Όταν ο Heineken σφράγιζε την ιστορία πριν 150 χρόνια

Το 1873 είναι γεγονός ότι δεν καταγράφηκαν και τα πλέον κοσμοϊστορικά γεγονότα στην υφήλιο για τα οποία θα κάναμε ιδιαίτερα μνεία μέχρι σήμερα. Ήταν μεν η χρονιά του «Μεγάλου Πανικού» και της «Μεγάλης Ύφεσης» που κορυφώθηκαν το 1929, αλλά μέχρι εκεί.

Απετέλεσε όμως χρονιά-ορόσημο για έναν άλλο λόγο. Και αυτό χάρη στον Ολλανδό Gerard Adriaan Heineken, το επώνυμο του οποίου έμελλε να μείνει στην ιστορία χάρη στη διάσημη και αγαπημένη ανά το παγκόσμιο ομόνυμη μπίρα, η οποία αποτελεί χωρίς αμφιβολία διαχρονική αξία στις μέρες μας.

Ήταν λοιπόν το 1873, όταν ο νεαρός Gerard όντας παθιασμένος με την μπίρα, προχώρησε στην αγορά ενός τεμαχίου γης, στο σημερινό κέντρο του Άμστερνταμ. Σε εκείνο το σημείο, στις 11 Ιανουαρίου συγκεκριμένα, δημιούργησε τη ζυθοποιία Heineken’s Bierbrouwerij Maatschappij (Εταιρεία Ζυθοποιίας Heineken).

Untitled-23

Ανάμεσα στα στοιχεία που τον χαρακτήριζαν και δεν έκανε καμία απολύτως έκπτωση, ήταν η τελειομανία, η συνέπεια και ο σεβασμός έναντι των άλλων. Συνεπώς τηρούσε κατά γράμμα όλα τα πρότυπα ποιότητας που απαιτούνταν σε όλα τα στάδια παρασκευής και διάθεσης του προϊόντος. Ως συνεργάτης και εργοδότης δε, αποτελούσε χωρίς αμφιβολία πρότυπο. Όλα αυτά τα στοιχεία συνέβαλαν στο να καταστήσουν πολύ γρήγορα κερδοφόρα την επιχείρησή του, με το κοινό να έχει εκτιμήσει την ποιότητα της μπίρας του σε τέτοιο βαθμό, που η Heineken® γρήγορα μεγάλωσε και έγινε μία από τις πιο αγαπημένες μπίρες του πλανήτη.

Ο πήχης όμως δεν έμεινε μέχρι εκεί. Μέχρι τον θάνατό του, μια εικοσαετία περίπου αργότερα, ο Gerard Heineken συνέχισε να τελειοποιεί τη συνταγή που έμελλε να εξελιχθεί στην πρώτη premium μπίρα lager (=«κρύο κελάρι» στα γερμανικά) της Ολλανδίας, με το όνομά της να καθίσταται γρήγορα συνώνυμο της ποιότητας, της απόλαυσης και της φρεσκάδας.

Untitled-22

Κι αν διερωτάστε τι συμβολίζει το εμβληματικό κόκκινο αστέρι της Heineken® στη συσκευασία, αυτό αποτέλει θεμελιώδες στοιχείο της ταυτότητας του διάσημου brand. Οι γωνιές του κόκκινου αστεριού, εδώ και εκατοντάδες χρόνια συμβολίζουν τα τέσσερα συστατικά, τα οποία αποτελούν τη μοναδική της συνταγή: βύνη κριθαριού, λυκίσκο, νερό και την ασυναγώνιστη μαγιά A- Yeast® της Heineken®. Κατά τον Μεσαίωνα το πέμπτο άκρο προστέθηκε για να αντιπροσωπεύει την άγνωστη μαγεία της ζυθοποιίας μιας και το περίφημο αστέρι είναι ένα αρχαίο σύμβολο των ζυθοποιών. Ενισχύοντας λοιπόν το εμβληματικό και πιο διαχρονικό στοιχείο του brand, το αστέρι μετατρέπεται σε ένα λαμπρό, τολμηρό και μοντέρνο σύμβολο, σήμα κατατεθέν σε παγκόσμιο επίπεδο.

Όσο για το πράσινο μπουκάλι, είναι το στοιχείο μέσα από το οποίο ακτινοβολεί η φρεσκάδα, η καθαρότητα, η φυσικότητα και η ανώτερη ποιότητα της διάσημης μπίρας, πιο δροσερή από ποτέ.

Ενάμιση ακριβώς αιώνας έχει περάσει από τη γέννηση της Heineken®, η οποία μετράει εκοντάδες διακρίσεις και τιμές, προσθέτοντας συνεχώς και νέες στη φαρέτρα της. Ανάμεσα μάλιστα στα διεθνή βραβεία που έχει εξασφαλίσει, συγκαταλέγεται και αυτό του Grand Prix της Διεθνούς Έκθεσης του 1889 στο Παρίσι.

Μιλώντας με ακριβείς αριθμούς για τις πωλήσεις του διάσημου brand, καθημερινά σερβίρονται 25 εκατομμύρια μπίρες Heineken®, σε 192 χώρες.

Untitled-24

Το ευτύχημα είναι πως οι απόγονοι του Gerard μοιράζονται το ίδιο πάθος, τις αρχές και αξίες που είχε ο ίδιος και πορευόταν. Και λέμε ευτυχώς, διότι οι σημερινοί φύλακες του ιστορικού αυτού ονόματος, ετών 150, δεν ξεχνούν πως η τύχη της Heineken®, δεν κρίθηκε ποτέ από το μέγεθός της, αλλά από την ποιότητα του ίδιου του προϊόντος. Και ακόμα κι αν δεν έχουν σταματήσει να εξερευνούν καινούργιους κόσμους, η προσήλωση στην ποιότητα και η αφοσίωση στην τελειότητα παραμένουν ζωντανές στην οικογένεια, εμπνέοντας εκατομμύρια ανθρώπους και χαρίζοντας μοναδικές στιγμές δροσιάς και ευχαρίστησης από τη μια άκρη της γης μέχρι την άλλη.

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου