τεχνογνωσία και την εμπειρία. Από στελέχη που είναι έτοιμα να βάλουν την επιχείρησή σας ένα βήμα πιο μπροστά, βοηθώντας σας παράλληλα να χτίζετε δυνατή παρουσία σε αυτό τον ολοένα αυξανόμενο απαιτητικό και προκλητικό ψηφιακό κόσμο», ανέφερε ο creative / managing  director της εταιρείας, Λούκας Γρηγοράς.

 

Κύριε Γρηγορά, ποιες υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία και ποια είναι η σημερινή της ταυτότητα;
Το τι πραγματικά κάνουμε στην Byte είναι να βρίσκουμε ιδέες που κάνουν τη διαφορά στον διαδικτυακό κόσμο. Αναλαμβάνοντας από την παραγωγή έως και την ανάπτυξη της ιδέας, διασφαλίζουμε την ποιότητα του τελικού προϊόντος, εφαρμόζοντάς το σύμφωνα με τη στρατηγική, σε όλα τα διεθνή και τοπικά δίκτυα. Στις υπηρεσίες μας, μεταξύ άλλων, παρέχουμε:
•    Online στρατηγική.
•    Δημιουργία και διαχείριση κοινωνικών δικτύων, ιστοσελίδων και mobile applications.
•    Στρατηγική media καθώς και planning & buying.
•    Μετρήσιμα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο.
•    Digital PR.
Η ταυτότητα της Byte παραμένει η ίδια όπως όταν πρωτοξεκίνησε: Δημιουργικότητα, πάθος, επαγγελματισμός, υψηλή ποιότητα και διαφορετικότητα. Η ψυχή της, όμως, είναι οι άνθρωποί της και αυτό είναι κάτι που νιώθεις έντονα με την πρώτη μόλις επαφή!

Ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Το μεγαλύτερο είναι σχετικό. Σε σχέση με το budget, τον όγκο διαχείρισης ή το όνομα του πελάτη; Εγώ θα αναφερθώ σε κάποιες ενέργειες, με κριτήριο την αποτελεσματικότητα και το impact που είχαν για τον πελάτη μας και το κοινό:
- To viral microsite «Γράψε στίχο» της Τράπεζας Κύπρου, που έκανε ρεκόρ άμεσης ανταπόκρισης στο κομμάτι του CSR.
- Το πρώτο μεγάλο digital PR event με το «Πόσο αντέχεις» της Unicars, μια απίστευτα πρωτοποριακή διοργάνωση για τα κυπριακά δεδομένα.
- Το ευφάνταστο microsite «Στο νου σου μακαρούνια» της εταιρείας Μιτσίδης.
- Η πρώτη εφαρμογή augmented reality στην Κύπρο για τη Samsung.
- Το mobile application του Mr. Brown, το πρώτο σε κυπριακή διάλεκτο, με πάνω από 45.000 downloads.
- Η προώθηση των Lays extra waves στο Facebook μέσα από την έξυπνη χορηγία και την εκμετάλλευση του Legion run.

Ποιo ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας που θα ξεχωρίζατε;
Το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας μας είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες και το καλό μας όνομα στην αγορά, το οποίο χτίσαμε μέσα από τη δουλειά μας που συζητείται. Καθαρά ακαδημαϊκά θα έλεγα ότι είναι ο Αργυρός Ερμής, που κερδίσαμε στα Ερμής Awards το 2012, για το microsite «Τα άπαντα της αποταμίευσης» της Τράπεζας Κύπρου.

Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων αλλάζουν καθημερινά. Αυτό που ήξερες χθες δεν ισχύει σήμερα και σίγουρα θα είναι πολύ διαφορετικό αύριο. Τα ίδια τα κοινωνικά δίκτυα μεταλλάσσονται συνεχώς, η υπερβολική και πολλές φορές άχρηστη πληροφόρηση «τυφλώνει» το μυαλό, ενώ η κοινωνία προσπαθεί να αφομοιώσει όλα τα καινούργια trends που εμφανίζονται ανελλιπώς. Τα «εικονικά» κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν εμφανώς τα «πραγματικά», δημιουργώντας συνεχώς νέα δεδομένα, ενώ η πληροφόρηση πολλές φορές συγχέεται με την παραπληροφόρηση.
Και είναι εδώ που φαίνεται η αξία της Byte, ενός πραγματικού γνώστη της συνολικής κατάστασης που μπορεί να συμβουλεύσει σωστά τον πελάτη και συνεργάτη του, για την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση των κοινωνικών δικτύων.
Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα και τι χρειάζεται να γίνει για την ενδυνάμωσή του;
Τα μεγαλύτερα προβλήματα, που αντιμετωπίζει ο κλάδος του digital σήμερα, είναι οι χαμηλοί προϋπολογισμοί σε σχέση με τις υψηλές προσδοκίες των πελατών. Ακόμα, η ημιμάθεια, που επικρατεί σε τεράστιο βαθμό σ’ αυτό τον τομέα, προκαλεί αρκετές αντιπαραθέσεις, παρεξηγήσεις και λανθασμένους χειρισμούς. Επίσης, κακό κάνουν οι διάφοροι «πειρατές», που ρίχνουν υπερβολικά τις τιμές και τον μέσο όρο της ποιότητας στον τομέα.
Για να αντιμετωπίσει αυτά τα προβλήματα ο τομέας, αλλά και για να ενδυναμωθεί, πρέπει απλώς οι πελάτες και ιδιαίτερα οι μεγάλοι οργανισμοί να εμπιστευθούν τις εταιρείες – επαγγελματίες, που έχουν αποδείξει έμπρακτα την αξία τους στην κυπριακή αγορά.

FACTS & FIGURES
Πελατολόγιο:
Πελάτες της Byte είναι μερικοί από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς και δημόσιους οργανισμούς στην Κύπρο.
Χρόνια λειτουργίας: 6.
Συνεργασία με οίκο του εξωτερικού: Η εταιρεία συνεργάζεται με τη VML, μια από τις μεγαλύτερες digital επιχειρήσεις στον κόσμο και μέλος του γκρουπ της Young & Rubicam.
Σλόγκαν: Take a byte into the future.

Η ΟΜΑΔΑ
Λούκας Γρηγοράς, creative/managing director
Τι καινούριο μάθατε τελευταίως για τη διαφήμιση; Όσο μαθαίνω κάτι ακόμα καινούργιο στον ευρύτερο χώρο της διαφήμισης τόσο περισσότερο επιβεβαιώνεται η πιο παλιά αρχή της διαφήμισης: Ιdea is the King!

Αλέξανδρος Αλεξάνδρου, digital creative director
Αγαπημένη καμπάνια του 2014; Lays extra waves και Legion run. Μιλάμε για το απόλυτο engagement και relevance με το προϊόν. Η πιο πετυχημένη και cool digital campaign του 2014 στην Κύπρο.

Σοφία Γεωργίου, design & development manager
Τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης digital εκστρατείας: Τα συστατικά είναι πολλά. Αν ξεχωρίσουμε τρία, αυτά είναι να γνωρίσεις πραγματικά το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι, να δημιουργήσεις την ανάγκη για interactive engagement και να πετύχεις έντονο virality, ώστε να γίνει γνωστό από στόμα σε στόμα.

Δειτε Επισης

Στα €91 εκατ. οι κρατικές δαπάνες για την προσφυγική πολιτική
Διγλωσσία κυβέρνησης για νέο επενδυτικό σχέδιο
Julio Tironi: Σε νέα εποχή οι υπηρεσίες δημόσιων συγκοινωνιών
Διπλάσια δωρεάν data στα προγράμματα κινητής Unlimited της PrimeTel
Blue Air: Πτήσεις από €26,84 προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βουκουρέστι
Αρχή Λιμένων: Ζητά προσφορές για δύο υποστατικά στο παλιό Λιμάνι Λεμεσού
Την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις κατέλαβε ο όμιλος Volkswagen
ΣΟΔΑΠ: Προσφορές για πώληση ακινήτου στα Τσιφλικούδια
Κενά καταστήματα για το Pop-up Festival ζητά ο Δήμος Λευκωσίας
Προγραμματιστές συστημάτων ψάχνει το Τμήμα Φορολογίας