powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

We are Αd-value builders

Είμαστε ένας πρωτοποριακός ΑdTech provider που συνδυάζει κορυφαίες και καινοτόμες τεχνολογίες διαφήμισης με υψηλής εξειδίκευσης ανθρώπινο δυναμικό, προκειμένου να ενισχύσει, συμπληρώσει και ολοκληρώσει την επικοινωνιακή στρατηγική των πελατών και συνεργατών μας. Ως Ad-Value builders κινούμαστε πέρα από  τα παραδοσιακά πλαίσια του digital marketing, δημιουργώντας και εκτελώντας σύνθετες εκστρατείες με απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα που προσδίδουν πρόσθετη αξία στα brands που μας εμπιστεύονται.

 

Κωστής Φρόνιμος

CEO Ελλάδας

 

«Δεν τρέχουμε απλώς διαφημίσεις, χτίζουμε brand performance»

 

Πάνος Κανελλόπουλος

CEO Κύπρου

 

«Το μέλλον ανήκει σε όσους αξιοποιούν προηγμένες τεχνολογίες, υιοθετούν συνεργασίες και γίνονται καταλύτες ανάπτυξης»

 

Πώς εξελίχθηκε η Aztech το 2025;

Το 2025 ήταν μια χρονιά - ορόσημο για εμάς, καθώς  γεννήθηκε η Aztech από τη σύνδεση της κυπριακής Modulus και της ελλαδικής Global Media κάτω από ένα κοινό brand name για Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια. Υπήρξε επίσης μια εξαιρετική χρονιά από πλευράς αποτελεσμάτων, καθώς ενισχύσαμε το ήδη ισχυρό μας αποτύπωμα στον χώρο του τουρισμού με άνω των 300 ξενοδοχείων σε Κύπρο και Ελλάδα. Ιδιαίτερα υπερήφανοι είμαστε για τον σχεδιασμό και την εκτέλεση των digital campaigns των περιοχών Πάφου και Αμμοχώστου για έκτη και δεύτερη συνεχή χρονιά, αντίστοιχα. Αποτελούν πολυσύνθετες ενέργειες μακράς διάρκειας σε πολλαπλές αγορές του εξωτερικού μέσω ποικίλων καναλιών επικοινωνίας και πρότυπα συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Επιπρόσθετα ενισχύσαμε τον ρόλο μας ως growth accelarators, λειτουργώντας ως καταλύτης συνεργασίας και ανάπτυξης μαζί με Media, Advertising, PR, & Digital agencies, εξυπηρετώντας ένα διευρυμένο κύκλο ποικίλων πελατών.

Πώς κάνετε τη διαφορά ως AdTech Provider;

Ενεργοποιώντας τη φιλοσοφία του brand performance, δηλαδή τον αποδοτικό συνδυασμό ταυτόχρονων ενεργειών branding & performance και τον αντίστοιχο στρατηγικό σχεδιασμό και εκτέλεση κάθε καμπάνιας. Οι τεχνολογικές δυνατότητες που διαθέτουμε, σε συνδυασμό με την εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία των ανθρώπων μας, επιτρέπουν την ενεργοποίηση full-funnel ενεργειών, διασφαλίζοντας μετρήσιμα αποτελέσματα με ουσιαστικό αντίκτυπο σε κάθε πιθανό KPI, από CPC, CPV & Footfall μέχρι MROI & ROAS. Υπολογίζεται ότι το 2025 δημιουργήθηκαν, αναπαράχθηκαν και καταναλώθηκαν 181 data zettabytes, καθιστώντας αναγκαίο να επιλεχθούν και να αξιοποιηθούν τα κατάλληλα σε κάθε περίπτωση δεδομένα, που θα προσδώσουν τελική αξία στην επικοινωνία. Συνδυάζοντας εξελιγμένες τεχνολογίες και ανθρώπινη εξειδίκευση, εξατομικεύουμε τον σχεδιασμό και την εκτέλεση κάθε ενέργειας με μία μεθοδολογία τεσσάρων βημάτων.

Ποιο θα είναι το μεγαλύτερο trend το 2026;

Η ανάγκη για μια πιο ολιστική προσέγγιση της κάθε ενέργειας και η σταδιακή μετατόπιση από τη λογική branding ή performance προς την κατεύθυνση της σύνθεσης των δύο. Αυτό δηλαδή που εμείς ονομάζουμε brand performance και πρεσβεύουμε από την πρώτη μέρα της δημιουργίας μας. Επίσης, η αξιοποίηση εξειδικευμένων τεχνολογικών εργαλείων σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, διασφαλίζοντας τη συνέχεια και συνέπεια του μηνύματος καθώς και καλύτερα, πλήρως μετρήσιμα αποτελέσματα. Τέλος, η ανάπτυξη και αξιοποίηση ενός  μοντέλου - ήδη δοκιμασμένου με επιτυχία από την Aztech σε Κύπρο, Ελλάδα και Βαλκάνια - συνεργασίας εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας με AD-Tech providers για αποτελεσματικότερη κάλυψη των αναγκών των πελατών.

Πώς επηρεάστηκε η αγορά επικοινωνίας το 2025;

O κυριότερος παράγοντας που επηρέασε την αγορά, ήταν η πλήρης εισαγωγή και εφαρμογή σε όλα τα πεδία της επικοινωνίας του ΑΙ, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά σύνθετο περιβάλλον μέσα στο οποίο πελάτες και πάροχοι υπηρεσιών κλήθηκαν να κινηθούν με αποτελεσματικό τρόπο και κερδοφόρο ορίζοντα. Παρασχέθηκαν στους επαγγελματίες του χώρου νέες δυνατότητες υποστήριξης και προβολής των πελατών τους, ενώ οι πελάτες οδηγήθηκαν σε αναζήτηση νέων και καινοτόμων τρόπων επικοινωνίας, αλλά και πιο ολοκληρωμένων μεθόδων μέτρησης και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων.

 

Ποια η σχέση σας με το AI και τους αυτοματισμούς;

Μαζί με την ουσιαστική συμβολή των ανθρώπων μας που διαχειρίζονται τις δυνατότητες της κάθε τεχνολογίας και τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε πελάτη και συνεργάτη, το AI και η αυτοματοποίηση αποτελούν την κινητήρια δύναμη της Aztech για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής υπηρεσίας και του μέγιστου δυνατού αποτελέσματος. Παράλληλα, έχουμε εισαγάγει στη δομή του λειτουργικού μας μοντέλου σειρά αυτοματισμών εσωτερικής επικοινωνίας, από εξελιγμένο CRM έως συστήματα προγραμματισμού, διαχείρισης και παρακολούθησης ενεργειών.

Πώς διαφοροποιούνται οι ανάγκες των πελατών σας;

Οι αλλαγές προέρχονται από αυτό το δυναμικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον και αφορούν:

• την αναζήτηση ολοκληρωμένων λύσεων στις επικοινωνιακές τους ανάγκες,

• την εισαγωγή και δοκιμή στο επικοινωνιακό μείγμα τεχνολογικά καινοτόμων εργαλείων,

• την αξιολόγηση των προωθητικών ενεργειών μέσω συγκεκριμένων και σύνθετων μετρήσιμων αποτελεσμάτων (από καθαρό awareness έως conversions & ROAS)

• και την ευέλικτη προσαρμογή των στρατηγικών στα χρονοδιαγράμματα και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες των αγορών τους.

Ποιο είδος περιεχομένου έχει τη μεγαλύτερη επιρροή σήμερα;

Ιδιαίτερη δυναμική δείχνουν:

• Short-form video, ειδικά σε YouTube, Connected TV και TikTok.

• Personalized, Dynamic & interactive formats, μέσω AI και αυτοματοποίησης.

• Περιεχόμενο που λειτουργεί διασυνδεδεμένα σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας ως ενιαίο narrative.

Με δεδομένο όμως τον εκρηκτικό ρυθμό παραγωγής και κατανάλωσης νέου περιεχομένου που βιώνουμε σήμερα -άνω των 200 εκατ. ενεργοί παραγωγοί περιεχομένου, άνω των 23 εκατ. ΤikTok daily video uploads, πάνω από 1 δισ. ώρες YouTube video screenings την ημέρα - η πρόκληση δεν είναι πλέον η πρόσβαση, αλλά η ακρίβεια, η σαφήνεια  και η σχετικότητά του με την επικοινωνία που μας ενδιαφέρει.

Ποιοι είναι οι στόχοι της Aztech για το 2026;

Το 2026 είναι η χρονιά που θα δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στον ρόλο μας ως Αd-value builders σε όλους τους τομείς της οικονομίας και της αγοράς. Στόχος μας να εξελίξουμε περαιτέρω το Adtech stack μας και να προσφέρουμε νέες, διαφοροποιημένες μορφές επικοινωνίας και προβολής, παραμένοντας πιστοί στις αρχές της μόνιμης εξέλιξης, ανανέωσης και πρωτοπορίας που μας χαρακτηρίζουν. Για αυτό τον λόγο, η πλήρης ένταξη των τεχνολογικών εργαλείων στις εκτελεστικές μας δυνατότητες, η αναζήτηση καινοτόμων τεχνολογιών και η ανάπτυξη νέων συνεργασιών με παγκόσμιας εμβέλειας vendors,θα εντατικοποιηθούν.  Θα προωθήσουμε ιδιαίτερα την ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας, προκειμένου να ανταποκριθούμε αποτελεσματικότερα στα νέα δεδομένα και τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των τελικών πελατών. Η αναλυτική ενημέρωση όλων των δυνητικών μας συνεργατών για τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να ενισχύσουμε και να ενδυναμώσουμε τις δραστηριότητες τους, είναι η κύρια μας προτεραιότητα.

Πώς βλέπετε τον ρόλο των εταιρειών επικοινωνίας τα επόμενα δύο χρόνια;

Με δεδομένες τις προκλήσεις που βρίσκονται μπροστά μας, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της επικοινωνίας, θα πρέπει να μετατραπούν σταδιακά από διαμορφωτές μηνυμάτων και εκτελεστές media plans σε αρχιτέκτονες επικοινωνιακών οικοσυστημάτων, ενορχηστρώνοντας δεδομένα, τεχνολογίες και δημιουργικότητα για την παραγωγή μετρήσιμων επιχειρησιακών αποτελεσμάτων. Η επιτυχία οποιασδήποτε διαφημιστικής ενέργειας αποδίδεται κατά μέσο όρο 15% στη δύναμη του brand, 49% στην ποιότητα και εφαρμογή της δημιουργικής ιδέας και 36% στην αποτελεσματική αξιοποίηση των μέσων και καναλιών επικοινωνίας. Σε αυτό το πλαίσιο η Aztech, ως  Growth Accelerator, είναι ο καταλύτης που μετατρέπει τη δύναμη του κάθε brand και τις δημιουργικές δυνατότητες του κάθε συνεργάτη σε μετρήσιμη πρόσθετη αξία.

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;