Black Friday: Έκλεισε το μάτι στα καταστήματα παρά τις άδειες τσέπες

Χαμόγελα χάρισε ολόκληρη η Black Week στους καταστηματάρχες, ιδιαίτερα των κλειστών εμπορικών κέντρων, με την κίνηση να είναι ιδιαίτερα αυξημένη κατά την «Μαύρη Παρασκευή» του λιανεμπορίου.

Ο άστατος καιρός ώθησε τους καταναλωτές στα malls, οι οποίοι το απόγευμα της Παρασκευής έσπευσαν μαζικά για τις αγορές τους, με την επισκεψιμότητα να μην θυμίζει σε καμία περίπτωση μία συνηθισμένη Παρασκευή.

Αύξηση έως 30% στις αγορές

Υπενθυμίζεται ότι την αντίστοιχη Black Week του 2021, εν μέσω περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας, είχε καταγραφεί αύξηση 21% στις συναλλαγές στο λιανικό εμπόριο με τη χρήση πλαστικού χρήματος σε σύγκριση με το 2020.

Φέτος, οι εκτιμήσεις είναι ακόμα πιο αισιόδοξες, καθώς για ολόκληρη την εβδομάδα 21-27 Νοεμβρίου οι συναλλαγές με κάρτες στα καταστήματα λιανικού εμπορίου αναμένεται να είναι αυξημένες κατά 28%-30% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Διαβάστε ακόμα:

«Παρά τον συνεχιζόμενο πληθωρισμό, την ακρίβεια, αλλά και το γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν έχουν λάβει ακόμα τον μισθό Νοεμβρίου, η κίνηση στην αγορά και ο τζίρος των καταστημάτων καταγράφουν σημαντική αύξηση», ανέφερε στο InBusinessNews ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου, με τους καταστηματάρχες να σημειώνουν την ικανοποίησή τους.

Τα gadgets και τα scooters

Οι εκπτώσεις κυμάνθηκαν σε μεγάλο βαθμό από 20% έως 40%, ενώ το ενδιαφέρον μονοπώλησαν για άλλη μία φορά οι οικιακές συσκευές, οι ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές και τα προϊόντα τεχνολογίας, ανάμεσά τους τηλεοράσεις, smartphones, tablets, gaming και gadgets.

Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε επίσης η αυξημένη ζήτηση για ηλεκτρικά scooters ένεκα της ενεργειακής κρίσης και της εκτόξευσης των τιμών στα καύσιμα.

Ψήφος εμπιστοσύνης στα φυσικά καταστήματα

Ερωτηθείς αν οι καταναλωτές επέλεξαν τα καταστήματα ή τα online shops, ο κ. Αντωνίου εξήγησε ότι εξακολουθούν να προτιμώνται τα φυσικά καταστήματα, παρά την σταθερά ανοδική διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Αν και οι ηλεκτρονικές αγορές αυξάνονται σταδιακά, εντούτοις οι καταναλωτές, λόγω και των κοντινών αποστάσεων αλλά και της ανάγκης για βόλτες στις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου και στα εμπορικά κέντρα, δείχνουν ξεκάθαρα την προτίμησή τους στα φυσικά καταστήματα», σημείωσε σχετικά.

Σημειώνεται ότι η Black Week συνεχίζεται για την πλειοψηφία των καταστημάτων μέχρι την Κυριακή, ενώ τη Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου έρχεται η Cyber Monday, με διαδικτυακές προσφορές, αλλά και εκπτώσεις στα φυσικά καταστήματα.

Δειτε Επισης

Καλπάζει η τιμή του ελαιόλαδου στην Κύπρο... Αύξηση πέραν του 60% τον περασμένο Απρίλιο
Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές το Πάσχα, αλλά όχι σε άλλα καταστήματα λιανικής
Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε