CRONJE & YIANNAS ACTUARIES AND CONSULTANTS LTD

Η C.Y. Actuaries ιδρύθηκε το 2011 ως μια ανεξάρτητη εταιρεία συμβούλων με σκοπό την παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών σε συνταξιοδοτικούς οργανισμούς και ασφαλιστικές επιχειρήσεις καθώς και σε εταιρείες κι ιδιώτες πελάτες. Απασχολεί εννιά άτομα, ενώ η διευθυντική της ομάδα αποτελείται από τους τρεις συνεταίρους, Stephan Cronje, Μάριο Γιαννά και Αλέξη Γιαννά.

Προσφερόμενες υπηρεσίες

• Επενδυτικές Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που αφορούν την υποστήριξη συνταξιοδοτικών οργανισμών, όπως ταμείων προνοίας και συντάξεως, σε θέματα όπως διαμόρφωση της επενδυτικής πολιτικής, επιλογή διαχειριστή κεφαλαίων ή παρόχου υπηρεσιών και την παρακολούθηση της απόδοσης του χαρτοφυλακίου.

• Αναλογιστικές Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, όπως σχεδιασμός εταιρικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων, αναλογιστικές μελέτες και λογιστική απεικόνιση αναλογιστικών υποχρεώσεων σύμφωνα με τα διεθνή λογιστικά πρότυπα.

• Συμβουλευτικές Υπηρεσίες για Ασφαλιστικές Εταιρείες, οι οποίες περιλαμβάνουν συμβουλές σε θέματα εξαγορών και συγχωνεύσεων, την υλοποίηση του διεθνούς προ­τύπου IFRS17, τον έλεγχο εφαρμογής του Solvency II και υποστήριξη για τις αναλογιστικές λειτουργίες καθώς και λειτουργίες διαχείρισης κινδύνων.

• Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Ανθρώπινου Δυναμικού, που καλύπτουν, μεταξύ άλλων, σχέδια αναδιοργάνωσης, συστήματα αξιολόγησης, σχεδιασμό σχεδίων κινήτρων και αμοιβών και προγραμμάτων ευημερίας του προσωπικού.

• Προσέλκυση και Επιλογή Προσωπικού, με παροχή εξειδικευμένης βοήθειας σε τομείς όπως η αναζήτηση, εύρεση, προσέλκυση και επιλογή των κατάλληλων ατόμων καθώς και η υποβολή ελκυστικών και ανταγωνιστικών προσφορών/συμβολαίων εργασίας.

• Εκπαίδευση και Ανάπτυξη Προσωπικού, με επικέντρωση στην ικανοποίηση των ανάλογων αναγκών του, μέσω της δημιουργίας και διεκπεραίωσης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, προσαρμοσμένων στη στρατηγική μάθησης και ανάπτυξης του κάθε οργανισμού.

Μετρήσιμη αξία

Η προσέγγισή μας, σε κάθε έργο που αναλαμβάνουμε, βασίζεται στις αξίες της εταιρείας μας, που είναι: η ακεραιότητα, η ανεξαρτη­σία, η εμπιστοσύνη και η παροχή  ποιοτικών συμβουλών που προσθέτουν αξία και κτίζουν μακροχρόνιες σχέ­σεις με τους πελάτες μας.

Συνεπώς, αναλαμβάνουμε μόνο έργα για τα οποία υπάρχει πραγματική ανάγκη και μπορούμε να προσθέσουμε πραγματική και μετρήσιμη αξία.

Recruitment στην πανδημία

Η πανδημία, όπως ήταν άλλωστε αναμενόμενο, επηρέασε σημαντικά την αγορά εργασίας και τη διαδικασία εύρεσης κι εργοδότησης κατάλληλου ανθρώπινου δυναμικού.

Στην αρχή της πανδημίας και του υποχρεωτικού εγκλεισμού παρατηρήθηκε ένα πάγωμα στην αγορά εργασίας. Οι μειωμένοι κύκλοι εργασιών, η αναστολή λειτουργίας αλλά ακόμη και το κλείσιμο επιχειρήσεων, σε συνδυασμό με την έντονη αβεβαιότητα που επικρατούσε τόσο για το μέλλον της οικονομίας όσο και της κοινωνίας γενικότερα, ήταν φυσικό να επηρεάσουν αρνητικά και τον τομέα των προσλήψεων.  Σή­μερα, με την πανδημία ακόμη να μας συντροφεύει, παρατηρείται μια έντονη αλλά εύθραυστη αναθέρμανση της αγοράς εργασίας.              

Όσον αφορά τις διαδικασίες ανεύρεσης προσωπικού, η πανδημία άφησε κι εκεί το αποτύπωμά της. Καταρχάς οι περισσότερες πρώτες συνεντεύξεις δεν γίνονται πλέον δια ζώσης αλλά μέσω κάποιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Ακόμη, για την αξιολόγηση των υποψηφίων έχει αυξηθεί σημαντικά η χρήση εργαλείων για Pre-Employment Testing (Aptitude, Personality και Skills tests). Ένας από τους λόγους που η χρήση τέτοιων εργαλείων αξιολόγησης αυξήθηκε - πέραν της αξιοπιστίας των προβλέψεων που παρέχουν για το ποια θα είναι η πιθανή μελλοντική απόδοση του υποψηφίου σε συγκεκριμένο ρόλο και εργασιακό περιβάλλον - είναι γιατί δεν απαιτείται φυσική παρουσία για τη διεκπεραίωσή τους, αφού όλα γίνονται πλέον ηλεκτρονικά.

Ποικίλες προκλήσεις

Οι προκλήσεις είναι πολλές και ποικίλουν.

Η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού, που είναι ιδιαίτερα αισθητή σε ορισμένους τομείς της οικονομίας, είναι μία από αυτές. Η αναθέρμανση της οικονομίας, σε συνδυασμό με τη διστακτικότητα που παρατηρείται από πλευράς των εργαζομένων - και σε κάποιες περιπτώσεις και των ανέργων - για να κάνουν το επόμενο επαγγελματικό τους βήμα, δυσκολεύει την πλήρωση κενών θέσεων.

Επιπρόσθετα, εταιρείες που μέχρι τώρα βασίζονταν στο να προσελκύουν ταλέντα που επιδίωκαν τη γρήγορη ανέλιξη, δυσκολεύονται στην ανεύρεση τους, αφού υπάρχει η τάση σε αβέβαιους καιρούς, οι άνθρωποι να επιδιώκουν θέσεις εργασίας που τους παρέχουν πρωτίστως επαγγελματική ασφάλεια και σταθερό εισόδημα.

Μια ακόμη πρόκληση είναι η αναθεώρηση που έκαναν πολλοί εργαζόμενοι σχετικά με το τι θα ήθελαν να τους προσφέρει η εργασία τους. Έχει παρατηρηθεί ότι εταιρείες που δεν παρέχουν ευελιξία όσον αφορά τον χρόνο και τον τόπο διεκπεραίωσης της εργασίας, δεν επιλέγονται πρώτες από πιθανούς υποψηφίους.

Τέλος, όσον αφορά την διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, έχει παρατηρηθεί, εν μέρει λόγω και της τηλεργασίας, μια δυστοκία στην επιτυχή ενσωμάτωση καινούργιων υπαλλήλων, αφού η αφομοίωση των αξιών και της κουλτούρας μιας εταιρείας αποτελεί μεγάλη πρόκληση, ιδιαίτερα όταν γίνεται περιστασιακά και διαδικτυακά. 

Οι τάσεις το 2022

Η πανδημία υποχρέωσε πολλές εταιρείες να μεταφέρουν μέρος ή ακόμη και το σύνολο των εργασιών τους διαδικτυακά, παρέχοντας έτσι απρόσκοπτα τη δυνατότητα τηλεργασίας. Είναι, λοιπόν, πιθανόν να ενισχυθεί το φαινόμενο, η χώρα διαμονής κάποιου εργαζόμενου να διαφέρει από τη χώρα εργασίας, διαφοροποιώντας έτσι δραστικά τη διαθεσιμότητα υποψηφίων στην αγορά εργασίας.

Η ανάγκη για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον τομέα ανεύρεσης ανθρώπινου δυναμικού θα γίνεται όλο και πιο έντονη. Πολλές εταιρείες το έχουν ήδη αντιληφθεί και προσπαθούν να διασφαλίσουν την επάρκειά τους σε ανθρώπινους πόρους είτε εσωτερικά είτε εξωτερικά με την αγορά υπηρεσιών. Δεν είναι τυχαίο που καθημερινά αυξάνονται οι αγγελίες, οι οποίες απευθύνονται σε άτομα που θα μπορούσαν να εργαστούν στον τομέα των προσλήψεων. Επιπρόσθετα, η παροχή τηλεκπαίδευσης είναι κάτι που θα συνεχιστεί και θα εξελιχθεί ακόμη περισσότερο μέσα στο 2022. Με τη λήξη όμως της πανδημίας, η δια ζώσης εκπαίδευση αναμένεται να ξανακερδίσει μέρος του συνολικού εκπαιδευτικού χρόνου.

Έμφαση στην καλή φήμη

Η καλή φήμη μιας εταιρείας θα αποκτήσει ακόμη περισσότερη σημασία, γιατί πλέον αυτή είναι που θα καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα των υποψηφίων που θα προσελκύει. Καλές πρακτικές, όπως η επένδυση σε προγράμματα ευημερίας του προσωπικού, σε εκπαιδευτικά προγράμματα χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού και διαχείρισης των οικονομικών ενός νοικοκυριού, αλλά και σε τρόπους διαχείρισης της αλλαγής και του άγχους σε περιόδους αβεβαιότητας, ενισχύουν την ανθεκτικότητα και την αφοσίωση του προσωπικού εντός του κάθε οργανισμού.

Επιπρόσθετα, πρωτοβουλίες και ενέργειες που προωθούν την ισότητα των φύλων αποτελούν πόλο έλξης για αξιόλογους υποψήφιους - γυναίκες και άνδρες.

Ιδιαίτερα σε μικρές αγορές, όπως η δική μας, όταν θα επανέλθει η ομαλότητα, οι άνθρωποι θα θυμούνται για πολύ καιρό εάν και σε ποιο βαθμό μια εταιρεία υποστήριξε τους ανθρώπους της την περίοδο της πανδημίας.  

 

Διεύθυνση: City Forum, Φλωρίνης 11, Γραφείο 501, 1065, Λευκωσία 

Τηλέφωνο: 22456006

Φαξ: 22456007

E-mail: info@cyactuaries.com

Ιστοσελίδα: www.cyactuaries.com

 

 

 

 

 

 

 

 

Δειτε Επισης

KPMG ΚΥΠΡΟΥ
GREAT PLACE TO WORK®
FRANKLINCOVEY
FORWARDMINDSETS
EUROFAST
DELOITTE
CAREERFINDERS
AIMS INTERNATIONAL CYPRUS
ERGODOTISI
RECRUITING & HUMAN RESOURCE OUTSOURCING: Οι 2022 τάσεις του HR