Maria Chara Jewelry: Το σύγχρονο χειροποίητο κόσμημα
07:30 - 20 Ιανουαρίου 2022
Φτιαγμένο για να φοριέται καθημερινά, για πάντα αναγράφεται στην αρχική σελίδα του διαδικτυακού καταστήματος της εταιρείας χειροποίητων κοσμημάτων Maria Chara Jewelry. Πίσω από την φράση βρίσκεται μια φωτογραφία με κοσμήματα από χρυσό, μπρούντζο και ημιπολύτιμους λίθους, που αναβλύζει πολυτέλεια και μοντερνισμό.
Στο Maria Chara Jewelry η πολυτέλεια βρίσκεται στα υλικά και στην ειδική προσέγγιση του brand προς το προϊόν, αφού το 90% των συλλογών είναι χειροποίητο και το κάθε κομμάτι παράγεται σε πολύ μικρές ποσότητες. Αντιθέτως, οι τιμές των προϊόντων κυμαίνονται σε προσιτά επίπεδα, λαμβάνοντας υπόψη την μοναδικότητα και την ποιότητα.
Διαβάστε ακόμα:
Τα νέα εστιατόρια και στέκια της Μακαρίου
Πού έρχεται νέα υπεραγορά Lidl στη Λεμεσό (pics)
IN Business Awards 2021: Οι υποψηφιότητες στην κατηγορία ΕΚΕ
«Αυτή την στιγμή η ομάδα μας αποτελείται από έξι άτομα. Είμαστε δηλαδή μια μικρή εταιρεία που κατασκευάζει κοσμήματα με διάφορες τεχνικές και υλικά, όπως μπρούντζο, ασήμι και χρυσό», αναφέρει στη συνέντευξη της στο InBusiness News η ιδρύτρια και ιδιοκτήτρια της επιχείρησης, Μαρία Χαρά Θεμιστοκλέους.
Από τον πειραματισμό στην υλοποίηση
Όλα ξεκίνησαν, πριν από περίπου δέκα χρόνια, όταν η κ. Θεμιστοκλέους άρχισε να ψάχνει και να μελετά τις διάφορες πρώτες ύλες και ημιπολύτιμους λίθους για να μάθει τις διάφορες ιδιότητές τους. Το ταξίδι αυτό την οδήγησε τελικά στο άνοιγμα δύο καταστημάτων, ένα σε Λευκωσία και ένα σε Λεμεσό, τοποθέτηση σε σημεία πώλησης στα duty free των αεροδρομίων της χώρας, αλλά και σε ένα online κατάστημα με εκλεπτυσμένη αισθητική.
Η Κύπρος είναι μια χώρα που πάντα παρήγαγε χειροποίητο προϊόν έτσι και ο καταναλωτής μπορεί να εκτιμήσει την αξία του. Σε κάποιες περιπτώσεις όμως αρκετά βιοτεχνικά προϊόντα προωθούνται και πωλούνται ως χειροποίητα και ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να είναι σε θέση να αντιληφθεί τις διαφορές, προσθέτει η ιδιοκτήτρια του Maria Chara Jewelry.
Αυτό που την χαροποιεί ιδιαίτερα είναι ότι οι πελάτες της επιχείρησης εντάσσονται σε αρκετές ηλικιακές ομάδες και αποτελούνται από γυναίκες και άντρες, που τους αρέσει το καλοφτιαγμένο κόσμημα.
Ανάπτυξη παρά τις προκλήσεις
Με την πανδημία ακόμη να συντηρεί την αστάθεια και την αβεβαιότητα στην αγορά, η κ. Θεμιστοκλέους βρίσκεται μπροστά στην πρόκληση της πιθανής μειωμένης ζήτησης, δεδομένου ότι το κόσμημα δεν είναι προϊόν πρώτης ανάγκης.
Παρόλα αυτά, η συνεχής εξέλιξη της επιχείρησης και των διαδικασιών παραγωγής των κοσμημάτων, εμπλουτίζοντάς τις με καινούργιες τεχνικές, είναι ένα διαρκές ταξίδι.
«Στόχος της εταιρείας είναι να μεγαλώσει η παραγωγή, κάτι που συνεπάγεται μεγαλύτερο εργαστηριακό χώρο, ώστε να ανταποκριθούμε στη ζήτηση που υπάρχει την δεδομένη στιγμή», εξηγεί καταλήγοντας η κ. Θεμιστοκλέους.
FACTS AND FIGURES
Ιδρύτρια&CEO: Μαρία Χαρά Θεμιστοκλέους
Αριθμός προσωπικού: 6
Συνεργάτες/Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)