Julia Goldin: Άρωμα γυναίκας στην Lego

Η Lego αποκάλυψε τα σχέδιά της για ανανέωση κι ενίσχυση του brand της. Αποφάσισε να  μοιράσει τις ευθύνες του μάρκετινγκ ανάμεσα σε δύο πρόσωπα που προσλήφθηκαν πρόσφατα. Την Julia Goldin, marketing chief της Revlon, και τον managing director της Google Loren Shuster. 

Η Goldin θα γίνει CMO της Lego και εκτελεστικός αντιπρόεδρος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lego Jørgen Vig Knudstorp είπε ότι η Goldin θα μοιραστεί κάποια καθήκοντα με το νεοφερμένο Shuster, ο οποίος θα γίνει ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής και εκτελεστικός αντιπρόεδρος. 

Και οι δύο νέες προσλήψεις θα ενταχθούν στην Lego από την 1η Ιανουαρίου του επόμενου έτους και θα επικεντρωθούν στην προώθηση της καινοτομίας και  να ενισχύσουν την παγκόσμια παρουσία της εταιρείας.

ΠΗΓΗ: marketingmagazine.co.uk

Δειτε Επισης

Global Chief Transformation Officer της Ogilvy ο Αντώνης Κόχειλας-Ποια τα νέα του καθήκοντα
Paul Sies: Μετά την αποχώρηση από Cyprus Airways, αναλαμβάνει CEO στην Journey Mentor
Με τον Σταυρό του Τάγματος Αξίας της Γερμανίας τιμήθηκε ο Καθηγητής Νικόλαος Ζαμπόγλου
Παρασημοφόρηση του επίτιμου Προξένου του Βελγίου Μάριου Ε. Λανίτη από το βελγικό κράτος
Danos Group: Νέος Chief Marketing Officer ο Κυριάκος Κοιλιάρης
Δρ. Τριαντάφυλλος Στυλιανόπουλος: Ο Κύπριος ερευνητής που εξασφάλισε €2,5 εκ. επιχορήγηση από την Ε.Ε.
Μάριος Γιωργούδης: Η επόμενη μέρα της αποχώρησης από τη θέση του γενικού διευθυντή του TechIsland
Ξάνθος Σαρρής: Ένας μεγάλος επιχειρηματίας, ηγέτης, και άνθρωπος
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο
Φεύγει από τη NAGA μετά από δέκα χρόνια o Ben Bilski-Προχωρά σε νέα εγχειρήματα