Powered by

Σαλπάρει ξανά το M/V Daleela για Πειραιά-Μόνο από τη Λεμεσό τα δρομολόγια τη φετινή χρονιά

Η θαλάσσια επιβατική σύνδεση Κύπρου-Ελλάδας,  φαίνεται ότι έχει επιτύχει το σκοπό της, ανέφερε η Υφυπουργός Ναυτιλίας, Μαρίνα Χατζημανώλη,  ανακοινώνοντας την έναρξη των φετινών δρομολογίων του οχηματαγωγού M/V Daleela, στις 29 Μαΐου, από το λιμάνι Λεμεσού.

Σε διάσκεψη Τύπου, στο ΕΒΕ Λεμεσού, η κ. Χατζημανώλη είπε πως το Υφυπουργείο Ναυτιλίας προσέδωσε και προσδίδει μεγάλη σημασία στην επαναλειτουργία της θαλάσσιας επιβατικής σύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας, η οποία έγινε πραγματικότητα πριν από δυο χρόνια και «αγκαλιάστηκε από το επιβατικό κοινό με τεράστια επιτυχία, ξεπερνώντας κάθε επιθυμητή προσδοκία.

Κατά την περσινή περίοδο, πρόσθεσε, ταξίδεψαν 7407 επιβάτες και 455 κατοικίδια ζώα, ενώ μεταφέρθηκαν 2496 συνοδευόμενα οχήματα, αριθμοί που, σύμφωνα με την Υφυπουργό, φανερώνουν πως «η θαλάσσια επιβατική σύνδεση έχει πετύχει το σκοπό της, δημιουργώντας ένα νέο τμήμα τουριστικής αγοράς για ταξιδιώτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν από και προς την Κύπρο και την υπόλοιπη ηπειρωτική Ευρώπη, με τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα και δίκυκλα, προσφέροντας έναν εναλλακτικό τρόπο μεταφοράς».

Τη φετινή χρονιά, σημείωσε η Υφυπουργός, η ανάδοχος εταιρεία Scandro Holding Ltd, αποφάσισε όπως τα δρομολόγια γίνονται μόνο από τη Λεμεσό, με το πρώτο ταξίδι να γίνεται στις 29 Μαΐου, από το λιμάνι Λεμεσού, και το τελευταίο δρομολόγιο, από Πειραιά προς Λεμεσό, είναι προγραμματισμένο για τις 3 Σεπτεμβρίου.

Αύριο 17 Απριλίου, συνέχισε, θα ανοίξει το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων και αγοράς εισιτηρίων, προσθέτοντας ότι «το οχηματαγωγό επιβατικό πλοίο Daleela, το οποίο εκτελούσε τις δυο προηγούμενες χρονιές την υπηρεσία της επιβατικής σύνδεσης, θα παραμείνει το ίδιο και φέτος, παρέχοντας βελτιωμένες και ποιοτικές υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό».

Υπογράμμισε, παράλληλα, ότι «οι μέχρι τώρα προβλέψεις και στοιχεία αναφορικά με τη βιωσιμότητα της γραμμής, μακροπρόθεσμα, είναι θετικές» και εξέφρασε την ευχή όπως υπάρξει ενδιαφέρον από τη βιομηχανία για την απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας και μετά τη λήξη της επιδοτούμενης υπηρεσίας, σε τέσσερα χρόνια.

«Το Υφυπουργείο Ναυτιλίας θα χαιρετήσει οποιαδήποτε προσπάθεια για να προστεθεί μόνιμα ένα θαλάσσιο επιβατικό δρομολόγιο Κύπρου – Ελλάδας ή και με άλλη γειτονική χώρα», ανέφερε και την ίδια ώρα υπέδειξε ότι αυτό θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες, όπως τη ζήτηση, τη συχνότητα των δρομολογίων και την οικονομική βιωσιμότητα των μεταφορέων. Θεωρώ, πρόσθεσε, ότι «με την πρωτοβουλία αυτή έχουμε βάλει τη μαγιά για να καταστεί η γραμμή βιώσιμη».

Εξάλλου, η Μαρίνα Χατζημανώλη υπέδειξε ότι για λόγους ασφαλείας δεν μπορούν οι πολίτες να τοποθετούν εντός των οχημάτων τα οποιαδήποτε αντικείμενα ή προϊόντα και υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που ακολουθείται για τη μεταφορά τους.

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Λεμεσού, Νίκος Νικολαΐδης, εξέφρασε τη χαρά του για την έναρξη της 3ης περιόδου της θαλάσσιας επιβατικής σύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας και συνεχάρη το Υφυπουργείο Ναυτιλίας για τις προσπάθειες του να καταστήσει εφικτή αυτή την υπηρεσία.

Διαβεβαίωσε ότι ο Δήμος Λεμεσού και όλοι οι εμπλεκόμενοι θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους για το καλό της υπηρεσίας και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι υπάρχουν οι προοπτικές για συνέχιση της και μετά τη λήξη της επιδότησης.

Ευχαριστώντας το Υφυπουργείο Ναυτιλίας και τον Δήμο Λεμεσού, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Scandro Holding Ltd, Χαράλαμπος Μανώλη, είπε πως στην πορεία έχουν ξεπεραστεί αρκετά προβλήματα και γραφειοκρατικές διαδικασίες.

Μεταξύ άλλων, ευχαρίστησε και τον διαχειριστή του τερματικού του λιμανιού Λεμεσού, DP World Limassol, «που έχει δείξει αρκετή κατανόηση και βλέποντας τα σημεία των καιρών, έχουν συγκατατεθεί ούτως ώστε να έχουμε καλύτερες χρεώσεις για να μπορεί να γίνει πιο βιώσιμο το έργο».

Ο εμπορικός Διευθυντής της DP World Limassol, Λάζαρος Χαραλάμπους, διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία θα εργαστεί, σε συνεργασία με όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες, «ώστε να διεξαχθεί μια ομαλή διαδικασία και μια ευχάριστη εμπειρία για το επιβατικό κοινό».

Όπως αναφέρθηκε, κατά τη διάσκεψη Τύπου, συνολικά θα γίνουν 22 δρομολόγια, έξι τον Μάιο-Ιούνιο επτά τον Ιούλιο και εννέα τον Αύγουστο – Σεπτέμβριο, ενώ τα κόμιστρα είναι περίπου στα περσινά επίπεδα, με μια μικρή αύξηση 50 σεντ στο παιδικό εισιτήριο και γύρω στα 2 ευρώ στα λιμενικά τέλη.

Σε ερώτηση για τη μη συμπερίληψη του λιμανιού της Λάρνακας, όπως έγινε κατά την περσινή περίοδο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της αναδόχου εταιρείας εξήγησε πως «δυστυχώς, είδαμε πως αυτό δεν ήταν οικονομικά συμφέρον για την εταιρεία», αφού με τις σημερινές τιμές καυσίμων, θα υπήρχαν επιπρόσθετα έξοδα 6-7 χιλιάδων ευρώ.

Σε σχέση με τις σκέψεις που είχαν γίνει για θαλάσσια σύνδεση και με το Ισραήλ, ο κ.Μανώλη είπε πως, με τις εξελίξεις στην περιοχή, αυτό το ενδεχόμενο δεν υφίσταται πλέον, υπογραμμίζοντας παράλληλα, ότι οι έλεγχοι ασφαλείας θα είναι πιο αυστηροί φέτος και ζήτησε την κατανόηση του κοινού. Σημείωσε δε ότι, όπως και σε άλλα λιμάνια, απαγορεύεται η μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Δειτε Επισης

Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο