Μ. Κωνσταντίνου: Τεράστιες ευκαιρίες στον παγκόσμιο ωκεανό του τυριού

«Τεράστιες είναι η ευκαιρίες στον παγκόσμιο ωκεανό του τυριού», είπε σήμερα, ο Μάριος Κωνσταντίνου, Διευθύνων Σύμβουλος της Χαραλαμπίδης Κρίστης Λτδ. Ο κ. Κωνσταντίνου μιλούσε ενώπιον του 5ου Συνεδρίου Γάλακτος, Γεωργίας και Κτηνοτροφίας

Διαβάστε ακόμη: 

Αφού προέβη σε ιστορική αναδρομή του χαλλουμιού, ο CEO της εταιρείας έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι το 50% των αγορών απορροφάται από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η  εικόνα άλλαξε το 2021, μία κομβική στιγμή για το δημοφιλές προϊόν της Κύπρου. «Το 2021 είχαμε μείωση των εξαγωγών στα 262,5 εκατ. ευρώ, που σημαίνει -2% από το 2020», είπε, παραθέτοντας ακολούθως τους βασικούς λόγους . Ανάμεσά τους ήταν η πανδημία που είχε επιπτώσεις καθώς «έκλεισε» εστιατόρια, fast food, ξενοδοχειακά καταλύματα κλπ.

Σημαντική αιτία της πτώσης σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνου είναι και η άνοδος των ανταγωνιστικών τυριών που λάνσαραν άλλες χώρες. Ως τρίτο παράγοντα έθεσε το «κακό» καλοκαίρι που επηρέασε τη συνήθεια του barbeque στην Βόρεια Ευρώπη, όπου το χαλλούμι έχει έναν από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Εξέφρασε την ελπίδα για ανοδική πορεία, λέγοντας ότι είναι εφικτό. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η τοπική κατανάλωση του χαλουμιού υπολογίζεται σε 4000 τόνους με τις εξαγωγές να είναι διπλάσιες γεγονός που δείχνει την εξωστρέφεια του προϊόντος αυτού.

Κάλεσε τους τυροκόμους να επιδιώξουν την εξαγωγή σε νέες αγορές.

«Ας κοιτάξουμε το μέλλον. Ο παγκόσμιος ωκεανός του τυριού αποτελείται από 22 εκατ. τόνους. Η Ευρώπη παράγει 10 εκατ. τόνους. Το χαλούμι κατέχει μόλις 44,000 τόνους παραγωγής. Σκεφτείτε πού μπορούμε να φτάσουμε αν συνεργαστούμε όλοι μαζί», είπε, κλείνοντας έτσι με ένα μήνυμα αισιοδοξίας.

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu