Promotional: INNOVATION/LEO BURNETT

H Innovation ιδρύθηκε το 1988 από τον Γιώργο Βασιλείου και ξεκίνησε τις εργασίες της από τη Λεμεσό. «Μεταφερθήκαμε στη Λευκωσία το 1998. Αυτή η ημερομηνία αποτελεί σταθμό για εμάς, αφού ξεκίνησε η συνεργασία μας με το παγκόσμιο δίκτυο επικοινωνίας της Leo Burnett, παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας. Με φιλοσοφία καθαρά πελατοκεντρική δίδουμε έμφαση στην ποιότητα και τη διαφάνεια στις σχέσεις μας με τους πελάτες μας», εξήγησε η managing director της εταιρείας, Βάσω Βασιλείου.  

Ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Έχουμε αναλάβει κάθε είδους εκστρατείες τόσο σε μέγεθος όσο και σε περιεχόμενο, ATL, BTL είτε και με συνδυασμό των δύο. Είναι δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια, μιας και για εμάς όλες οι δουλειές μας είναι σημαντικές, τους δίνουμε την ίδια έμφαση είτε είναι ολοκληρωμένες είτε είναι μικρές ad-hoc καμπάνιες. Το μέγεθος του προϋπολογισμού δεν καθορίζει τη σχέση μας όσον αφορά στην ποιότητα και τη δημιουργικότητα.  
Ποιo ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας στη μέχρι τώρα πορεία σας;
Μεγάλο επίτευγμα θεωρώ τη διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες μας, ξεκινώντας με τη συνεργασία με τον διεθνή κολοσσό P&G, του οποίου διαχειριζόμαστε το ATL και το BTL για 16 χρόνια, αλλά και με τοπικές επιχειρήσεις, όπως το Καφεκοπτείο Χαραλάμπους και τα Marks and Spencer, με τους οποίους συνεργαζόμαστε πάνω από 10 χρόνια. Είναι ωραίο να ξέρεις ότι οι συνεργάτες σου σε εμπιστεύονται τόσα χρόνια και θα ήθελα να τους ευχαριστήσω γι’ αυτό.  
 

Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων; Η εποχή των κοινωνικών δικτύων άλλαξε πολλά, δίδοντας την ευκαιρία στις μάρκες να είναι πιο προσιτές σε κοινά που προηγουμένως ήταν δύσκολο να τα εντοπίσουμε. Με κύριο πλεονέκτημα τη διαδραστικότητα, που κανένα άλλο Μέσο δεν προσφέρει, άνοιξαν τον δρόμο για μια επικοινωνία όπου η μάρκα είναι πιο ανθρώπινη από ποτέ. Εμείς, αντιληφθήκαμε έγκαιρα την ανάγκη για προσφορά στους πελάτες μας υπηρεσιών από επαγγελματίες του είδους και γι’ αυτό συνάψαμε συμφωνία με την εταιρεία Admine, που είναι ένα από τα 10 SEM Google Star Agencies σε Ελλάδα και Κύπρο και Google Partner στην Κύπρο. Έχουν μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στο κομμάτι του digital & social media, αφού διαχειρίζονται πελάτες παγκοσμίου κύρους.
Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα;
Τα προβλήματα στον κλάδο μας προκύπτουν, κυρίως, από λανθασμένες απαιτήσεις που έχουν πολλοί διαφημιζόμενοι από τους συνεργάτες τους, αλλά και από την υποχωρητικότητα που διακρίνει μερικούς διαφημιστές. Ο επαγγελματισμός και η σωστή απόδοση της επένδυσης, για πολλούς διαφημιζόμενους, δεν είναι πάντα το κριτήριο της επιλογής συνεργάτη. Η έλλειψη σεβασμού προς τους επαγγελματίες στον χώρο μας είναι ένα πρόβλημα το οποίο έχει γίνει αρκετά αισθητό, κυρίως τα τελευταία χρόνια. Υπάρχει μια τάση διαπραγμάτευσης της τιμής, κυρίως στο κόστος της δημιουργικής ιδέας, που συνήθως υποτιμούν, μιας και δεν αντιλαμβάνονται ότι αυτή είναι ο βασικός πυλώνας μιας επιτυχημένης εκστρατείας. Επίσης, δεν δίνεται η ανάλογη σημασία στη σωστή διαχείριση της επένδυσης και γι’ αυτό βλέπουμε επιλογή media συνεργάτη στη βάση του ποιος είναι ο πιο φτηνός.                                                                   Με αυτά τα δεδομένα είναι δύσκολο να ανοίξει η αγορά για νέους και ταλαντούχους επαγγελματίες, που διψούν να προσφέρουν στον χώρο της επικοινωνίας.
Πρέπει πρώτα από όλα εμείς οι διαφημιστές να σεβόμαστε τον κλάδο μας και τους εαυτούς μας, διατηρώντας σωστή τιμολογιακή πολιτική, αλλά και κρατώντας το επίπεδο της δουλείας μας πάντοτε ψηλά. Αυτή είναι η πολιτική της Innovation/ Leo Burnett σε σχέση με τους πελάτες της, οι οποίοι εκτιμούν, εμπιστεύονται και σέβονται τις εισηγήσεις και τις ικανότητές μας, γι’ αυτό εξάλλου και διατηρούμε τόσο καλές μακροχρόνιες σχέσεις.  
FACTS & FIGURES
Πελατολόγιο: Η εταιρεία διαχειρίζεται πάνω από 40 μάρκες, τοπικές και διεθνείς, όπως: Ariel, Pampers, Pantene, Gillette, Oral B, Always, Wella,  Fairy, H&S, Duracell και Philips, Snack, Vepo, Celest, Ahmad Tea, Ξηροί Καρποί Λειβαδιώτης, Kυπριακός Καφές Χαραλάμπους, Lavazza, Activia, Γαλακτοπωλείο, αρώματα Dolce & Cabbana, Gucci, Escada, Hugo Boss και Lacoste, αυτοκίνητα Citroen, Mazda, Subaru, Opel καθώς και τα Marks and Spencer. Επίσης, συνεργάζεται με Τράπεζα Κύπρου, Cytavision και Epiphaniou Energy.
Συνεργασία με οίκο στο εξωτερικό: Η σύνδεση της εταιρείας με τα διεθνή δίκτυα της Leo Burnett για το δημιουργικό κομμάτι και με τη Starcom στον τομέα των media αναβάθμισε τη φιλοσοφία της. Σήμερα, έχει πρόσβαση σε περισσότερες από 54 χώρες.
Σλόγκαν: Make it simple, make it memorable. Make it invite to look at. Make it fun to read.
Σταυρούλα Ηρακλέους, finance director
Τι είναι διαφήμιση; Είναι η γνωριμία και κατ’ επέκταση η προώθηση ενός προϊόντος, που στόχο έχει την αύξηση των πωλήσεων για τον οργανισμό και την ικανοποίηση των αναγκών από την πλευρά του καταναλωτή.
Μαργαρίτα Δήμου, client service director
Tα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας: Ο Leo Burnett μας εμβολίασε με το «make it simple, make it memorable. Make it invite to look at. Make it fun to read». Το ενισχύω με το «reason why» και την απόλυτη γνώση του κοινού στο οποίο απευθύνεται η μάρκα.
Νίκη Κωνσταντίνου, media director
Τι ρόλο έχει η επικοινωνία στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων; Στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων η επικοινωνία διαδραματίζει έναν πιο διαδραστικό ρόλο. Υπάρχει αλληλεπίδραση και μια αμφίδρομη επαφή, που κάνει την επικοινωνία πιο αποτελεσματική.
Σιμών Ερωτοκρίτου, art director
Αγαπημένη καμπάνια του 2014;
H βραβευμένη digital καμπάνια, Like a Girl, της Always. Με πάνω από 53 εκατομμύρια views στο You Tube, η διαφήμιση προτρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τη χρήση της έκφρασης «σαν κορίτσι», μετατρέποντάς τη σε κάτι εμψυχωτικό παρά επικριτικό.

Δειτε Επισης

Στα €91 εκατ. οι κρατικές δαπάνες για την προσφυγική πολιτική
Διγλωσσία κυβέρνησης για νέο επενδυτικό σχέδιο
Julio Tironi: Σε νέα εποχή οι υπηρεσίες δημόσιων συγκοινωνιών
Διπλάσια δωρεάν data στα προγράμματα κινητής Unlimited της PrimeTel
Blue Air: Πτήσεις από €26,84 προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βουκουρέστι
Αρχή Λιμένων: Ζητά προσφορές για δύο υποστατικά στο παλιό Λιμάνι Λεμεσού
Την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις κατέλαβε ο όμιλος Volkswagen
ΣΟΔΑΠ: Προσφορές για πώληση ακινήτου στα Τσιφλικούδια
Κενά καταστήματα για το Pop-up Festival ζητά ο Δήμος Λευκωσίας
Προγραμματιστές συστημάτων ψάχνει το Τμήμα Φορολογίας