Επενδύσεις και επεκτάσεις στο λιανεμπόριο-Τα πλάνα των πρωταγωνιστών της αγοράς

Χρονιά επεκτάσεων και επενδύσεων μπορεί να χαρακτηριστεί το 2024 για το λιανικό εμπόριο.

Παρά τις έντονες πληθωριστικές τάσεις που έχουν προκαλέσει πλήγμα στην κατανάλωση μειώνοντας το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών, εντούτοις οι εταιρείες του κλάδου συνεχίζουν το πλάνο ανάπτυξής τους και προχωρούν σε νέες επενδύσεις.

Ορισμένοι από τους βασικούς πρωταγωνιστές του retail τροφίμων, εμπορικών κέντρων, ηλεκτρικών συσκευών και προϊόντων τεχνολογίας, αναφέρθηκαν, μέσω του «IN Business Forecasting 2024» στους επενδυτικούς τους σχεδιασμούς, καθώς και τα πλάνα επέκτασης και ανάπτυξης, με τα οποία προτίθενται να εδραιώσουν την παρουσία τους στην αγορά.

  • Το πλάνο επέκτασης των Υπεραγορών Αλφαμέγα

Το 2024 θα είναι μια χρονιά ανάπτυξης για τις Υπεραγορές Αλφαμέγα, οι οποίες θα συνεχίσουν να προσφέρουν στους καταναλωτές διευρυμένες επιλογές, νέα καταστήματα και πλήρως σύγχρονες υπηρεσίες.

Διαβάστε εδώ: Γ. Θεοδότου: Το πλάνο ανάπτυξης των Υπεραγορών Αλφαμέγα-Τα νέα καταστήματα της επόμενης διετίας

theodotougeorge

Αναφερόμενος στο πλάνο ανάπτυξης, ο Διευθύνων Σύμβουλος των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Γιώργος Θεοδότου επεσήμανε ότι στο τέλος του 2024 θα τεθεί σε λειτουργία ένα νέο κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα στον Αστρομερίτη.

Εξάλλου, εντός της χρονιάς θα αρχίσουν οι εργασίες για την ανέγερση δύο ακόμα νέων υπεραγορών στο Ζακάκι και το Παραλίμνι, με στόχο να λειτουργήσουν εντός του 2025. Επίσης, ο κ. Θεοδότου εξέφρασε την ελπίδα ότι εντός του 2024 θα αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής νέας υπεραγοράς στην Έγκωμη, η οποία θα ανεγερθεί σε τεμάχιο γης απέναντι από το υφιστάμενο κατάστημα Αλφαμέγα στην περιοχή.

  • Επενδύσεις €30 εκατ. στο δίκτυο καταστημάτων της Lidl

Πάνω από €220 εκατ. έχει επενδύσει έως τώρα στην κυπριακή αγορά η Lidl.

Μιλώντας στο πλαίσιο του «IN Business Forecasting 2024», ο CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Κύπρου, Martin Brandenburger τόνισε ότι για την τριετία 2024-2026 πρόκειται να διατεθούν €30 εκατ. για το δίκτυο των καταστημάτων.

Διαβάστε εδώ: Martin Brandenburger: Έρχονται επενδύσεις €30 εκατ. για το δίκτυο καταστημάτων της Lidl Κύπρου

martinlidl

Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων στα καταστήματα Lidl, ενώ στην αποθήκη της εταιρείας έχει τεθεί ήδη σε λειτουργία.

Όπως ανέφερε ο κ. Brandenburger, έως τον Μάρτιο του 2024 θα έχει προστεθεί μία νέα εγκατάσταση στις υπάρχουσες πέντε, ενώ μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2024 προγραμματίζεται η ολοκλήρωση της προσθήκης δύο επιπλέον φωτοβολταϊκών συστημάτων σε καταστήματα, φτάνοντας συνολικά τα εννέα.

Προτεραιότητα της Lidl Κύπρου αποτελεί επίσης η εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης στα καταστήματα Lidl. Σήμερα, βρίσκονται σε λειτουργία σταθμοί σε τέσσερα καταστήματα και στα κεντρικά γραφεία, ενώ αναμένεται να εγκατασταθούν σταθμοί ηλεκτρικής φόρτισης στο 100% των καταστημάτων Lidl μέσα στο 2024.

  • Νέες αφίξεις στο Nicosia Mall

Σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης καταγράφουν τα τελευταία χρόνια τα εμπορικά κέντρα αποτελώντας έναν ασφαλή και προστατευμένο, από τις περιβαλλοντικές συνθήκες, χώρο στον οποίο οι καταναλωτές μπορούν να καλύψουν πλήρως ή έστω σε πολύ μεγάλο βαθμό τις ανάγκες τους, τόνισε στο πλαίσιο του «IN Business Forecasting 2024», ο Γενικός Διευθυντής του Nicosia Mall, Γιώργος Γεωργίου.

Διαβάστε εδώ: Γ. Γεωργίου: Με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια τα εμπορικά κέντρα

georgiounicosiamall

Το εμπορικό κέντρο, το οποίο διαθέτει τον μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών, τον υψηλότερο συνολικό τζίρο και το μεγαλύτερο αριθμό καταστημάτων, στοχεύει για το 2024 στην ενδυνάμωση του tenancy mix και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών του προς όφελος των πελατών του.

Σε αυτό το πλαίσιο, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 θα υπάρξουν τέσσερις νέες αφίξεις στο Nicosia Mall, οι οποίες αναμένεται να επιδράσουν θετικά σε όλο το οικοδόμημα του εν λόγω mall.

  • Public: Επέκταση στο home living και τα προϊόντα fitness και wellbeing

Με τις αλλαγές των τελευταίων ετών στο λιανικό εμπόριο να είναι τεκτονικές και τους καταναλωτές να αναζητούν συνεχώς πιο ανανεωμένη και αναβαθμισμένη εμπειρία, οι νέες τάσεις επηρεάζουν την ψυχολογία του μέσου καταναλωτή, σε όλα τα επίπεδα, επεσήμανε ο Marketing Director των Public στην Κύπρο, Ιπποκράτης Κουρκούμπας.

Διαβάστε εδώ: Ι. Κουρκούμπας: Τεκτονικές αλλαγές στο λιανικό εμπόριο-Τα άμεσα σχέδια των Public στην Κύπρο

kourkoumpaspublic

Παρά τις γερές βάσεις που έχον τεθεί, τόνισε, μιλώντας στο πλαίσιο του IN Business Forecasting 2024, ο στόχος των Public Κύπρου και φέτος εξακολουθεί να είναι η ενίσχυση της πολυκαναλικής στρατηγικής και η περαιτέρω ενδυνάμωση του οικοσυστήματος, με προτεραιότητες τη διεύρυνση της γκάμας προϊόντων, καθώς και η δημιουργία ενός νέου omni loyalty.

Στα άμεσα σχέδια των Public Κύπρου, τα οποία μετρούν €60 εκατ. πωλήσεις μέσα από το δίκτυό τους στην τοπική αγορά, περιλαμβάνεται η επέκταση σε τομείς που εξυπηρετούν την καλύτερη ποιότητα ζωής των καταναλωτών, όπως το home living και τα προϊόντα fitness και wellbeing.

  • Κωτσόβολος: Ψηφιακός μετασχηματισμός και νέα σύγχρονα καταστήματα

Για το 2023, ο απολογισμός της Κωτσόβολος περιλαμβάνει σθεναρές επενδύσεις στο δίκτυο, με την είσοδο της αλυσίδας στην Πάφο να αποτελεί το τρίτο κατά σειρά κατάστημα, ανάπτυξη και διάθεση καινοτόμων υπηρεσιών μέσα από ένα ευρύ οικοσύστημα συνεργατών και εταιρικών πόρων, καθώς και σημαντικές πρωτοβουλίες σε κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.

Διαβάστε εδώ: Γ. Βασιλάκος: Σε αναπτυξιακή πορεία η αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στην Κύπρο

vasilakosgiannis

Σε αυτό το πλαίσιο, η Κωτσόβολος συνεχίζει να εξελίσσεται και το 2024, δίνοντας ιδιαίτερα έμφαση στην επέκταση του ψηφιακού της μετασχηματισμού, αλλά και στο άνοιγμα νέων σύγχρονων καταστημάτων παροχής υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, «ξεκλειδώνοντας» παράλληλα, σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για την εταιρεία στο σύνολο της Κυπριακής επικράτειας.

Δειτε Επισης

Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν