Promotional: ACTION GLOBAL COMMUNICATIONS

Η πρώτη εξειδικευμένη εταιρεία στον τομέα των δημοσίων σχέσεων στην Κύπρο ιδρύθηκε το 1971 από τον Τώνη Χριστοδούλου, ο οποίος σήμερα κατέχει τη θέση του προέδρου του ομίλου, ενώ καθήκοντα CEO έχουν από κοινού οι Chris και Κατερίνα Χριστοδούλου. «Η εταιρεία ξεκίνησε με όραμα την καθιέρωση των υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων στην Κύπρο και τη διαχείριση της δημόσιας εικόνας των επιχειρήσεων, κάτι που την περίοδο εκείνη δεν ήταν καθόλου διαδεδομένο», εξήγησε ο γενικός διευθυντής, Δημήτρης Ιωαννίδης.


Με την πάροδο των χρόνων και την εξέλιξη του κλάδου, η εταιρεία επεκτάθηκε και σε άλλες αγορές. Σήμερα αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ανεξάρτητα δίκτυα δημοσίων σχέσεων, διαθέτοντας παρουσία σε ακόμη 44 χώρες και συνεργασίες με τα σημαντικότερα δίκτυα δημοσίων σχέσεων στον κόσμο. Η Action προσφέρει μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών επικοινωνίας, μεταξύ των οποίων εταιρική επικοινωνία, στρατηγική ανάπτυξη σχέσεων με τα ΜΜΕ, public affairs, επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων, διοργάνωση εκδηλώσεων, digital communications, media buying και creative design/concepts. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται πολυεθνικές εταιρείες που πρωταγωνιστούν στον παγκόσμιο οικονομικό χάρτη.

 

Κύριε Ιωαννίδη, ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Ως δίκτυο, μια από τις μεγαλύτερες καμπάνιες που έχουμε αναλάβει είναι η επικοινωνία των προγραμμάτων του Κέντρου Πληροφόρησης για τη Γειτονία της ΕΕ (EU Neighbourhood Info Centre), μέσα από την οποία προωθείται η ευρωμεσογειακή συνεργασία και η ενίσχυση των σχέσεων της ΕΕ με γειτονικές Ανατολικές Χώρες. Πρόκειται για ένα τεράστιο έργο, χρηματοδοτούμενο από την ΕΕ, που υλοποιούμε σε 17 χώρες εδώ και έξι χρόνια. Στην Κύπρο, είμαστε πολύ περήφανοι που τα τελευταία χρόνια ήμασταν ενεργοί στη στοχευμένη δημοσιότητα των μεγαλύτερων επενδύσεων που έγιναν στο νησί και φυσικά σε όλα τα στάδια υλοποίησης ή συμπλήρωσής τους.
Ποιο ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας που θα ξεχωρίζατε;
Η επιτυχής ανάπτυξη του δικτύου μας σε περισσότερες από 40 χώρες και δη η δραστηριοποίησή μας σε αναδυόμενες αγορές, στις οποίες καθιερώνουμε τις δημόσιες σχέσεις ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνίας. Επίσης, η πρόσφατη βράβευσή μας στα διεθνή βραβεία δημοσίων σχέσεων ΕΜΕΑ Sabre Awards ως Mediterranean Consultancy of the Year, που αποτελεί σημαντική αναγνώριση των επιτευγμάτων της εταιρείας.
Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν αλλάξει τους όρους της επικοινωνίας, φέρνοντας στο επίκεντρο το στοιχείο της διαδραστικότητας, το οποίο μπορεί να αποβεί προς όφελος των brands ή και το αντίθετο, καθώς ο χρήστης μπορεί να αντιδράσει άμεσα στο περιεχόμενο, να σχολιάσει και να μοιραστεί τις απόψεις του με ένα ευρύτερο κοινό. Πλέον ο χρήστης γίνεται δημιουργός και πολλαπλασιαστής του περιεχόμενου επικοινωνίας, αντικαθιστώντας τα παραδοσιακά ΜΜΕ, γι’ αυτό και στην Action λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη το κοινό αυτό, ενσωματώνοντας ενέργειες επικοινωνίας με social media influencers, bloggers και όχι μόνο, πέραν από τη στρατηγική ανάπτυξη του περιεχομένου των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης των πελατών μας.
Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα;
Η διαρκής ενσωμάτωση στον κλάδο μη επαγγελματιών, που δημιουργούν κακά προηγούμενα και δυσπιστία, όταν κάποιες εταιρείες τους εμπιστεύονται με κριτήριο το χαμηλό οικονομικό κόστος, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη την αποδεδειγμένη εμπειρία και τη στρατηγική προσέγγιση.

FACTS & FIGURES
Πελατολόγιο: Αυτή τη στιγμή η εταιρεία στην Κύπρο εξυπηρετεί περισσότερους από 30 πελάτες, μεταξύ των οποίων: Noble Energy, VTTV, Staroil, BP Eastern Mediterranean, Castrol, Microsoft, Κean, InfoScreen, Eurobank Cyprus, Υπεραγορές Αλφαμέγα, Χαραλαμπίδης Κρίστης, DHL, British Airways, PGS Lighting Electrical, Coffee Island, GAP και RICS.
Προσωπικό: Στην Κύπρο το γραφείο εργοδοτεί 35 άτομα, ενώ το δίκτυο της η Action απασχολεί πάνω από 350 επαγγελματίες του κλάδου.
Χρόνια λειτουργίας: Σχεδόν 44.
Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού: Η Action, ως ανεξάρτητο δίκτυο δημοσίων σχέσεων, διατηρεί συνεργασίες με τις σημαντικότερες εταιρείες επικοινωνίας στον κόσμο, όπως, Weber Shandwick, Grayling, Edelman, Waggener Edstrom, Cohn & Wolfe, FleishmanHillard, MSLGroup και Lewis PR.
Παρουσία στο εξωτερικό: Η εταιρεία διαθέτει αυτόνομη παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες, καλύπτοντας την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τον Καύκασο, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.
Σλόγκαν: Creating meaningful connection.

H ΟΜΑΔΑ

Νάταλι Χριστοφίδου - PR country manger
Τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας: Συνοχή στα μηνύματα, καλή γνώση του κοινού - στόχου, στρατηγική και δημιουργική σκέψη τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην υλοποίηση της εκστρατείας.

Μιχάλης Σιμόπουλος - senior PR account manager
Τι καινούργιο μάθατε τελευταίως για την επικοινωνία; Τα κύρια συστατικά της σωστής επικοινωνίας παραμένουν αναλλοίωτα. Πίστη στον σκοπό, ξεκάθαρα μηνύματα, στρατηγική σκέψη και ευέλικτη εκτέλεση.

Άρτεμις Πνευματικού - PR account manager
Αγαπημένη καμπάνια του 2014; Είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με μία στοχευμένη εκστρατεία ενημέρωσης της ΕΕ για τα startups. Μέσω αυτής καταγράψαμε το άφθονο ταλέντο που υπάρχει στην Κύπρο.

Δήμητρα Ελευθερίου - PR account manager
Τι είναι σημαντικό στις καμπάνιες επικοινωνίας; Ως επαγγελματίας στο χώρο προσπαθώ να μεταφέρω τις πληροφορίες με αυθόρμητο, δημιουργικό και πρωτότυπο τρόπο.

Παναγιώτης Όθωνος - PR account manager
Αγαπημένη καμπάνια του 2014; Ο παγκόσμιος διαγωνισμός τεχνολογίας, Ιmagine Cup της Microsoft, που στοχεύει στην προώθηση καινοτόμων ιδεών και στην ενθάρρυνση των νέων να ξεπεράσουν τα όρια, ανακαλύπτοντας τις δυνατότητές τους.

Στάλω Κυριάκου - PR account manager
Τι καινούργιο μάθατε τελευταίως για την επικοινωνία; Ο καταναλωτής δεν αγοράζει, πλέον, απλώς τα προϊόντα, αλλά και τις ιστορίες που κρύβονται πίσω απ' αυτά.

Νατάσα Περδίου - PR account executive/digital expert
Τι ρόλο έχει η επικοινωνία στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων; Η ανάγκη των επιχειρήσεων να μετατραπούν σε social businesses είναι επιβεβλημένη, αναπτύσσοντας έναν ειλικρινή διάλογο με το κοινό. Στόχος είναι να μιλούν οι καταναλωτές για εμάς.

Δειτε Επισης

Πέταξαν πρώτη φορά για Μάλτα οι Κυπριακές Αερογραμμές
TOP KINISIS TRAVEL-Ακόμα πιο συναρπαστικό το ταξίδι
ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ STEPHANIS - Τεχνολογία για όλους
SUPERHOME CENTER: Ανοίγουν νέα καταστήματα
PETROLINA (HOLDINGS) PUBLIC: Επιθυμία μας η επιβράβευση των πελατών μας
Στα €173 εκ. τα ΜΕΔ των μη βιώσιμων δανειοληπτών του ΕΣΤΙΑ
Ε. Καλογήρου: Πρέπει να μάθουμε να ζούμε και να ταξιδεύουμε με τον ιό
Worldline | SIX Payment Services - Η πιο Ασφαλής Λύση Πληρωμών για την Επιχείρησή σας!
WΑΕR - Η ανδρική μόδα αλλιώς
SUPERHOME CENTER (D.I.Y) LIMITED - Δυναμικά και στο διαδίκτυο