Promotional: AD & THE CITY

Η Ad & The City είναι μια δυναμική διαφημιστική ομάδα, αφοσιωμένη ολοκληρωτικά στο να δημιουργεί αξία για τους πελάτες της. Μια διαφημιστική που πιστεύει ότι οι ιδέες είναι σημαντικές, αλλά τα αποτελέσματα είναι πάνω απ’ όλα, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της, Γιώργο Ζαννέτο.

«Ως μια ομάδα νέων επαγγελματιών αποφασίσαμε να χτίσουμε μια νέα πόλη το 2001. Το μέγεθος μιας επιχείρησης δεν έχει καθόλου σημασία για εμάς. Μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να ξεκινήσουν μια επιχείρηση από το μηδέν ή να μηδενίσουμε οτιδήποτε πήγε λάθος», τόνισε, προσθέτοντας ότι «η δημιουργία χωρίς στρατηγική είναι απλώς τέχνη. Η δημιουργία με στρατηγική είναι διαφήμιση. Και με τη στρατηγική βοηθούμε τους πελάτες μας να επιτύχουν τους στόχους τους».  

Τι υπηρεσίες προσφέρει η Ad & The City;
Με κεντρικό άξονα τον στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ, η  Ad & The City δραστηριοποιείται στους τομείς strategic marketing, organizational communication, advertising, branding and corporate identity, sponsorship activation, digital marketing, public relations και CRM.
 

Επιπρόσθετα, η εταιρεία, λαμβάνοντας υπόψη το κενό που υπήρχε το 2007 στον τομέα των below the line στην Κύπρο, δημιούργησε τη Cyprus Promo Team. Μια επαγγελματική ομάδα που μπορεί να προγραμματίζει και να εφαρμόζει σωστά και μεθοδικά πλάνα below the line ενεργειών. Αυτή τη στιγμή διαθέτει περισσότερα από 150 εκπαιδευμένα άτομα, που προωθούν καθημερινά περισσότερες από 50 μάρκες πελατών.
Ακολουθώντας τις μεταβολές της διαφημιστικής αγοράς στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, η εταιρεία δημιούργησε, επίσης, το 2010 το Wizad Interactive. Ένα καινούριο τμήμα ηλεκτρονικής διαφήμισης, το οποίο επικεντρώνεται στη στρατηγική, τον σχεδιασμό και την εφαρμογή των εκστρατειών στα ηλεκτρονικά μέσα.
Ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ και πωλήσεων της εταιρείας διαδικτυακής ψυχαγωγίας BWIN από το 2005 μέχρι σήμερα. Έγιναν και πολλά άλλα campaigns, τα οποία αφορούσαν στο λανσάρισμα και τη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας για προϊόντα ή οργανισμούς, όπως, η Tickethour, τα εστιατόρια KFC, η Ελληνική Τράπεζα, η Da Vinci Machines Exhibition, η Celebrate Football Exhibition κ.ά.
Ποιo ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας που θα ξεχωρίζατε στη μέχρι τώρα πορεία σας;
Η διαχείριση του λογαριασμού της BWIN και η σύντομη ανάδειξη της μάρκας σε Νο1 εταιρεία ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας στην Κύπρο.
Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Ποτέ η διαφήμιση δεν ήταν στάσιμη. Με την καθιέρωση των κοινωνικών δικτύων έχουν αυξηθεί οι εναλλακτικές επιλογές διαφήμισης πέραν των παραδοσιακών Μέσων. Η μεγαλύτερη διαφορά, όμως, είναι ότι έχουν δώσει τη δυνατότητα στις μικρές, αλλά και μεσαίες επιχειρήσεις, να μπορούν να προβληθούν και να έχουν αποτελέσματα, έστω κι αν δεν διαθέτουν τα budgets για να παίξουν στα παραδοσιακά Μέσα. Ταυτόχρονα, έχουν δώσει τη δυνατότητα σε όσους ασχολούνται σοβαρά με το μάρκετινγκ να εστιάζουν την προσοχή τους σε περισσότερες παραμέτρους, που αφορούν στο καταναλωτικό κοινό – στόχο, ώστε να έχουν μεγαλύτερη απόδοση οι εκστρατείες τους.
Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα;
Η διαφημιστική αγορά στην Κύπρο είναι ακόμη μουδιασμένη λόγω της οικονομίας και του θολού τοπίου, που επικρατεί γενικότερα. Οι Κύπριοι καταναλωτές, παρόλο που άρχισαν να ψάχνουν τα πάντα προτού καταλήξουν στην τελική τους αγορά, ακόμη δεν έχουν αλλάξει ακριβώς νοοτροπία, γι’ αυτό υπάρχει ένα μεγάλο μπέρδεμα στο προφίλ τους, μεταξύ του παραδοσιακού και του σύγχρονου. Επιπρόσθετα, κάποιοι διαφημιζόμενοι, στην προσπάθειά τους να ανακάμψουν, κάνουν ενέργειες απόγνωσης χωρίς να επενδύουν σωστά στις διαφημιστικές τους καμπάνιες. Από την άλλη, κάποια ΜΜΕ, διαφημιστικά γραφεία και αλεξιπτωτιστές της διαφήμισης ενεργούν με το ίδιο σκεπτικό της απόγνωσης, που επέφερε η οικονομική κρίση, καταστρέφοντας σιγά - σιγά τον ρόλο του διαφημιστή και γενικότερα τον κλάδο της διαφήμισης στην Κύπρο. Τέλος, το μεγαλύτερο θέμα που προκύπτει, φυσικά και στον τομέα μας, είναι η είσπραξη των οφειλών.
Facts & Figures
Πελατολόγιο: 15 πελάτες: Mediterranean Hospital of Cyprus, ΑΠΟΕΛ Ποδόσφαιρο Λτδ, Δήμος Αγίας Νάπας, Ergo Home Group, K. Treppides & Co. Ltd, Online Partners,  Stoiximan.com, Tickethour, E.N. Manos Ltd, Papadopoulos & Schinis, Dredging International Ltd,  Ασφαλιστικό Ινστιτούτο Κύπρου, Celebrate Football, Da Vinci Machines Exhibition.
Τζίρος: Περίπου €1 εκ.
Προσωπικό: 10 άτομα μόνιμο προσωπικό. Η προωθητική ομάδα Cyprus Promo Team διαθέτει ως part time προσωπικό γύρω στα 150 άτομα.
Χρόνια λειτουργίας: 14.
Συνεργασία με οίκο του εξωτερικού: Δεν θεωρούμε ότι επιβάλλεται αυτή τη στιγμή κάποια συνεργασία με οίκους του εξωτερικού. Είμαστε μια από τις λίγες διαφημιστικές εταιρείες στην Κύπρο που δραστηριοποιείται και λειτουργεί χωρίς τη βοήθεια ξένων οίκων.  
Παρουσία στο εξωτερικό: Αρκετοί πελάτες μας δραστηριοποιούνται και εκτός Κύπρου.
Σλόγκαν: We can start your business from scratch or we can scratch out anything that went wrong

Η ΟΜΑΔΑ     
Χριστίνα Μαραθοβουνιώτη, executive director
Ποια τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας; Σωστή στρατηγική, στοχευμένο μήνυμα και κοινό, συνεχής αξιολόγηση αποτελεσμάτων.
Μύρια Παναγιώτου, account manager - Cyprus Promo Team
Αγαπημένη καμπάνια του 2014; Honda, The Other Side.
Ύρια Ιωνά, account manager - Wizad Interactive
Τι ρόλο έχει η επικοινωνία στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων; Ο περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα, γι’ αυτό θεωρείται ένα πολύ δυνατό Mέσο επικοινωνίας, όπου με σωστή και στοχευμένη διαφήμιση μπορείς να προσεγγίσεις το κοινό που σε ενδιαφέρει.
Νένη Δημητρίου, creative director  
Τι είναι διαφήμιση; «You need to let little things that would ordinarily bore you suddenly thrill you» - Andy Warhol.
Ολυμπία Χριστοδούλου, art director  
Τι είναι διαφήμιση; Διαφήμιση είναι η μετάδοση του σωστού μηνύματος μέσα από ένα άρτια σχεδιασμένο και στοχευμένο δημιουργικό.

Δειτε Επισης

Xρυσόστομος Κρητιώτης: Οι τράπεζες εισέρχονται σε μια νέα εποχή
Θ. Στεργίου: Η οργανωσιακή κουλτούρα ξεκινά από την ενσυναίσθηση
Πονοκέφαλος για την Ευρώπη, ενεργειακό κόστος και πληθωρισμός
Κυπριακό Βραβείο Εξαγωγών 2020 στη Lisko Foodstuff Ltd
Γ. Καδής: Να αδράξουμε την ευκαιρία από το περιφερειακό σχέδιο δράσης
Η τουριστική κίνηση και η πληρότητα των ξενοδοχείων στην Πάφο
Ξεκινά η δημόσια διαβούλευση επί του νομοσχεδίου για το Blockchain
Δέκα μέτρα για διευκόλυνση και επιτάχυνση του επιχειρείν
Κ. Πετρίδης: Κόμματα καταθέτουν προτάσεις που τορπιλίζουν τα θεμέλια της οικονομίας
Guardian: Έτσι απέκτησε κυπριακό διαβατήριο ο Jho Low