Επενδύσεις και επεκτάσεις στο λιανεμπόριο-Τα πλάνα των πρωταγωνιστών της αγοράς

Χρονιά επεκτάσεων και επενδύσεων μπορεί να χαρακτηριστεί το 2024 για το λιανικό εμπόριο.

Παρά τις έντονες πληθωριστικές τάσεις που έχουν προκαλέσει πλήγμα στην κατανάλωση μειώνοντας το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών, εντούτοις οι εταιρείες του κλάδου συνεχίζουν το πλάνο ανάπτυξής τους και προχωρούν σε νέες επενδύσεις.

Ορισμένοι από τους βασικούς πρωταγωνιστές του retail τροφίμων, εμπορικών κέντρων, ηλεκτρικών συσκευών και προϊόντων τεχνολογίας, αναφέρθηκαν, μέσω του «IN Business Forecasting 2024» στους επενδυτικούς τους σχεδιασμούς, καθώς και τα πλάνα επέκτασης και ανάπτυξης, με τα οποία προτίθενται να εδραιώσουν την παρουσία τους στην αγορά.

  • Το πλάνο επέκτασης των Υπεραγορών Αλφαμέγα

Το 2024 θα είναι μια χρονιά ανάπτυξης για τις Υπεραγορές Αλφαμέγα, οι οποίες θα συνεχίσουν να προσφέρουν στους καταναλωτές διευρυμένες επιλογές, νέα καταστήματα και πλήρως σύγχρονες υπηρεσίες.

Διαβάστε εδώ: Γ. Θεοδότου: Το πλάνο ανάπτυξης των Υπεραγορών Αλφαμέγα-Τα νέα καταστήματα της επόμενης διετίας

theodotougeorge

Αναφερόμενος στο πλάνο ανάπτυξης, ο Διευθύνων Σύμβουλος των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Γιώργος Θεοδότου επεσήμανε ότι στο τέλος του 2024 θα τεθεί σε λειτουργία ένα νέο κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα στον Αστρομερίτη.

Εξάλλου, εντός της χρονιάς θα αρχίσουν οι εργασίες για την ανέγερση δύο ακόμα νέων υπεραγορών στο Ζακάκι και το Παραλίμνι, με στόχο να λειτουργήσουν εντός του 2025. Επίσης, ο κ. Θεοδότου εξέφρασε την ελπίδα ότι εντός του 2024 θα αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής νέας υπεραγοράς στην Έγκωμη, η οποία θα ανεγερθεί σε τεμάχιο γης απέναντι από το υφιστάμενο κατάστημα Αλφαμέγα στην περιοχή.

  • Επενδύσεις €30 εκατ. στο δίκτυο καταστημάτων της Lidl

Πάνω από €220 εκατ. έχει επενδύσει έως τώρα στην κυπριακή αγορά η Lidl.

Μιλώντας στο πλαίσιο του «IN Business Forecasting 2024», ο CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Κύπρου, Martin Brandenburger τόνισε ότι για την τριετία 2024-2026 πρόκειται να διατεθούν €30 εκατ. για το δίκτυο των καταστημάτων.

Διαβάστε εδώ: Martin Brandenburger: Έρχονται επενδύσεις €30 εκατ. για το δίκτυο καταστημάτων της Lidl Κύπρου

martinlidl

Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων στα καταστήματα Lidl, ενώ στην αποθήκη της εταιρείας έχει τεθεί ήδη σε λειτουργία.

Όπως ανέφερε ο κ. Brandenburger, έως τον Μάρτιο του 2024 θα έχει προστεθεί μία νέα εγκατάσταση στις υπάρχουσες πέντε, ενώ μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2024 προγραμματίζεται η ολοκλήρωση της προσθήκης δύο επιπλέον φωτοβολταϊκών συστημάτων σε καταστήματα, φτάνοντας συνολικά τα εννέα.

Προτεραιότητα της Lidl Κύπρου αποτελεί επίσης η εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης στα καταστήματα Lidl. Σήμερα, βρίσκονται σε λειτουργία σταθμοί σε τέσσερα καταστήματα και στα κεντρικά γραφεία, ενώ αναμένεται να εγκατασταθούν σταθμοί ηλεκτρικής φόρτισης στο 100% των καταστημάτων Lidl μέσα στο 2024.

  • Νέες αφίξεις στο Nicosia Mall

Σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης καταγράφουν τα τελευταία χρόνια τα εμπορικά κέντρα αποτελώντας έναν ασφαλή και προστατευμένο, από τις περιβαλλοντικές συνθήκες, χώρο στον οποίο οι καταναλωτές μπορούν να καλύψουν πλήρως ή έστω σε πολύ μεγάλο βαθμό τις ανάγκες τους, τόνισε στο πλαίσιο του «IN Business Forecasting 2024», ο Γενικός Διευθυντής του Nicosia Mall, Γιώργος Γεωργίου.

Διαβάστε εδώ: Γ. Γεωργίου: Με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια τα εμπορικά κέντρα

georgiounicosiamall

Το εμπορικό κέντρο, το οποίο διαθέτει τον μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών, τον υψηλότερο συνολικό τζίρο και το μεγαλύτερο αριθμό καταστημάτων, στοχεύει για το 2024 στην ενδυνάμωση του tenancy mix και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών του προς όφελος των πελατών του.

Σε αυτό το πλαίσιο, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 θα υπάρξουν τέσσερις νέες αφίξεις στο Nicosia Mall, οι οποίες αναμένεται να επιδράσουν θετικά σε όλο το οικοδόμημα του εν λόγω mall.

  • Public: Επέκταση στο home living και τα προϊόντα fitness και wellbeing

Με τις αλλαγές των τελευταίων ετών στο λιανικό εμπόριο να είναι τεκτονικές και τους καταναλωτές να αναζητούν συνεχώς πιο ανανεωμένη και αναβαθμισμένη εμπειρία, οι νέες τάσεις επηρεάζουν την ψυχολογία του μέσου καταναλωτή, σε όλα τα επίπεδα, επεσήμανε ο Marketing Director των Public στην Κύπρο, Ιπποκράτης Κουρκούμπας.

Διαβάστε εδώ: Ι. Κουρκούμπας: Τεκτονικές αλλαγές στο λιανικό εμπόριο-Τα άμεσα σχέδια των Public στην Κύπρο

kourkoumpaspublic

Παρά τις γερές βάσεις που έχον τεθεί, τόνισε, μιλώντας στο πλαίσιο του IN Business Forecasting 2024, ο στόχος των Public Κύπρου και φέτος εξακολουθεί να είναι η ενίσχυση της πολυκαναλικής στρατηγικής και η περαιτέρω ενδυνάμωση του οικοσυστήματος, με προτεραιότητες τη διεύρυνση της γκάμας προϊόντων, καθώς και η δημιουργία ενός νέου omni loyalty.

Στα άμεσα σχέδια των Public Κύπρου, τα οποία μετρούν €60 εκατ. πωλήσεις μέσα από το δίκτυό τους στην τοπική αγορά, περιλαμβάνεται η επέκταση σε τομείς που εξυπηρετούν την καλύτερη ποιότητα ζωής των καταναλωτών, όπως το home living και τα προϊόντα fitness και wellbeing.

  • Κωτσόβολος: Ψηφιακός μετασχηματισμός και νέα σύγχρονα καταστήματα

Για το 2023, ο απολογισμός της Κωτσόβολος περιλαμβάνει σθεναρές επενδύσεις στο δίκτυο, με την είσοδο της αλυσίδας στην Πάφο να αποτελεί το τρίτο κατά σειρά κατάστημα, ανάπτυξη και διάθεση καινοτόμων υπηρεσιών μέσα από ένα ευρύ οικοσύστημα συνεργατών και εταιρικών πόρων, καθώς και σημαντικές πρωτοβουλίες σε κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.

Διαβάστε εδώ: Γ. Βασιλάκος: Σε αναπτυξιακή πορεία η αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στην Κύπρο

vasilakosgiannis

Σε αυτό το πλαίσιο, η Κωτσόβολος συνεχίζει να εξελίσσεται και το 2024, δίνοντας ιδιαίτερα έμφαση στην επέκταση του ψηφιακού της μετασχηματισμού, αλλά και στο άνοιγμα νέων σύγχρονων καταστημάτων παροχής υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, «ξεκλειδώνοντας» παράλληλα, σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για την εταιρεία στο σύνολο της Κυπριακής επικράτειας.

Δειτε Επισης

Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024