Κυβερνοασφάλεια: Μειώνοντας το ψηφιακό ρίσκο με απλές λύσεις

Ολοένα και πιο μεγάλες είναι οι προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι Οργανισμοί στον τομέα της κυβερνοασφάλειας με το ψηφιακό ρίσκο να παραμένει υψηλό.

Σε μια ιδιαίτερη ενδιαφέρουσα συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, πρωταγωνιστές του χώρου της ασφάλειας και ειδικοί από τη Cyta ανέλυσαν ενώπιον του κοινού που βρέθηκε στο Cyta Business Roadshow με τίτλο «CYBER SECURITY & ΙοΤ: Μειώνοντας το Ψηφιακό Ρίσκο με Απλές Λύσεις» τους κινδύνους που ελλοχεύουν παρουσιάζοντας απλές λύσεις που παρέχονται.

Στη συζήτηση συμμετείχαν οι Νικόλας Γιάλλουρος, Solution Sales Specialist, Modern Workplace & Security (Greece, Cyprus), Microsoft, Πάνος Λιβανός, Principal Manager IoT & MPN, Vodafone Carrier and Partner Services – Enterprise και Πέτρος Παντζαρής, Προϊστάμενος Διαχείρισης Τηλεπικοινωνιακής Απάτης, Ασφάλεια & Λειτουργία Δικτύων & Υπηρεσιών, Cyta.

Ο κ. Γιάλλουρος τόνισε ότι δεν αρκεί η αγορά των software αλλά και η χρήση τους, όπως επίσης και η ύπαρξη πλάνου. «Η παραμετροποίηση, η σωστή υλοποίηση και η επαναξιολόγηση είναι σημαντικές γιατί οι κίνδυνοι συνεχώς μεταβάλλονται και εξελίσσονται», είπε στο πλαίσιο της τοποθέτησής του. Το σημαντικό είναι να έχουμε τους βασικούς πυλώνες, το identity και το access, ανέφερε λίγο αργότερα.

Ο κ. Λιβανός είπε πως κρίσιμο μέρος στο ψηφιακό ταξίδι είναι η επιλογή του συνεργάτη. Όλες οι λύσεις πρέπει να κτίζονται με γνώμονα την ασφάλεια των δεδομένων και των πελατών . Είναι σημαντικό όπως είπε, να δίνονται ολοκληρωμένες λύσεις και να κτίζεται η ασφάλεια σε όλο αυτό το ταξίδι του πελάτη. Ανέφερε επίσης πώς "Ο πελάτης πρέπει να έχει πρόσβαση στα δεδομένα του όπου κι αν βρίσκεται, πάντα με τον κατάλληλο συνεργάτη".

Ο κ. Παντζαρής είπε πως σε περίπτωση επίθεσης συνήθως καλείται ο συνεργάτης, αν και ο πάροχος τις περισσότερες φορές αντιμετωπίζει τον κίνδυνο πιο γρήγορα. Ο ειδικόςθα πρέπει να διασφαλίσει ότι έχουν αλλάξει οι εργοστασιακοί κωδικοί και να λάβει άλλα μέτρα και να υπάρχει μια διαδικασία. «Να μην περιμένουμε νασυμβεί κάτι και να σκεφτόμαστε πώς να ενεργήσουμε», προειδοποίησε. Ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση προσωπικού και πελατών είναι ανάμεσα στα μέτρα που επίσης πρέπει να λαμβάνουν οι ΜμΕ, συμπλήρωσε.

Συντονίστρια του πάνελ ήταν η Νίκη Ιωάννου, Προϊστάμενη Επιχειρηματικών Λύσεων, Cyta Business.

Δειτε Επισης

Είπε «ναι» στον προϋπολογισμό της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας η Βουλή-Η αποστολή της ΑΨΑ
Τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία: Σταθερή η κατάταξη με μικρά σκαμπανεβάσματα
Χάνει έδαφος η σταθερή τηλεφωνία, κερδίζει η κινητή-Σε ανοδική πορεία οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic
Στην Ολομέλεια ο προϋπολογισμός της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας-«Δικαιολογείται το έλλειμμα»
Ο Κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη που ψήφισε η Ευρωβουλή-Έξι ειδικοί τοποθετούνται
Σας παρουσιάζουμε την υπηρεσία AI Avatar Influencers της TheMagnet®
Η νέα υπηρεσία της Grant Thornton Κύπρου: Το AI and Data Lab
Cablenet: Χρονιά ρεκόρ με 16.2% αύξηση στα έσοδα και 52% αύξηση στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας
ΓΕΡΗΕΤ: Έτος αλλαγών το 2022 με έμφαση στην ανάπτυξη του 5G
Στρατηγική συνεργασία Κύπρου και Microsoft για ψηφιακή ανανέωση