powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Πιο αληθινοί από ποτέ

Η Μαίρη Χαρίτωνος, με μακρά πορεία στη στρατηγική επικοινωνία, τη διαχείριση εταιρικής φήμης και τον σχεδιασμό ολοκληρωμένων επικοινωνιακών στρατηγικών, έχει ηγηθεί σημαντικών έργων για κορυφαίους οργανισμούς και επιχειρήσεις, καθορίζοντας το positioning, την εικόνα και τη δημόσια παρουσία τους. Η οπτική της συνδυάζει στρατηγική διορατικότητα, δημιουργική διαύγεια και έναν σταθερό προσανατολισμό σε αρχές και συνέπεια. Με αυτή τη θεώρηση η Avaton έχει εξελιχθεί σε οργανισμό με σαφή ταυτότητα, αξιοπιστία και βαθιά κατανόηση των προκλήσεων και των απαιτήσεων του σύγχρονου επικοινωνιακού περιβάλλοντος.

 

«Η επικοινωνία δεν είναι προβολή και εντυπωσιασμός. Είναι στρατηγική πράξη με αντίκτυπο, ευθύνη και μακροχρόνια αξία. Γι’ αυτό κάθε ιστορία που γράφουμε γίνεται δύναμη»

 

Το 2025 αποτελεί για την Avaton μια ακόμη χρονιά σημαντικής εξέλιξης και αναβάθμισης, καθώς ανέδειξε με μεγαλύτερη σαφήνεια τον στρατηγικό της προσανατολισμό και την ικανότητά της να προσφέρει στοχευμένες και ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας. Η Μαίρη Χαρίτωνος, founder & CEO της εταιρείας, αναλύει τις τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2026 και μιλά για τον ρόλο που θα διαδραματίσουν οι διαφημιστές ως αυθεντικοί δημιουργοί συναισθημάτων.

 

Λίγο πριν κλείσει η χρονιά, ποιος είναι ο δικός σας απολογισμός;

Το 2025 διευρύναμε τα project μας και ενισχύσαμε την παρουσία μας σε τομείς που απαιτούν υψηλή εξειδίκευση, όπως η επιχειρηματική εξωστρέφεια, η έρευνα και καινοτομία, η κοινωνική αφύπνιση, η υγεία και ο πολιτισμός. Διανύσαμε μια δυναμική χρονιά, που μας έκανε να χαμογελάσουμε με ικανοποίηση, βλέποντας να αποδίδει η συνέπεια στη στρατηγική γραμμή που ακολουθήσαμε, αλλά και η δημιουργική κατεύθυνση που δώσαμε στα έργα μας.

Τι έχετε, σε γενικές γραμμές, επιτύχει;

Διατηρώντας μια σταθερή πορεία και με απόλυτη αφοσίωση, ενισχύσαμε ακόμη περισσότερο τη δημιουργική μας ισχύ και τον ρόλο μας σε απαιτητικά έργα, ενδυναμώνοντας τη θέση μας στην κυπριακή αγορά και διευρύνοντας ταυτόχρονα τις συνεργασίες μας στο εξωτερικό. Τα σύνθετα projects που αναλάβαμε, επιβεβαίωσαν την παραγωγική μας δυναμική και ωριμότητα, ενώ αποτύπωσαν και την ικανότητά μας να λειτουργούμε μεθοδικά και με βαθιά κατανόηση των σύγχρονων αναγκών.

Ποιες τάσεις καθόρισαν την αγορά του τομέα σας το 2025;

Θα ξεχώριζα δυο παράλληλες τάσεις ή δυνάμεις, οι οποίες επικράτησαν το 2025. Τη ραγδαία ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην επικοινωνία και τη στροφή ή την ανάγκη των brands να ξεχωρίσουν όχι με θόρυβο, αλλά με αλήθεια και με αυθεντικό περιεχόμενο που υπερβαίνει την επιφανειακή εικόνα. Η ψηφιακή εποχή μπορεί να άλλαξε τον τρόπο που δημιουργούμε περιεχόμενο, αλλά μας δίδαξε παράλληλα ότι η αυθεντικότητα κρύβεται στην ανθρώπινη προσέγγιση.

Πώς εξελίσσεται η επικοινωνία ενόψει των πιο πάνω δεδομένων;

Παντρεύοντας τις δυο τάσεις γεννιέται μια επικοινωνία που δεν βασίζεται μόνο στην τεχνολογία, αλλά και στη συναισθηματική δύναμη της επικοινωνίας. Θα πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψη ότι επιχειρήσεις και οργανισμοί επενδύουν πλέον και σε δράσεις με κοινωνικό χαρακτήρα, αναγνωρίζοντας ότι η σύγχρονη επικοινωνία δεν είναι μόνο προβολή, αλλά στρατηγική έκφραση ταυτότητας και αξιών.

Ποιο trend θα κυριαρχήσει το 2026;

Πιστεύω ότι το ισχυρότερο trend που θα κυριαρχήσει το 2026 είναι η αρμονική ένωση της ανθρώπινης προσέγγισης με την τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη θα συνεχίσει να αποτελεί ισχυρό εργαλείο στην κατανόηση και την κάλυψη των αναγκών, που σταδιακά θα εξελίσσεται σε μια πιο προσωπική, στοχευμένη και συναισθηματικά ευαίσθητη μορφή επικοινωνίας, καθώς αυτή είναι η κατεύθυνση προς την οποία την οδηγούμε.

Πόσο καθοριστικός θα είναι ο ρόλος της τεχνολογίας;

Η τεχνολογία θα συνεχίσει να μας εξασφαλίζει ευελιξία, ακρίβεια και ταχύτητα, αλλά η ουσία και το βάθος της επικοινωνίας θα παραμένει μια τέχνη που θα ανήκει πάντα στον άνθρωπο, ένας διάλογος που μόνο η ανθρώπινη φύση μπορεί να δώσει νόημα και ψυχή. Οι εταιρείες και οι επιχειρήσεις που θα καταφέρουν να συνδυάσουν την τεχνολογία με την αυθεντικότητα και τη γνησιότητα στο μήνυμα που προωθούν, θα είναι εκείνες που θα ξεχωρίσουν.

Σε ποιο βαθμό η εταιρεία σας αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη;

Η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί πάντα υποστηρικτικά, όχι καθοδηγητικά. Είναι μέρος της καθημερινής λειτουργίας και εργαλείο έρευνας, διαχείρισης, ανάλυσης και επιτάχυνσης παραγωγικών διαδικασιών, χωρίς ωστόσο να επιτρέπουμε στην τεχνολογία να μας υπαγορεύει και να μας καθορίζει τη δημιουργία και την επικοινωνιακή μας ταυτότητα.

Η στρατηγική σκέψη, η επικοινωνιακή γραμμή, η δομή του μηνύματος, το δημιουργικό όραμα, η αισθητική και το πώς θα ειπωθεί μια ιστορία ή πώς θα σχεδιαστεί μια καμπάνια, παραμένουν ανθρώπινες διαδικασίες και ανήκουν στην ομάδα της Avaton, στην έμπνευση και στην κατανόηση κάθε έργου ή brand που αναλαμβάνουμε.

Ποιες τεχνολογίες θεωρείτε ότι θα καθορίσουν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια;

Θα υποδεχθούμε σίγουρα νέες τεχνολογίες που θα εξελίξουν την επικοινωνία, κάνοντάς τη πιο έξυπνη, πιο άμεση και πιο βιωματική. Εργαλεία που θα προσφέρουν νέες μορφές αλληλεπίδρασης με το κοινό, που θα επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο η στρατηγική, η δημιουργικότητα, το περιεχόμενο και η εμπειρία συναντιούνται και λειτουργούν ολοκληρωμένα.

Προχωράμε σε μια εποχή που μας επιφυλάσσει πολλά, κάποια που αντιλαμβανόμαστε ότι έρχονται και κάποια που θα μας εκπλήξουν. Επικοινωνία, PR, Marketing και Digital θα ενώνουν δυνάμεις, θα συνδέονται και θα διαμορφώνουν το περιβάλλον μέσα στο οποίο θα κρίνεται η ανταγωνιστικότητα και θα καθορίζεται η βιωσιμότητα των brands.

Πώς διαφοροποιούνται οι ανάγκες των πελατών σας;

Αυτό που διακρίνουμε είναι πως οι πελάτες αναζητούν πλέον στρατηγική συνέπεια, συνέχεια και συνοχή, όχι αποσπασματικές και μεμονωμένες ενέργειες. Επιδιώκουν συνεργασίες που κατανοούν τη φιλοσοφία και την ταυτότητά τους, αναγνωρίζουν και επενδύουν στις αξίες τους και αναλαμβάνουν στοχευμένες δράσεις για το κοινό τους. Παρατηρούμε επίσης ότι απαιτούν στρατηγική που δημιουργεί πραγματικό αντίκτυπο και επικοινωνία που συμβάλλει μετρήσιμα στην εταιρική τους φήμη και ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς τους στόχους.

Ποιες μορφές περιεχομένου έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση;

Η γνώση και η εμπειρία μας δείχνουν ότι το περιεχόμενο που πραγματικά ξεχωρίζει και έχει τη μεγαλύτερη απήχηση, είναι εκείνο που συνδυάζει καθαρό μήνυμα, ανθρώπινη σύνδεση και κοινωνική ευαισθησία. Το υλικό θα πρέπει να δημιουργεί μια σχέση που βασίζεται στην αλήθεια, στην αξιοπιστία και αντανακλά αξίες που βρίσκονται στον πυρήνα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Αυτό δεν είναι επικοινωνιακή τάση, είναι ο τρόπος με τον οποίο δημιουργούνται σταθερές σχέσεις εμπιστοσύνης και ένας πιο παραγωγικός διάλογος με το κοινό, καθώς το περιεχόμενο υπερβαίνει την απλή προβολή.

Ποια άλλα στοιχεία συμβάλλουν στη δημιουργία σταθερών σχέσεων με το κοινό;

Η σύνδεση με την τέχνη, τον πολιτισμό, το περιβάλλον, την υγεία ή με πραγματικά κοινωνικά γεγονότα δημιουργεί ακόμη βαθύτερη σχέση με το κοινό, γιατί αποτυπώνει τον ρόλο που επιλέγουν να έχουν οι επιχειρήσεις μέσα στο κοινωνικό περιβάλλον. Μια επιχείρηση δεν επιδιώκει απλώς προβολή, επενδύει σε αξίες που ενισχύουν τη φήμη, εκφράζει μια στάση, μια ευαισθησία και μια δέσμευση ότι δρα με ευθύνη και ακεραιότητα πέρα από την εμπορική στόχευση.

Ποιες είναι οι προτεραιότητες της εταιρείας σας για το 2026;

Στρέφουμε το βλέμμα ακόμα πιο ψηλά και θέτουμε στο επίκεντρο την ανάληψη έργων με μεγαλύτερο εύρος, απαιτήσεις και πολυπλοκότητα, σε διαφορετικές αγορές, που θα δοκιμάσουν τα όρια της δημιουργικής και στρατηγικής μας ικανότητας. Στόχος μας είναι να επενδύσουμε σε συνεργασίες και μεθοδολογίες που εξελίσσουν τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ολοκληρωμένες στρατηγικές επικοινωνίας, δημιουργώντας πρακτικές που ενισχύουν τη φήμη, την ταυτότητα και την εξωστρέφεια των brands. Παράλληλα, παραμένουμε αφοσιωμένοι σε projects που ενώνουν την επικοινωνία με τη βιώσιμη επιχειρηματικότητα, τον πολιτισμό, το περιβάλλον και την κοινωνική προσφορά. Είναι ένας άξονας που δεν λειτουργεί απλώς ως επιλογή, αλλά ως ηθικός μας προσανατολισμός, ως μια διαρκής υπενθύμιση του τρόπου με τον οποίο θέλουμε να συμμετέχουμε στον κόσμο της επικοινωνίας.

Ποιο ρόλο θα διαδραματίζουν οι εταιρείες επικοινωνίας το επόμενο διάστημα;

Εκτιμώ ότι οι εταιρείες επικοινωνίας θα έχουν ακόμη πιο καθοριστικό και ουσιαστικό ρόλο τα επόμενα χρόνια, καθώς θα αποτελούν τους βασικούς στρατηγικούς εταίρους των οργανισμών και θα συμβάλουν καθοριστικά στην πορεία και την εξέλιξή τους. Ο ρόλος τους δεν θα περιορίζεται στη διαχείριση ή την προώθηση μηνυμάτων, θα αφορά στη διαμόρφωση της δημόσιας παρουσίας, της στρατηγικής τοποθέτησης και του τρόπου με τον οποίο μια εταιρεία ή ένας οργανισμός συνδέεται ουσιαστικά με το κοινό. Θα είναι οι αρχιτέκτονες της εικόνας, της θέσης και της φωνής κάθε σύγχρονης επιχείρησης. Θα είναι ο σύνδεσμος που διαμορφώνει αξίες, προοπτική και φιλοσοφία σε κατεύθυνση, σε σχέση, σε στρατηγικό προσανατολισμό που αντέχει στον χρόνο. Για την Avaton αυτός ο ρόλος δεν αποτελεί τάση, αποτελεί συνέχεια της δικής μας ταυτότητας. Εκφράζει τη στρατηγική μας σκέψη, τη δημιουργική ευθύνη και μια ανθρώπινη προσέγγιση που καθοδηγεί κάθε συνεργασία μας.

 

 

Who is who

The Avaton Team

 

5351968290019975 COMMUNICATION AVATON TEAM

Γεωργία Κυριάκου

digital & creative executive

 Η Γεωργία Κυριάκου, με τη δική της αισθητική ταυτότητα και με μια σύγχρονη, καθαρή και δημιουργική ματιά διαμορφώνει περιεχόμενο που ξεχωρίζει. Διαχειρίζεται digital campaigns και αναλαμβάνει τη δημιουργία περιεχομένου που ενισχύει την εικόνα των brands. Η προσήλωσή της στη λεπτομέρεια και η ξεκάθαρη δημιουργική γραμμή σε κάθε έργο, αποτελούν βασικό στοιχείο της δημιουργικής υπογραφής της Avaton και του τρόπου με τον οποίο χτίζονται ολοκληρωμένες digital εμπειρίες.

«Κάθε καμπάνια είναι ένας μικρός κόσμος που η δημιουργικότητα τον μεταμορφώνει σε εμπειρία»

 

Νικόλας Παντοπίου

general manager

Ο Νικόλας Παντοπίου διαμορφώνει τη λειτουργική ροή της Avaton με στρατηγική ακρίβεια. Διαχειρίζεται με αποτελεσματικότητα τον σχεδιασμό επικοινωνιακών πλάνων και την ανάπτυξη ολοκληρωμένων διαφημιστικών ενεργειών. Με βαθιά γνώση της αγοράς και ικανότητα να προσεγγίζει κάθε project ολιστικά, αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στη στρατηγική κατεύθυνση και την άρτια εκτέλεση, διασφαλίζοντας ότι κάθε έργο και κάθε δράση εξελίσσονται με συνέπεια και ξεκάθαρη στόχευση.

«Κάθε μεγάλη ιδέα αποκτά δύναμη όταν στηρίζεται σε στρατηγική σκέψη και συνέπεια στην πράξη»

 

Αμαρυλλίς Χαρίτωνος

managing partner και head of digital & creative

Η Αμαρυλλίς Χαρίτωνος καθοδηγεί την digital στρατηγική της Avaton με έναν σπάνιο συνδυασμό δημιουργικής διαίσθησης και δομημένης σκέψης. Διαβάζει τις τάσεις πριν ακόμη διαμορφωθούν και μετατρέπει τα insights σε στοχευμένες αποφάσεις που ενισχύουν την ταυτότητα και την ψηφιακή παρουσία των brands. Η οπτική της ισορροπεί ανάμεσα στην τεχνική ακρίβεια και τη δημιουργική τόλμη, επιτρέποντας στην Avaton να δημιουργεί digital εμπειρίες με συνέπεια, αισθητική και στρατηγικό βάθος.

«Η στρατηγική είναι ο καμβάς, η δημιουργικότητα το χρώμα που του δίνει ζωή»

 

Νικόλας Μαρκαντώνης

PR Manager

Ο Νικόλας Μαρκαντώνης, με βαθιά γνώση των media και με δημοσιογραφική οξυδέρκεια, διαμορφώνει τη στρατηγική δημοσιότητας και τη φήμη των συνεργατών της Avaton. Προσεγγίζει το PR ως διαδικασία που ξεπερνά την προβολή και εστιάζει στη δημιουργία σχέσεων που αντέχουν. Αξιολογεί και εξελίσσει ενέργειες και δράσεις σε ουσιαστικές ειδήσεις που καλλιεργούν εμπιστοσύνη, ενισχύοντας την αξιοπιστία των brands και δημιουργώντας μακροχρόνια σύνδεση με το κοινό.

«Το PR δεν είναι η είδηση, είναι η σχέση που χτίζεται πίσω από αυτή»

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Αθαλάσσης 16

Αγλαντζιά, 2109, Λευκωσία

Τηλ: 22101143

Email: info@avaton.cy

Web: www.avaton.cy  

Social Media: @avatoncommunications

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;