Promotional: !EYE CREATIVE COMMUNICATION

Ο Σταύρος Καστάνας ξεκινήσε την καριέρα του το 1992 ως freelance graphic designer στη Λευκωσία και το 1995 δημιούργησε την !eye design & advertising, προσθέτοντας υπηρεσίες media planning και buying. Σήμερα είναι creative communications director της εταιρείας, της οποίας το όνομα αλλάχθηκε σε !eye creative communication στα τέλη του 2006 και μετακόμισε σε νέα γραφεία στη Μακεδονίτισσα, προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες μάρκετινγκ, επικοινωνίας και διαφήμισης.

«Από το 2010, μπαίνοντας στη new age περίοδο, προσθέσαμε το digital marketing στις υπηρεσίες μας. Αυτή τη στιγμή διαθέτουμε την πλήρη τεχνογνωσία να προσφέρουμε υπηρεσίες επικοινωνίας 360°, συνδυάζοντας παραδοσιακά και ηλεκτρονικά μέσα, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη μας, γεφυρώνοντας έτσι το χάσμα που υπάρχει στις ολοκληρωμένες στρατηγικές επικοινωνίας μεταξύ διαφημιστικού και ψηφιακού γραφείου. Άλλωστε, αυτό καθορίζει και το όνομα μας (!eye), τη σφαιρική μας αντίληψη», τόνισε.
Κύριε Καστάνα, θα μπορούσαμε να αναφέρουμε ορισμένα από τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Το Dulux Let’s Colour Project Cyprus. Ήταν μέρος του παγκόσμιου προγράμματος ΕΚΕ της Dulux για χρωματική ανάπλαση παραμελημένων κοινωνικών κτιρίων και χώρων. Περιλάμβανε επιλογή χώρου για ανάπλαση (Σατιρικό Θέατρο), οργάνωση εθελοντών και εκδήλωσης, before and after event buzzing and advertising (ATL, BTL, PR, social media, on-line) και προβολή του έργου μετά το event καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Τώρα κάνουμε, περίπου, πέντε με 10 μικρότερα projects ετησίως, μέσα στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος και αναλόγως προϋπολογισμού.
Επίσης, το Έξυπνες Εξερευνήσεις από τη Skoda - Διαγωνισμός Ομάδων Εξερεύνησης. Αφορούσε στην προσέλκυση νεανικού κοινού και στην προώθηση των αξιών της μάρκας. Έγινε επιλογή τεσσάρων ομάδων και off-road διαδρομών μέσα από εκδήλωση ενδιαφέροντος. Επίσης, προβολή των ομάδων στα κοινωνικά δίκτυα με φωτογραφίες και βίντεο, ψήφιση από τους φίλους της Skoda της καλύτερης ομάδας - διαδρομής και βράβευσή της. Περιλάμβανε, επίσης, τη διοργάνωση όλου του διαγωνισμού και των ενεργειών, before and after event buzzing and advertising (ATL, BTL, PR, social media and on-line) για όλο το χρόνο.

Ποιo ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας που θα ξεχωρίζατε;
Το ότι από ένα μικρό, design shop, το 1995 εξελίχθηκε σε γραφείο επικοινωνίας 360°, ξεπεράσαμε δύο κρίσεις - χρηματιστήριο και Εurogroup -, ενώ γραφεία πιο μεγάλα από εμάς έκλεισαν και τέλος παραμένουμε φρέσκοι και νεανικοί στον τρόπο που σκεφτόμαστε και λειτουργούμε.
Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Με την έλευση των smartphones και tablets το επίκεντρο, πλέον, στη διαφήμιση δεν είναι η μάρκα αλλά ο πελάτης - χρήστης. Αυτός έχει τον έλεγχο, αναγκάζοντας τις εταιρείες να είναι πιο πελατοκεντρικές με ενισχυμένο targeted marketing, να λειτουργούν σφαιρικά βασισμένες στις συνήθειες, τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του και να τον κάνουν συνέταιρό τους στην επικοινωνία.
Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα και τι χρειάζεται να γίνει για την ενδυνάμωσή του;
Όσο απίστευτο και αν ακούγεται, ο κλάδος ακόμη δεν τυγχάνει αναγνώρισης από αρκετές διαφημιζόμενες εταιρείες στη Κύπρο, οι οποίες επιλέγουν να διαχειρίζονται από μόνες τους προϋπολογισμούς, χωρίς επαγγελματικές συμβουλές. Από την άλλη, τα διαφημιστικά γραφεία πρέπει να βρουν τρόπους να ξεφορτωθούν τη ρετσινιά του «προσπαθώ να σε ξεζουμίσω χωρίς πολύ κόπο», που είχαν… επάξια κερδίσει τα προηγούμενα καλά χρόνια, αλλά και αρκετοί διαφημιζόμενοι πρέπει να κατανοήσουν ότι άλλο ο σωστός επαγγελματίας με τα ορθά εργαλεία και γνώσεις, που θα σε συμβουλέψει και θα σε καθοδηγήσει και άλλο οι DYI δουλειές. Δεν είναι όλα απλά και στεγνά θέμα τιμής, αλλά και σωστής διαχείρισης, ακόμη κι αν διαθέτεις χαμηλό προϋπολογισμό.

FACTS & FIGURES
Πελάτες: Οι κυρίως πελάτες μας σε ετήσια βάση είναι γύρω στους 15 με 20, συν κάποιοι περιφερειακοί που αγοράζουν ad hoc υπηρεσίες. Μερικές εταιρείες, με τις οποίες συνεργαστήκαμε, είναι οι: Bionic, Blue Island, Cyprus Airways, Dulux, Fysair-Haier, Jubilee Hotel,  Metro Supermarkets, Pizza Express & Marzano, Rabel, SonyCenter, Silicon Blue-Brother, Unicars-Skoda, University of Cyprus και Vileda.
Προσωπικό: Πέντε άτομα σε τακτική βάση και τέσσερις με πέντε εξειδικευμένες εξωτερικές ομάδες επαγγελματιών ανά project, αναλόγως των απαιτήσεων.
Χρόνια: 20.
Σλόγκαν: The best idea is the boss.

Η ΟΜΑΔΑ

Σταύρος Καστάνας - creative communications director
Ποια τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας; Σωστή ανάλυση, καλός προγραμματισμός και εύστοχη εκτέλεση.
 
Νεοφύτα Θεοδώρου - media dptm & client service
Αγαπημένη καμπάνια του 2014; Η διεθνής εκστρατεία ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό θεωρώ ότι ήταν από τις πιο επιτυχείς, επειδή κατάφερε να ευαισθητοποιήσει το κοινό.
 
Γεωργία Γελαστού - graphic designer
Ποια τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας; Ένα catchy slogan που θα σου κεντρίσει το ενδιαφέρον, με ένα όμορφα συνδυασμένο σχεδιαστικό και πολλή όρεξη.
 
Κωνσταντίνος Χατζηττοφής - graphic designer
Τι είναι διαφήμιση; Είναι η άμεση επικοινωνία με το κατάλληλο target group, που έχει σκοπό να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού για τη σωστή προώθηση του μηνύματος.
 
Ειρήνη Φωτίου - γραμματεία/λογιστήριο
Τι είναι διαφήμιση; Η διαφήμιση είναι μια μορφή σύγχρονης τέχνης.

Δειτε Επισης

Στα €91 εκατ. οι κρατικές δαπάνες για την προσφυγική πολιτική
Διγλωσσία κυβέρνησης για νέο επενδυτικό σχέδιο
Julio Tironi: Σε νέα εποχή οι υπηρεσίες δημόσιων συγκοινωνιών
Διπλάσια δωρεάν data στα προγράμματα κινητής Unlimited της PrimeTel
Blue Air: Πτήσεις από €26,84 προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βουκουρέστι
Αρχή Λιμένων: Ζητά προσφορές για δύο υποστατικά στο παλιό Λιμάνι Λεμεσού
Την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις κατέλαβε ο όμιλος Volkswagen
ΣΟΔΑΠ: Προσφορές για πώληση ακινήτου στα Τσιφλικούδια
Κενά καταστήματα για το Pop-up Festival ζητά ο Δήμος Λευκωσίας
Προγραμματιστές συστημάτων ψάχνει το Τμήμα Φορολογίας