ERGODOTISI

Η πλατφόρμα που εμπιστεύονται 20.000+ εταιρείες για τις αγγελίες τους

H Ergodotisi ιδρύθηκε το 2012. Αποτελεί την #1 πλατφόρμα εύρεσης εργασίας στην Κύπρο με 20.000+ εγγεγραμμένες εταιρείες να την εμπιστεύονται με τις αγγελίες τους, ενώ 200.000 υποψήφιοι την επισκέπτονται σε μηνιαία βάση για να βρουν δουλειά ή να κάνουν το επόμενο επαγγελματικό τους βήμα.

Α. Υπηρεσίες προσλήψεων

Το core product της εταιρείας είναι η ανάρτηση αγγελίας. Με μέσο όρο 200.000 μοναδικούς χρήστες να μας επισκέπτονται κάθε μήνα, για να βρουν ή να αλλάξουν δουλειά, προσφέρουμε το μεγαλύτερο visibility θέσεων εργασίας στην Κύπρο.

Παράλληλα με τις αναρτήσεις αγγελιών, η Ergodotisi προσφέρει και υπηρεσίες προώθησής τους.

-Η υπηρεσία Προτεινόμενης Αγγελίας κρατάει την αγγελία στην κορυφή της κατηγορίας στην οποία ανήκει για 10 μέρες, αυξάνοντας έτσι το visibility της ακόμη περισσότερο.

-Η υπηρεσία Facebook Post δημοσιεύει την αγγελία στο Facebook page μας με μια σχετική με τη θέση εργασίας φωτογραφία κι έπειτα γίνεται πληρωμένη διαφήμιση, για να εμφανιστεί η αγγελία στο feed και στα stories σχετικών υποψηφίων σε Facebook και Instagram.

-Η υπηρεσία Advertorial είναι ιδανική για να διαφημίσει μια εταιρεία ένα Career Day της, εγγραφές για ένα σεμινάριο, ένα νέο service σχετικό με το κοινό μας ή να επικοινωνήσει ότι προσλαμβάνει σε πολλές και διάφορες θέσεις. Αυτό το πετυχαίνουμε δημοσιεύοντας ένα γραφικό στους λογαριασμούς μας σε Facebook και Instagram, το οποίο γίνεται boost με link που παραπέμπει σε σχετικά landing pages είτε πρόκειται για το προφίλ της εταιρείας στην Ergodotisi είτε για κάποιο Career page είτε για ένα page με submission forms.

-Από εκεί και πέρα, υπάρχουν οι υπηρεσίες του Καρουσέλ, όπου μια εταιρεία μπορεί να τοποθετήσει το λογότυπό της στην αρχική μας σελίδα και το οποίο μπορεί να παραπέμπει στις θέσεις εργασίας της, όπως επίσης και του Εταιρικού Προφίλ, με το οποίο μπορεί να δημιουργήσει ένα προφίλ με το logo της, τις πληροφορίες και τις θέσεις εργασίας της στην Ergodotisi.

Β. Υπηρεσίες Διαφήμισης

Εκτός από τις Υπηρεσίες Προσλήψεων, παρέχουμε και Υπηρεσίες Διαφήμισης, καθώς το employer brand και το πώς το αντιλαμβάνονται οι πιθανοί υποψήφιοι επηρεάζει και τα recruitment efforts του. Έτσι, πολλές φορές υπάρχει η ανάγκη από τις εταιρείες να επικοινωνήσουν τις αξίες τους, την εργασιακή κουλτούρα τους και γενικά την «προσωπικότητά» τους για σκοπούς έλκυσης ταλέντου.

-Μια εταιρεία μπορεί να διαφημιστεί στην Ergodotisi μέσω Banner Ads. Η διαφήμιση μέσω Banners είναι ιδανική για Brand Awareness αλλά και για διαφήμιση ενός Career Day, συγκεκριμένης ή πολλών θέσεων εργασίας, υπηρεσιών B2B αλλά και για special activations.

-Μια λύση για στοχευμένη διαφήμιση σε niche audiences είναι η υπηρεσία του Category Sponsor, μέσω της οποίας μια εταιρεία μπορεί να διαφημιστεί σε κοινό που ενεργά αναζητά εργασία σε συγκεκριμένο κλάδο/industry. Για παράδειγμα, μια tech εταιρεία που ζητά προγραμματιστές, μπορεί να τοποθετήσει το λογότυπό της καθώς και ένα banner στην κατηγορία «Πληροφορική», για να αυξήσει το brand awareness της στο σχετικό κοινό που επισκέπτεται αυτή την κατηγορία.

-Η Ergodotisi προσφέρει επίσης Blog Interviews, όπου ένα key member της εταιρείας, όπως ο HR Manager ή ο CEO, μπορεί να μιλήσει για την εταιρεία, την κουλτούρα της, τις ευκαιρίες εξέλιξης/ανέλιξης και τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας της. Έπειτα, η Ergodotisi δημοσιεύει τη συνέντευξη στο Blog της αλλά και στο Facebook page της και το κάνει boost σε σχετικό κοινό. Μέσα στη συνέντευξη μπορούν να υπάρχουν και τα ανάλογα links.

Ζούμε το Great Resignation

Ζούμε το Great Resignation ή το Big Quit (όπως ονομάζεται διαφορετικά), το οποίο με απλά λόγια είναι οι μαζικές, εθελοντικές παραιτήσεις, οι οποίες ξεκίνησαν στις αρχές του 2021 στην Αμερική (με συνολικά 24.000.000+ παραιτήσεις το περασμένο έτος). Αρκετοί από αυτούς δεν αναμένεται να επιστρέψουν πριν από τα μέσα του 2022 στην αγορά εργασίας, ενώ ένα μικρό ποσοστό δεν αναμένεται να επιστρέψει ποτέ. Οι παραιτήσεις αυτές έγιναν παγκόσμιο trend, με τον OECD να αναφέρει ότι στην Ευρώπη υπάρχουν συνολικά 20.000.000 λιγότεροι εργαζόμενοι σε σύγκριση με την προ πανδημίας εποχή. Από αυτούς, τα 14 εκατομμύρια έχουν αποχωρήσει οικειοθελώς από την αγορά εργασίας και προς το παρόν δεν αναζητούν οποιαδήποτε εργασία.

Ένα wake up call

Σύμφωνα με έρευνες, οι εργαζόμενοι είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν πλέον περισσότερο χρόνο για να βρουν καλύτερες δουλειές και καλύτερο work-life balance. Απαιτούν ψηλότερους μισθούς, καλύτερα οφέλη και περισσότερα μέτρα ασφαλείας, ενώ φαίνεται ότι η πανδημία για αρκετούς λειτούργησε και ως wake up call, κάνοντας τους να παραιτηθούν από δουλειές στις οποίες δεν υπήρξαν ποτέ ευτυχισμένοι και να κυνηγήσουν τα όνειρά τους.

Παράλληλα, υπάρχουν και οι εργαζόμενοι που πλέον επιθυμούν να εργάζονται από το σπίτι ή έστω μέσω ενός υβριδικού μοντέλου, αρνούμενοι να επιστρέψουν στα γραφεία επί μονίμου βάσεως. Κάτι τέτοιο δεν βρίσκει τους εργοδότες πάντα σύμφωνους (λόγω της εταιρικής κουλτούρας που χάνεται αλλά και της μειωμένης συνεργασίας και μερικές φορές ακόμη και παραγωγικότητας), με αποτέλεσμα οι πρώτοι να παραιτούνται.

Στην Κύπρο είχαμε επίσης και απώλεια περίπου 10.000 κοινοτικού προσωπικού (κυρίως από Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία), που αποχώρησαν λόγω της πανδημίας, επηρεάζοντας κυρίως το λιανικό εμπόριο και την εστίαση.

Σύμφωνα με την S&P, το 45% των εργαζομένων που παραιτήθηκαν για οποιονδήποτε λόγο είναι ηλικίας 25-54 και η επιστροφή τους αποτελεί κλειδί για τη σταθεροποίηση της αγοράς εργασίας. Η ίδια έρευνα εκτιμά ότι το 58% των παραιτήσεων εργαζομένων του Great Resignation είναι προσωρινές, αλλά ακόμη είναι ασαφές το πότε αναμένεται να επιστρέψουν.

Πρόκληση για τις εταιρείες

Το φαινόμενο του Great Resignation είναι σίγουρα μια μεγάλη πρόκληση για τις εταιρείες. Θα χρειαστεί να ποσοτικοποιήσουν τις επιπτώσεις των αποχωρήσεων σε business metrics, όπως απώλεια ποιότητας, χρόνος που χρειάζεται πλέον να ολοκληρωθεί ένα project, revenue, κτλ. Θα χρειαστεί επίσης να αναγνωριστούν οι πραγματικοί λόγοι για τους οποίους παραιτούνται οι εργαζόμενοί τους, κάτι που θα δώσει insights ως προς το ποιοι από τους εργαζόμενους είναι πιθανόν να αποχωρήσουν μελλοντικά και πώς μπορεί η εταιρεία να τους κρατήσει με στοχευμένες κινήσεις, αλλά και να μπορέσει να δημιουργήσει τα κατάλληλα retention programs.

Μεγάλες μάχες για ταλέντα

Τώρα, τι αναμένεται να γίνει μέσα στο 2022; Πιθανότατα θα είναι δυσκολότερο το recruitment σε συγκεκριμένες θέσεις/κλάδους, ενώ αναμένεται να κοστίσει περισσότερο. Θα δοθούν μεγάλες μάχες για την απόκτηση του ταλέντου που βρίσκεται ενεργά μέσα στην αγορά εργασίας, με τις αμοιβές και τις παροχές, την ευελιξία, την αίσθηση ασφάλειας, τις προοπτικές εξέλιξης/ανέλιξης και το πόσο «ευαίσθητη» είναι η εταιρεία σχετικά με το work-life balance του εργαζόμενου, να παίζουν καθοριστικό ρόλο ως προς το ποιον εργοδότη θα επιλέξει τελικά ο υποψήφιος για να προσφέρει τις υπηρεσίες του.

 

Διευθυντική ομάδα

Αντώνης Παπαδόπουλος - Head of Ergodotisi,

Δάφνη Σωκράτους - Commercial Manager Ergodotisi,

Τζωρτζίνα Ερωτοκρίτου - HR Manager (Ergodotisi/Digital Tree)

 

E-mail για εταιρείες:

companies@ergodotisi.com

E-mail για υποψηφίους:

 info@ergodotisi.com

Τηλέφωνο: 70007120

Ιστοσελίδα: www.ergodotisi.com

Δειτε Επισης

KPMG ΚΥΠΡΟΥ
GREAT PLACE TO WORK®
FRANKLINCOVEY
FORWARDMINDSETS
EUROFAST
DELOITTE
CRONJE & YIANNAS ACTUARIES AND CONSULTANTS LTD
CAREERFINDERS
AIMS INTERNATIONAL CYPRUS
RECRUITING & HUMAN RESOURCE OUTSOURCING: Οι 2022 τάσεις του HR