Promotional: ΓΝΩΡΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Μετά από 15 χρόνια στον τομέα της δημοσιογραφίας, ο Ανδρέας Χατζηκυριάκος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, αποφάσισε να ασχοληθεί με έναν εξίσου ελκυστικό και απαιτητικό κλάδο, αυτόν της επικοινωνίας. Δημιούργησε τη Γνώρα Σύμβουλοι Επικοινωνίας το 2003, παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες διαχείρισης φήμης εταιρειών, κομμάτων, ατόμων και οργανισμών.

Δύο χρόνια αργότερα, με την έλευση του επίσης δημοσιογράφου Πάμπου Κασκάνη, ο οποίος ανέλαβε χρέη γενικού διευθυντή, δημιούργησαν και τμήμα εκδόσεων. Ακολούθησαν οι δημόσιες σχέσεις (public affairs) και η ταυτόχρονη στελέχωση της εταιρείας με άτομα, κυρίως, από τον χώρο των ΜΜΕ.
Ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα που έχετε αναλάβει;
Στη Γνώρα σχεδιάζουμε την ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας των πελατών μας, με βασική προτεραιότητα τη διαχείριση της φήμης τους. Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε αναδείξει τα επιτεύγματά τους, την κοινωνική τους δράση, τα διευθυντικά τους στελέχη και γενικά τη φιλοσοφία των εταιρειών τους. Επίσης, έχουμε διαχειριστεί σοβαρές επικοινωνιακές κρίσεις, προσφέραμε συμβουλές για αντιμετώπιση κυβερνητικών και κοινοβουλευτικών αποφάσεων που επηρεάζουν τον τομέα δραστηριότητάς τους, στηρίξαμε, από πλευράς δημοσιότητας, δικαστικές μάχες στις οποίες εμπλέκονταν πελάτες μας, τους καθοδηγήσαμε στην αποτελεσματική αντιμετώπιση αρνητικών δημοσιευμάτων και στη διαχείριση των ΜΜΕ. Τον τελευταίο χρόνο εξειδικευόμαστε στον σχεδιασμό της επικοινωνίας εταιρειών που επανέρχονται, μετά την κρίση, δυναμικά στην αγορά. Στο πολιτικό σκέλος συνεργαστήκαμε με τους Οικολόγους στις εκλογές του 2006, με τον ΔΗΣΥ στις εκλογές του 2011, με τον Πρόεδρο Αναστασιάδη στις τελευταίες Προεδρικές Εκλογές και με αριθμό βουλευτών και δημάρχων.
Ποιο ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας;
Το γεγονός ότι καταφέραμε να αντεπεξέλθουμε στις δυσκολίες που δημιούργησε η οικονομική κρίση, διατηρώντας ακέραιη την ομάδα των ανθρώπων που την αποτελούν. Για μένα αυτή είναι η μεγαλύτερη μας επιτυχία.
Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Η αποτελεσματική χρήση των κοινωνικών δικτύων παρέχει τη δυνατότητα άμεσης και γρήγορης μετάδοσης των επιθυμητών μηνυμάτων ενός οργανισμού και συμβάλλει στην ανάπτυξη σχέσης με το κοινό και τα στοχευμένα ακροατήρια. Οι επιχειρήσεις, που έχουν παρουσία στα social media, διατηρούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων οργανισμών που δεν διαθέτουν online στοχευμένη στρατηγική επικοινωνίας. Την ίδια ώρα, το εργαλείο αυτό χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, καθότι δύναται να δημιουργήσει σοβαρές επικοινωνιακές κρίσεις.
Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα;
Δυστυχώς, η οικονομική κρίση έχει, σε μεγάλο βαθμό, υποβαθμίσει τη σημασία της εκπαίδευσης, της εταιρικής και ατομικής βελτίωσης. Όταν κάνεις εξοικονομήσεις, αυτά τα πράγματα, λανθασμένα, φαντάζουν πολυτέλεια. Πέραν των οικονομικών δυσκολιών, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει όχι μόνο ο κλάδος αλλά γενικά η αγορά, είναι οι τεράστιες εκπτώσεις που γίνονται στην ποιότητα και την αξία των υπηρεσιών που προσφέρονται.  

FACTS & FIGURES:
Πελατολόγιο: Η Γνώρα προσφέρει υπηρεσίες επικοινωνίας σε περισσότερους από 30 οργανισμούς, μεταξύ των οποία η Πετρολίνα, το ΕΤΕΚ, η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, η Wargaming.net, η PwC, η Betfair, η Hermes Airports, η Novartis Oncology, η Κυπριακή Ένωση Φαρμακευτικών Εταιρειών Έρευνας και Ανάπτυξης, ο ΠΑΣΥΞΕ και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Τζίρος: Περίπου €1 εκ.
Προσωπικό: 13 άτομα πλήρους απασχόλησης και έξι εξωτερικοί συνεργάτες.
Χρόνια λειτουργίας: 11.
Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού: Η Γνώρα είναι μέλος του πανευρωπαϊκού δικτύου εταιρειών επικοινωνίας Euracsis και του Fipra (Finsbury International Policy & Regulatory Advisers) του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού δικτύου οργανισμών παροχής συμβουλών public affairs.
Παρουσία στο εξωτερικό: Δραστηριοποιούμαστε, κυρίως, στην Ελλάδα, αλλά μέσω των εταίρων μας Euracsis και Fibra μπορούμε να εξυπηρετήσουμε πελάτες σε όλη την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Κίνα και την Ινδία. Στο Ισραήλ έχουμε συνάψει στρατηγική συνεργασία με την ισραηλινή εταιρεία επικοινωνίας Shaviv Strategy and Campaigns (SS&C).
Η ΟΜΑΔΑ
Πάμπος Κασκάνης, γενικός διευθυντής
Τι είναι επικοινωνία; Να μπορείς να ακούς αυτά που δεν λέγονται.
Σύλβια Καρακατσάνη, account manager
Πόσο αποτελεσματική μπορεί να είναι η επικοινωνία για έναν οργανισμό; Αν είναι συστηματική, στοχευμένη, πειθαρχημένη και συνολική, τότε θα είναι και αποτελεσματική. Αν είναι σωστή και η διαχείριση των ΜΜΕ τότε θα είναι απόλυτα αποτελεσματική.
Χαράλαμπος Ρωσσίδης, account executive
Ποια τα συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας; Η ανάλυση του περιβάλλοντος, η διαμόρφωση της επικοινωνιακής στρατηγικής και ακολούθως η στενή παρακολούθηση υλοποίησής της. Χρειάζεται επαγγελματισμός, συνέπεια και εγρήγορση.
Βερόνικα Νικολάου, account excecutive
Αγαπημένη καμπάνια του 2014; Η πρωτοποριακή οπτικοακουστική έκθεση: Δεν είμαι ο καρκίνος. Παρουσιάστηκαν πραγματικές εμπειρίες ασθενών, με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τον προχωρημένο καρκίνο του μαστού.
Γιώργος Κωνσταντίνου, account excecutive
Τι ρόλο έχει η επικοινωνία στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων; Ίσως τον σημαντικότερο. Η μαζικότητα και η ταχύτητα της διάδοσης των μηνυμάτων απαιτούν συνετή χρήση και προσεκτική αντιμετώπιση κάθε δήλωσης ή αντίδρασης.
Κύπρος Χατζηαθανασίου, account executive
Τι είναι σημαντικό στην επικοινωνία; Να μπορείς να ακούς αυτά που δεν λέγονται.
Χαρά Ζυμαρά, account assistant
Τι καινούργιο μάθατε τελευταίως για την επικοινωνία; Οι στρατηγικές επικοινωνίας χρειάζεται όχι μόνο να προσαρμόζονται συνεχώς με τις εξελισσόμενες ανάγκες του έργου, αλλά και να αξιοποιούν τα διαφορετικά εργαλεία κάθε εποχής.

 

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit